فروش اقساطی آیفون 14

تاریخ انتشار:
1403/2/25 11:20:47

آیفون 14 محصول جدید کمپانی اپل با ظاهری استثنایی و کارایی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی آیفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی آیفون 14


گوشی آیفون 14

گوشی آیفون 14، یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی اپل می‌باشد، که در سپتامبر سال 2022 به بازار عرضه شده است. از این روی، روزانه افراد زیادی اقدام به خرید نقدی و یا خرید قسطی آیفون 14 می‌نمایند. چرا که، این گوشی در نوع خود بی‌نظیر بوده و در عین حال از قیمت مناسبی برخوردار است. 

نکاتی در رابطه با گوشی آیفون 14

خرید اقساطی آیفون 14 یک انتخاب ایده آل برای آن دسته از افراد می‌باشد، که به دنبال خرید یک محصول با کیفیت و کارآمد می‌باشند. این گوشی، یکی از خوش ساخت ترین محصولات اپل می‌باشد، که بدنه آن از فریم آلومینیومی و پنل پشت و جلویی آن از گوریلا گلس ساخته شده است. از این روی، در برابر خط و خش و یا ضربه‌های احتمالی، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

از نقاط قوتی که در خرید قسطی آیفون 14 دیده می‌شود، صفحه نمایش 6.1 اینچی این گوشی می‌باشد، که دارای سرامیک شیلد و پوشش اولفوبیک، به منظور کاهش بازتاب لک و نور می‌باشد. این نمایشگر از استانداردهای HDR10 و دالبی ویژن نیز، پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به 1200 نیت می‌رسد. همچنین، از آنجایی که تراکم پیکسلی این نمایشگر برابر با 460 پیکسل در هر اینچ، برآورد شده است، می‌توان از اجرای بازی، تماشای محتوا و در کل کار با آن، لذت برد.

شما با خرید اقساطی آیفون 14 به یک مجموعه دوربین فوق العاده دست پیدا خواهید نمود. آیفون 14 به یک پکیج دوربین با دو لنز در پنل پشتی خود مجهز می‌باشد، که رزولوشن هر دو 12 مگاپیکسل بوده و یکی از آنها واید و دیگری، اولترا واید می‌باشد. همچنین، لنز سلفی آن، در پنل جلویی تعبیه شده است و این لنز نیز، قادر به ثبت تصاویری با کیفیت 12 مگاپیکسل می‌باشد. 

مشخصات فنی گوشی آیفون 14

آنچه که در خرید قسطی آیفون 14 و دیگر انواع کالای دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند، کسب اطلاعات دقیق از مشخصات فنی محصول می‌باشد.

تاریخ عرضه: سپتامبر سال 2022
وزن: 172 گرم
ابعاد: 146.7 * 71.5 * 7.8 میلی متر
رنگ بندی: ارغوانی، آبی، قرمز، مشکی و طلایی
اندازه نمایشگر: 6.1 اینچ
نوع نمایشگر: Super Retina XDR OLED
رزولوشن نمایشگر: 1170 * 2532 پیکسل
تراکم پیکسلی: حدود 460 پیکسل در هر اینچ
ماکزیمم روشنایی: 1200 نیت
نرخ تازه سازی نمایشگر: 60 هرتز
پردازنده اصلی: Apple A15 Bionic (6 هسته‌ای / 5 نانومتری)
پردازنده گرافیکی: Apple GPU
سیستم عامل: iOS 16
حافظه داخلی: 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت
حافظه اجرایی: 6 گیگابایت
رزولوشن دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین سلفی: 12 مگاپیکسل
اسپیکر: دوگانه / استریو
درگاه مخصوص جک 3.5 میلیمتری: عدم پشتیبانی
نوع باتری: لیتیوم یونی
گنجایش باتری: 3279 میلی آمپر ساعت
پشتیبانی از شارژ سریع: دارد
پشتیبانی از شارژ بیسیم: دارد
پشتیبانی از OTG: ندارد
سایر ویژگی‌ها: پشتیبانی از حسگر تشخیص چهره سه بعدی، سنسور تشخیص نور محیط، ژیروسکوپ، قطب نما، شتاب سنج، بلوتوث 5.3، فناوری‌های 5G، LTE، CDMA، GSM، HSPA، EVDO

جمع بندی

برای خرید اقساطی آیفون 14 در نظر گرفتن نقاط ضعف و نقاط قوت این محصول، بسیار اهمیت دارد.

نقاط قوت: نمایشگر بسیار با کیفیت، عملکرد عالی دوربین‌ها
نقاط ضعف: عملکرد باتری می‌توانست بهتر باشد. 

خرید قسطی آیفون 14 در وب سایت قسطی کلاب

با توجه به شرایط اقتصادی جاری در کشور، کمتر فروشگاهی اقدام به فروش قسطی محصولات خود می‌نماید. اما، در این میان، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی به نام قسطی کلاب، امکان خرید اقساطی را، تحت شرایط خاصی برای کاربران خود فراهم آورده است. از این روی، شما می‌توانید با ارائه فیش حقوقی، جواز کسب، چک اقدام به ثبت سفارش اقساطی در این وب سایت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

لپ تاپ ایسوس اقساطی

لپ تاپ ایسوس اقساطی
شاید در شرایط اقتصادی کنونی که قیمت بسیاری از اجناس از جمله لوازمی مانند لپ تاپ و تبلت بسیار افزایش یافته است، شنیدن لپ تاپ اقساطی ...

خرید گوشی سامسونگ قسطی

خرید گوشی سامسونگ قسطی
برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای دنیا است که گوشی‌های بی‌نظیری طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ به بخش ...