خرید قسطی لباسشویی pakshoma

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:46:13

برند پاکشوما برندی استثنایی و موفق در ایران است. برای خرید قسطی لباسشویی pakshoma به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لباسشویی pakshoma



بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

خرید قسطی لباسشویی pakshoma به شما این امکان را می‌دهد که در کنار کیفیت بالا، از ظرفیت بالای آن نیز بهره ببرید. یکی از دغدغه‌های خانواده‌های پرجمعیت، شستن لباس‌ها با حجم زیاد می‌باشد؛ پیشنهاد ما برای حل چنین مشکلی، خرید اقساطی لباسشویی pakshoma می‌باشد. 

امروزه ماشین لباسشویی، یکی از مهمترین و کاربردی ترین لوازم خانگی به شمار می‌رود؛ انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب و با کیفیت به شما کمک می‌کند تا در سریعترین زمان بتوانید، لباس‌های خود را به پاکیزگی هر چه تمام تر بشویید. در هنگام خرید ماشین لباسشویی، باید به نکاتی چون مارک، قیمت، کیفیت و شرایط پرداخت ماشین لباسشویی دقت داشته باشید. ما در این مقاله سعی داریم که با معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407، به شما در انتخابتان کمک کنیم.

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

برند پاکشوما، یکی از بهترین برندهای ایرانی و داخلی در زمینه تولید ماشین لباسشویی می‌باشد. این برند با تولید محصولات باکیفیت و کارآمد توانسته است که رضایت اکثر افرادی که از محصولات این برند استفاده می‌کنند را جلب نماید. در خرید قسطی لباسشویی pakshoma، یکی از نکات حائز اهمیت که این محصول را نسبت به رقبای دیگر متمایز کرده است، قیمت فوق العاده مناسب آن می‌باشد. 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

اگر شما این مدل را با سایر رقبای هم سطح مقایسه کنید، مشاهده می‌کنید که می‌تواند با قیمتی مناسب تر با آن‌ها رقابت کند. خیلی از افراد با توجه به طراحی ظاهری این محصول، از خرید اقساطی لباسشویی pakshoma منصرف می شوند و اعتقاد دارند که طراحی آن زیبا و دلنشین نیست؛ اما ویژگی‌ها و مشخصات فوق العاده ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407 باعث شده که طراحی نسبتا ساده آن زیاد به چشم نیاید.

نقد و بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407، دارای یک موتور قدرتمند می‌باشد که در حالت خشک کن می‌تواند با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه، کمترین میزان انرژی را مصرف کند. این مدل در کنار ظرفیت و گنجایش بالا (9 کیلوگرمی) از متنوع ترین و بروز ترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد و در کنار بازدهی بالا، رتبه انرژی A+++ را دارا می‌باشد.

در کنار این ویژگی‌ها، در ساخت بدنه ماشین لباسشویی از عایق صوتی استفاده شده است؛ این عایق سبب شده که ماشین لباسشویی در حالت خشک کن (که ماشین لباسشویی در بالاترین سطح با 1400 دور کار می‌کند) فقط 78 دسی بل صدا داشته باشد. همچنین در حالت شستشو نیز، صدای ماشین لباسشویی نهایتا به 59 دسی بل خواهد رسید. 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

همچنین قابلیت ADD GARMENT به شما این امکان را می‌دهد، در هر زمانی که خواستید، شستشو را متوقف کنید و لباس‌های دیگری را به ماشین اضافه کنید. همچنین قابلیت قفل کودک، 21 برنامه شستشوی متنوع برای شستن لباس با جنس‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌باشد. به خاطر همین ویژگی های فوق العاده است که خرید قسطی لباسشویی پاکشوما می‌تواند گزینه ایده آلی برای هر خانواده‌ای باشد.

بهترین گزینه برای خرید قسطی لباسشویی pakshoma

پیشنهاد ما به شما برای خرید قسطی لباسشویی پاکشوما، سایت قسطی کلاب می‌باشد. سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران به شمار می‌رود که در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی از جمله فروش قسطی لباسشویی فعالیت می‌کند. ویژگی‌ها و شرایط منحصر به فرد این سایت، به شما در زمینه خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما کمک می‌کند. فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای خرید اقساطی لباسشویی pakshoma، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با قسطی کلاب آنلاین خرید کنید، اقساطی پرداخت کنید

سایر بلاگ های مرتبط

وسایل برقی آشپزخانه

وسایل برقی آشپزخانه
وسایل برقی آشپزخانه از جمله وسایلی به حساب می آيد که بسیار کاربردی است و به تمامی افراد کمک می کند که کارهای خود را به راحتی انجام...

خرید قسطی مبل چرمی

خرید قسطی مبل چرمی
اگر قصد خرید قسطی مبل چرمی با قیمتی استثنایی را دارید، به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید....