خرید اقساطیps5

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:31:22

اگر شما هم جز علاقه مندان به بازی‌های دیجیتالی هستید، همین الان به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی بروید و خرید اقساطی ps5 را با تخفیف عالی انجام دهید.


خرید اقساطیps5

 ps5

در آبان ماه سال 1399 بود که این دستگاه به بازار عرضه شد و قیمت بسیار زیاد آن، انتقاد شدید کاربران را در پی داشت. برخی از افراد به دلیل بالا بودن قیمت این کنسول نتوانستند بی‌نظیر بودن این کنسول را تجربه کنند. اما با توجه به فراهم شدن شرایط خرید قسطی ps5 دیگر نگران نباشید.

چرا که با خرید اقساطی ps5 می‌توانید از سنگین بودن قیمت آن بکاهید (در شرایط کنونی، خرید نقدی این کنسول بسیار سخت و دشوار است). اگر نوسانات ارز و کاهش ارزش ریال را کنار بگذاریم؛ قیمت جهانی پلی استیشن 5 چهارصد و نود و نه دلار است. در ادامه درباره طراحی، سخت افزار این کنسول بیشتر بحث خواهیم کرد.

طراحی مجذوب کننده و ماورائی

طراحی زیبا و شکیل این دستگاه زبانزد همه گیمرها است و می‌توان آن را زیبا ترین کنسول بازی دنیا دانست. پنل سفید رنگ این کنسول که از جنس پلاستیک با کیفیت می‌باشد؛ قسمت مشکی رنگ کنسول (بخش اصلی دستگاه که سخت افزار و قطعات الکترونیکی در آن قرار گرفته است) را احاطه کرده است. پنل سفید رنگ از نوع مات است و برخلاف آن، پنل مشکی کنسول براق می‌باشد.

براق بودن این قسمت باعث می‌شود تا اثر انگشت و خش‌های بوجود آمده به راحتی دیده شوند. در قسمت جلویی دستگاه شاهد پورت USB و USB TYPE C خواهیم بود. همچنین در پشت دستگاه دو عدد درگاه USB پرسرعت، HDMI 2.1، پورت شبکه و محل اتصال برق شهری وجود دارند. برای خرید قسطی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

به رخ کشیدن قدرت و کیفیت با وجود سخت افزار و نرم افزار پیشرفته

همانطور که می‌دانید این کنسول بازی سرگرمی بسیار قدرتمند است. پردازنده 8 هسته‌ای zen 2 3.5 گیگاهرتزی این کنسول بسیار مطلوب می‌باشد. همچنین پردازنده گرافیکی این کنسول توانایی پردازش 10.28 ترافلاپس اطلاعات در ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در واقع این پردازنده دارای 36 واحد محاسبه گر 2.23 گیگاهرتزی می‌باشد. رم این دستگاه 16 گیگابایت GDDR6 است.

حافظه ذخیره سازی پلی استیشن پنج 825 گیگابایت از نوع هارد حالت جامد (SSD) است که کاربر از این مقدار، تنها 667.2 گیگابایت آن در اختیار دارد.

از طرفی شما می‌توانید این مقدار از حافظه را ارتقا دهید (محل اتصال هارد SSD وجود ندارد و برای این کار باید دستگاه را کامل باز کنید). همانطور که می‌دانید این کنسول شامل دو نسخه دیجیتال و درایو می‌باشد. تنها تفاوت این دو کنسول در داشتن یا نداشتن درایو نوری می‌باشد (نسخه دیجیتال فاقد درایو نوری است). درایو نوری پلی استیشن 5 از نوع 4K UHD است.

وضوح تصویر خروجی

این دستگاه با توجه به قطعات الکترونیکی که در آن استفاده شده است؛ قادر خواهد بود که بازی‌های را به صورت 4K و همچنین 8K (هنوز بازی‌های 8K به صورت رسمی عرضه نشده‌اند) پخش نماید.

دوال سنس، دسته بازی بی همتا

دوال سنس" نام دسته بازی این کنسول است که شرکت سونی هزینه‌های زیادی برای طراحی و تولید آن متحمل شده است. از ویژگی‌های این دسته می‌توان به اداپتیو تریگر و هپتیک فیدبک اشاره کرد. همچنین ارگونومی این دسته ها بسیار مهندسی شده می‌باشد و در طولانی مدت دست شما را اذیت نمی‌کند.

برای خرید اقساطی ps5 باید چه مراحلی را طی کنیم؟

خرید قسطی ps5 تنها با "قسطی کلاب" ممکن می‌شود. برای اینکار (خرید اقساطی ps5) باید ابتدا وارد سایت قسطی کلاب شوید و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از اعتبار سنجی و طی کردن مراحل مختلف، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و اقلام مورد نظر خود را به صورت قسطی بخرید. 

چند روز قبل موعد قسط برای شما پیامکی می آید که در این پیامک لینک پرداخت قرار دارد. شما تنها با چند کلیک ساده می‌توانید به پرداخت اقساط خود بپردازید. سعی کنید اقساط خود را به موقع پرداخت کنید تا جز مشتریان ممتاز و خوش حساب ما قرار بگیرید. تنها با چند کلیک ساده، اقساط خود را پرداخت کنید

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی PS4 PRO

خرید قسطی PS4 PRO
کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو بهترین مدل نسل این کنسول بازی است. برای خرید قسطی PS4 PRO به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب ...

خرید اقساطی دوربین نیکون

خرید اقساطی دوربین نیکون
نیکون یکی از قدیمی ترین و بهترین برندهای دوربین عکاسی است که در دوره با داشتن ویژگی ها و کیفیت بسیار بالا توانسته است گوی رقابت را از دیگر برندهای...