فروش قسطی گوشی شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 05:06:05

کمپانی شیائومی دارای محصولات متنوع و کاملی می‌باشد که به شهرت جهانی رسیده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی شیائومی


موبایل شیائومی مدل poco m3

گاهی باید کیفیت و طراحی با هم جمع شوند تا یک محصول شگفت انگیز را را به بازار عرضه کنند. شرایط وقتی بهتر می‌شود که قیمت این محصولات به صرفه و معقول باشد. اسمارتفون‌های شیائومی محصولاتی میان‌رده در بازار هستند که ضمن داشتن کیفیت و قیمت مناسب، طراحی خوبی دارند. 

یکی از محصولات ارائه شده توسط شیائومی اسمارتفون‌های پوکو می‌باشند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از این محصولات شیائومی پوکو بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی گوشی شیائومی در قسطی‌کلاب فراهم شده است.

شیائومی مدل poco m3

ابعاد این گوشی برابر با 9.6×77.3×162.3 و وزن آن معادل 198 گرم است. این گوشی در پنل جلویی از شیشه تشکیل شده و یک لایه محافظ گوریلاگلس 5 بر روی آن قرار دارد و در فریم و قاب پشتی آن از جنس پلاستیک می‌باشد. کلیدهای پاور و کنترل صدا مانند بیشتر گوشی‌های شیائومی در سمت راست قرار دارد و البته حسگر اثر انگشت بر روی کلید پاور قرار گرفته تا به سرعت و آسان گوشی را آنلاک کند.

در سمت چپ نیز شیار جای‌گیری سیم‌کارت و حافظه میکرو SD قرار دارد. در پایین بدنه هم با اسپیکر، گذرگاه USB تایپ C و میکروفون رو به رو هستید. در قسمت بالا اسپیکر دوم، میکروفون مخصوص حذف نویز و جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار دارد. متریال این گوشی کیفیت مناسبی دارد و احساس خوبی را به کاربر منتقل می‌سازد. با خرید قسطی گوشی شیائومی یک محصول باکیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید!

نمایشگر

صفحه نمایش 6.53 اینچ سایز دارد. حاشیه‌های آن کم است و از تکنولوژی‌های LCD و IPS استفاده می‌کند. رزولوشن موجود در این صفحه در 1080*2340 پیکسل می‌باشد. به این ترتیب، تراکم پیکسلی صفحه آن 395 پیکسل در هر اینچ است. البته تصاویر در این نمایشگر، شارپ، زنده و طبیعی به نظر می‌رسد و میزان روشنایی نیز 400 نیت است.

این خبر خوش را هم به شما بدهیم که می‌توانید با این گوشی در زیر آفتاب نیز به خوبی کار کنید. با خرید قسطی گوشی شیائومی تجربه جدیدی را در نمایشگر داشته باشید!

دوربین‌ها

این گوشی دارای یک ماژول دوربین‌های سه‌گانه است که چینشی خطی و عمودی دارند. دوربین اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی است و در کنار آن دو دوربین 2 مگاپیکسلی عمق سنج و عکاسی ماکرو قرار دارند. این دوربین‌ها می‌توانند با کیفیت 1080 پیکسل و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. در این گوشی استثنایی یک سنسور 8 مگاپیکسلی وجود دارد که می‌تواند با همین کیفیت ضبط فیلم‌های ویدیویی بپردازد. با خرید اقساطی گوشی شیائومی هنرمندانه عکاسی کنید!

مشخصات فنی

کوالکام اسنپدراگون 660 در قلب تپنده شیائومی poco m3 قرار گرفته و در یک محدوده فرکانسی بین 1.82 تا 2 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی نیز آدرنو 610 توان انجام بازی‌های روان و گرافیکی را به خوبی فراهم می‌سازد. وجود 4 گیگابایت رم، سرعت و دقت مناسبی را در این گوشی به وجود می‌آورد. این گوشی در دو نسخه متفاوت حافظه با ظرفیت‌های 64 و یا 128 گیگابایت عرضه شده و قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی را نیز دارد.

باتری ماندگار

قدرت 6000 میلی آمپر ساعتی در باتری این گوشی سبب می‌شود تا بتوانید بدون نگرانی چند روز کامل از گوشی خود استفاده کنید. ضمن آن که یک شارژر فست 18 واتی نیز در مدت زمان کوتاهی این باتری را شارژ می‌کند. با خرید قسطی گوشی شیائومی همیشه شارژ بمانید!

پیشنهاد خرید قسطی موبایل شیائومی مدل poco m3

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی بهره‌مند شوید. شما می‌توانید از طریق لیزینگ‌های موجود در سایت اقدام به دریافت وام کنید و این گوشی محبوب را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی شیائومی از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تبلت شیائومی

فروش اقساطی تبلت شیائومی
تبلت‌های شیائومی با طراحی و کارایی عالی طرفداران بسیاری دارند. برای خرید اقساطی تبلت شیائومی به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی poco x5 pro با چک

خرید قسطی گوشی poco x5 pro با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro با چک یا سفته به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...