فروش قسطی گوشی s21 fe

تاریخ انتشار:
1403/2/30 03:28:55

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با اختلاف s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی گوشی s21 fe


گوشی s21 fe

برای خرید قسطی گوشی s21 fe جدیدترین کالای دیجیتال و پرچم دار غول محبوب الکترونیک کره‌ای، با قسطی کلاب همراه شوید. این گوشی هوشمند با ویژگی‌های پیشرفته و متنوعی طراحی شده است تا تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این دستگاه، با داشتن صفحه نمایش و پردازنده ارتقا یافته، عملکرد بی نظیر و تصاویری خیره کننده را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دوربین‌های پشتی سه گانه آن امکان عکس برداری واضح با رنگ‌های زنده را فراهم می‌کند.

این درحالی ست که اتصال 5G آن، امکان ارتباط سریع‌تر را، فراهم می‌کند. چه به دنبال یک دستگاه بازی قدرتمند باشید و یا هر انتظاری که از یک گوشی کاربردی دارید، S21 FE، حرفی برای گفتن دارد! در انتهای این مقاله می‌توانید درباره نحوه خرید اقساطی گوشی s21 fe نیز اطلاعاتی کسب نمایید.

طراحی گوشی Galaxy S21 FE

قسمت جلویی بدنه S21 FE، از شیشه گوریلا گلس ویکتوس با دوام ساخته شده که محافظت و استحکام فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد. جنس فریم و قاب آن نیز، از فلز آلومینیوم و جنس پشت آن، از پلاستیک می‌باشد.

ابعاد S21 FE، 155.7در 74.5 در 7.9 میلی‌ متر می باشد و وزن آن 177گرم است. این دستگاه در چهار طیف رنگی ارائه می‌شود: مشکی، سفید، زیتونی و بنفش؛ که ظاهری چشم نواز را برای این کالای دیجیتال ارائه می‌کند. نمایشگر Dynamic AMOLED 2X 120 هرتز گوشی، تجربه مشاهده تصاویر را بهبود بخشیده و کیفیت رنگ تصویر را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد. این تکنولوژی از آسیب چشم در برابر نور آبی نمایشگر، محافظت می‌کند. 

مصرف باتری در این نوع نمایشگر ها کمتر است و در نتیجه، عمر باتری گوشی بیشتر می‌شود. کیفیت +HDR10 برای نمایش تصاویری واضح تر از هر آنچه تاکنون در دستگاه‌های تلفن همراه دیده شده، تعبیه شده است. با خرید قسطی گوشی s21 fe از فیلم‌ها یا بازی‌های مورد علاقه خود، بدون از دست دادن جزئیات مهم، کیفیت پایین تصویر یا رنگ‌های کمرنگ شده، لذت ببرید!

کاربران متوجه خواهند شد که در هنگام استفاده از دستگاه، این گوشی کاملا در قالب دست جای می‌گیرد. علاوه بر این، دکمه‌ها به راحتی در امتداد هر دو طرف قرار گرفته‌اند و فاصله کافی بین آنها وجود دارد. این ویژگی باعث شده در هنگام فشار دادن، خیلی سخت یا خیلی نرم نباشند. 

عملکرد Samsung Galaxy S21 FE

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE دارای پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای اسنپدراگون 888 و 8 گیگا بایت رم است. این ویژگی امکان می‌دهد حتی سخت‌ترین برنامه‌ها را، بدون مشکل اجرا کند. بنابراین کاربران می‌توانند در سریعترین زمان، از پس کارهای روزمره خود برآیند و نیز قدرت زیادی برای بازی یا سایر فعالیت‌های فشرده داشته باشند.

شارژ و باتری گوشی Samsung Galaxy S21 FE

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE دارای باتری 4500 میلی آمپر می‌باشد. کاربران می‌توانند با دانستن این موضوع، که این دستگاه، در هنگام شارژ کامل، 12 ساعت از آن‌ها پشتیبانی دیجیتالی می‌کند، احساس آرامش کنند. سازگاری با شارژ بی سیم، به این معنی است که شما هرگز نگران گره خوردن سیم‌ها، در هنگام روشن کردن تلفن خود نباشید. شما برای شروع به کار، تنها به یک شارژر بی سیم Qi (که به طور جداگانه موجود است) نیاز دارید! با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند بدون توجه به جایی که در طول روز می‌‍روند، باتری خود را شارژ نگه دارند!

دوربین گوشی Samsung Galaxy S21 FE

گوشی Samsung Galaxy S21 FE همچنین دارای یک دوربین پشتی سه گانه است. دوربین‌ها شامل یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی و دو لنز 12و8 مگاپیکسلی، برای عکس‌های فوق عریض و عکاسی تله فوتو هستند. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی قرار داده شده است. دوربین این کالای دیجیتال، ترکیبی از زوم اپتیک هیبریدی 3 برابری و زوم دیجیتال 30 برابری را به کاربر ارائه می‌دهد. گوشی S21FE، با قابلیت‌های پردازش تصویر پیشرفته و فیلمبرداری 4K و لرزش گیر تصویر، عکسبرداری و فیلمبرداری لذت بخشی را به کاربران هدیه می‌کند.

حافظه گوشی

کاربران می‌توانند با در دست داشتن سامسونگ Galaxy S21 FE تمام اطلاعات خود را، در فضای داخلی 128 گیگابایتی یا کارت حافظه Micro SD قابل ارتقا، بسته به نیازهای خود، ذخیره سازی نمایند.

کیفیت صدا

یک استریو دوگانه با صدای 32 بیت و 384 کیلو هرتز، در این کالای دیجیتال گنجانده شده است. این ویژگی باعث می‌شود که کیفیت صدای بهتری را، در هنگام گوش دادن به موسیقی، به صورت بی‌سیم، فراهم کند.

نرم افزار و تجربه کاربری Samsung Galaxy S21 FE

گوشی Samsung Galaxy S21 FE،  نسخه چهارم One UI را اجرا می‌کند. یک پلتفرم نرم افزاری جامع و کاربر پسند، که برای ارائه یک تجربه زیبا، در همه دستگاه‌های سامسونگ طراحی شده است. این پلتفرم شامل ویژگی‌هایی مانند: اشتراک گذاری سریع، اشتراک گذاری ساده فایل بین دستگاه‌های سازگار و Smart Things Find است. One UI از فناوری بلوتوث، برای یافتن سریع موارد گمشده در نزدیکی خود، استفاده می‌کند. علاوه بر این، با میانبر‌های دسترسی سریع قابل تنظیم و گزینه‌‎های موجود در منوی تنظیمات، کنترل بیشتر بر دستگاه را به کاربران خود ارائه می‌دهد. بنابراین، کاربر می‌تواند به راحتی، در بیرون از منزل نیز بر دستگاه‌های داخل منزل کنترل داشته باشند. 

نحوه خرید اقساطی گوشی s21 fe

خرید قسطی گوشی s21 fe به چه شکلی ست؟ وقتی صحبت از گزینه‌های پرداخت به میان می‌آید، روش‌های متعددی برای تهیه این گوشی، از جمله خرید نقد یا خرید قسطی وجود دارد. خرید اقساطی گوشی s21 fe، تهیه این کالا را مقرون به صرفه تر می‌کند و در عین حال انعطاف پذیری بیشتری را برای بودجه مشتریان، ایجاد می‌کند. جهت خرید قسطی موبایل s21 fe و اطلاع از شرایط، به قسمت خرید اقساطی سایت قسطی کلاب، مراجعه نمایید. 

در آنجا رنگین کمانی از انواع طرح‌های فروش قسطی گوشی S21 FE را مشاهده بفرمایید. در حال حاضر چند طرح فروش اقساطی برای کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان وجود دارد: طرح پارسیان تا صد میلیون، طرح پویا تا پنجاه میلیون، طرح هامرز تا هشتاد میلیون، طرح بایچک تا صد و پنجاه میلیون و طرح پایا تا هشتاد میلیون تومان! آنلاین خرید کنید، قسطی پرداخت کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون شیائومی 2021

خرید قسطی هدفون شیائومی 2021
کمپانی شیائومی در سال 2021 از بهترین و جالب‌ترین هدفون خود رونمایی کرده است. برای خرید قسطي هدفون شیائومی به بخش کالای دیجیتال...

خرید اقساطی a71

خرید اقساطی a71
برای خرید اقساطی a71 با شرایطی عالی و بدون نیاز به ضامن به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...