شرایط فروش اقساطی محصولات اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:02:34

برای آگاهی از شرایط فروش اقساطی محصولات اسنوا به بخش وسایل خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید


شرایط فروش اقساطی محصولات اسنوا


خرید اقساطی وسایل خانگی اسنوا

شرایط فروش اقساطی محصولات اسنوا به صورت فروش با قیمت مصرف کننده، بازپرداخت طولانی و بسیاری از مزایای دیگر، هم اکنون برقرار بوده و شما می توانید برای خرید اقساطی محصولات این برند ایرانی همین حالا اقدام کنید. فرصت را از دست ندهید، زیرا ممکن است این شرایط ویژه هر لحظه تغییر کند و یا به پایان برسد.

محصولات شرکت اسنوا

شرکت ایرانی اسنوا، با تکیه بر توان داخلی از سال 1384، شروع به تولید محصولات و لوازم خانگی کرده و در این مدت نیز با توجه به کیفیت خوب محصولات در بازارهای خارجی و داخلی با استقبال مواجه شده است. این شرکت با استفاده از قطعات با کیفیت از کشورهای کره جنوبی، رومانی، تایوان و ایتالیا یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که بارها موفق به کسب تندیس حمایت از مشتری و نمادهای دیگر از طرف سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده است. 

محصولات این شرکت شامل اجاق گاز، کولر آبی، انواع یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و... است. اسنوا همچنین برای صادرات اجاق گاز به اروپا، خاورمیانه و عراق دارای گواهینامه های معتبر حرفه ای است. همچنین این شرکت در سال های اخیر جزو 100 برند محبوب مصرف کنندگان در ایران شناخته شده است.

شرایط فروش اقساطی محصولات اسنوا

در سال های اخیر و با افزایش قیمت شدید محصولات و لوازم خانگی، توان عده بسیاری از افراد جامعه برای خرید محصولات خانگی مانند یخچال، لباسشویی و... بسیار پایین آمده است. به طوری که شاید تنها کمتر از یک سوم تمامی مردم کشور توانایی خرید نقدی یک وسیله از لوازم خانگی را دارا باشند. 

بر همین اساس شرکت قسطی کلاب سعی دارد که با کمترین میزان هزینه ای شما دارای بهترین وسایل خانگی بشوید، تنها کافیست به سایت ما مراجعه نموده و در بخش وسایل خانگی هر نوع وسیله ای که مورد نیازتان است را ثبت سفارش بنمایید. 

 

شرایط فروش اقساطی محصولات اسنوا

در طول چند سال اخیر برند های بسیاری وارد بازار ایران شده اند که سعی نموده با سایر برندهای قدیمی رقابت بسیاری را ایجاد نمایند ولی محصولات اسنوا به دلیل آن که جزء برندهای قدیمی و معروف ایرانی است هنوز هم گوی رقابت را از آن خود نموده و طرفداران بسیار زیادی دارد.

با توجه به آن که تعداد درخواست های بسیار زیادی برای فروش اقساطی محصولات اسنوا وجود دارد سایت قسطی کلاب تصمیم گرفته است برای رفاه حال مشتریان محترم بهترین شرایط خرید اقساطی را ایجاد بنماید. 

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی دیجی کالا

لوازم خانگی دیجی کالا
لوازم خانگی دیجی­ کالا را در وبسایت قسطی کلاب می­توانید مشاهده کنید. دیجی کالا از زمان افتتاح خود در سال 1385 تاکنون توانسته وجهه....

ماشین لباسشویی پاکشوما قسطی

ماشین لباسشویی پاکشوما قسطی
برند پاکشوما جز برترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر با شرکت‌های اروپایی ادغام شده و تنوع و کیفیت بالایی به محصولات خود داده ...