فروش اقساطی گوشی poco f3

تاریخ انتشار:
1403/2/20 05:52:14

برای خرید اقساطی گوشی poco f3 که یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی است، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی گوشی poco f3



مشخصات گوشی شیائومی Poco F3

طراحی

با خرید گوشی poco f3 از طراحی دارای شیشه گوریلا گلس 5 در جلو و عقب گوشی لذت می‌برید. بنابراین گوشی عالی به نظر می رسد. شما حتی آن روکش فوق‌العاده انعکاسی و اثرانگشتی را دریافت می‌کنید که به نظر می‌رسد سازندگان پرچم ‌دار از آن استفاده می‌کنند. اما کناره‌های F3 از پلاستیک خالص است، هرچند که نور را به شکل فلزی مبهم انعکاس می‌کند. Poco F3 وزن سبکی دارد و 196 گرم با ضخامت 7.8 میلی متر است. برای خرید قسطی گوشی poco f3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بلندگو

با خرید گوشی poco f3 مجموعه مناسبی از بلندگوهای استریو را که در پایین دستگاه قرار گرفته‌اند، دریافت می‌کنید. بلندگوها صدا و بیس مناسبی را برای گوشی‌های میان رده ارائه می‌دهند و برای بازی و پخش رسانه عالی هستند.

صفحه نمایش

یکی دیگر از عناصری که خرید اقساطی گوشی poco f3 را برای گیمرها و تماشاگران ویدیو با بودجه متوسط مناسب می‌کند، صفحه نمایش فوق العاده آن است. این یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED و حداکثر روشنایی آن 1300 نیت است، همچنین از HDR10+ و پوشش 100% DCI-P3، پشتیبانی می‌کند. 

صفحه نمایش این کالای دیجیتال به شما نرخ تازه سازی کامل 120 هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین می‌‌توانید حالت MEMC را روشن کنید که اساسا ویدیوها با نرخ تازه‌ سازی پایین ‌تر را ارتقا می‌دهد. نرخ نمونه برداری لمسی گوشی 360 هرتز است. این قابلیتی است که پاسخگویی ورودی‌های لمسی شما را افزایش می‌دهد و به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است.

دوربین

شیائومی Poco F3 دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور IMX582 سونی، با لنز f/1.8 و PDAF (فوکوس خودکار تشخیص فاز) است. با خرید قسطی گوشی poco f3 می‌توانید از دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض و 5 مگاپیکسلی f/2.4  تله ماکرو استفاده کنید. همچنین سلفی‌ها توسط دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی f/2.5 پشتیبانی می‌شوند. 

سخت افزار

برگ برنده Poco F3، جدای از نمایشگر عالی، سطح عملکرد آن است. این گوشی به طور قابل توجهی سریع تر از دیگر رقیبان خود است و عملکرد آن با گوشی‌هایی که دو برابر قیمت دارند، یکسان است.

این امر با استفاده از چیپست اسنپدراگون 870 امکان پذیر شده است، که در اصل یک اسنپدراگون 865 اورکلاک شده، پردازنده منتخب و پرچمدار سال گذشته است. با خرید اقساطی گوشی poco f3 با 8 گیگابایت رم LPDDR5 (یک مدل 6 گیگابایتی نیز وجود دارد)، عملکرد یک گوشی پرچمدار را دریافت می‌کنید.

وقتی این سطح از عملکرد چشمگیر را در کنار صفحه نمایش سیال و بلندگوهای استریو توانمند Poco F3 در نظر بگیرید، به بهترین گوشی گیمینگ موجود در بازار با قیمت مناسب تبدیل می‌شود. با انتخاب 128 یا 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1، فضای ذخیره ‌سازی کافی در اختیار شما قرار می‌گیرد. هرچند جایی برای گسترش فضا در این گوشی وجود ندارد، همچنین قابلیت اتصال 5G را نیز دریافت می‌کنید. 

نرم افزار

نرم افزار مورد استفاده در این کالای دیجیتال MIUI است. MIUI 12 به طور کلی سریع، روان و آسان برای استفاده است. اما گزینه‌های اندرویدی زیادی وجود ندارد که قابلیت سفارشی سازی زیادی را در اختیار شما قرار دهد. برای خرید قسطی گوشی poco f3 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

عمر باتری

شیائومی Poco F3 مطابق با مشخصات پرچمدار خود، یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی دارد. این باتری امکان استفاده از گوشی در یک روز کامل را بدون نیاز به شارژ مجدد فراهم می‌کند. حتی با استفاده نسبتا فشرده نیازی به اتصال به برق ندارد. برای خرید اقساطی گوشی poco f3 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ناگفته نماند که شما می‌توانید برای خرید اقساطی انواع لوازم خانگی، کالای دیجیتال، کنسول بازی و دیگر کالاهای روز دنیا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نح.ه خرید اقساطی و ارائه چک یا سفته به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجرب ما تماس حاصب فرمایید. قسطی کلاب بزرگترین پلتفرم فروش اقساطی کالا در ایران است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ از قسطی کلاب

خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ از قسطی کلاب
یکی از بهترین انتخاب‌ها برای لپ تاپ مدل گیمینگ آن است. برای خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی ایرپاد سامسونگ

خرید قسطی ایرپاد سامسونگ
یکی از محصولات جذاب کمپانی سامسونگ گلکسی بودز می‌باشد که بسیار استثنایی طراحی شده است. برای خرید قسطی ایرپاد سامسونگ به بخش...