فروشگاه اینترنتی موبایل قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 16:44:39

افراد با توجه به سلیقه های مختلف، گوشی های متفاوتی را انتخاب می کنند. از این رو فروشگاه های اینترنتی موبایل قسطی راه اندازی شده اند تا سلیقه های متفاوت را تامین کنند. برای اطلاع از این گوشی ها به بخش کالای دیجیتال در قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروشگاه اینترنتی موبایل قسطی

فروشگاه اینترنتی موبایل قسطی

امروزه در سرتاسر دنیا گوشی موبایل وسیله ای است که در دسترس تمامی افراد است و استفاده از آن در همه فراگیر شده است، شاید تا همین چند سال پیش افراد کمی امکان تهیه و استفاده از آن را داشتند، ولی امروزه به لطف اینترنت و تکنولوژی هر فردی را که می بینیم یک موبایل همراه دارد. در حال حاضر استفاده از گوشی موبایل فقط برای برقراری ارتباط نیست، بلکه بیشتر جنبه های ثبت عکس و فیلم ها و استفاده از اپلیکیشین های مختلف را دارد. گوشی های همراه باعث شده که به راحتی بتوانید با سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنید و حتی کسب و کار خود را جهانی کنید.

هر گوشی موبایل ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد و افرادی که قصد خرید موبایل دارند، باید خرید خود را بر پایه نیاز و هزینه ای که در دست دارند، انتخاب کنند. شرکت های معتبر زیادی هستند که می توانید برند موبایل خود را از آن انتخاب کنید که امروزه شرکت های سامسونگ و ال جی با جدید ترین تکنولوژی ها در صف تولید گوشی همراه هستند که علاوه بر ویژگی های خاص، قیمت به نسبت مناسبی در بازار دارند. گوشی های هاووی، بلک بری و سونی در رتبه دوم قرار دارند، این گوشی ها علاوه بر قیمت مناسب، کارایی بالایی دارند.

بهتر است که برای خرید موبایل در ابتدا نوع نیاز خود را تشخیص داده و بعد از آن خرید خود را قطعی کنید. اگر از گوشی موبایل خود برای تماشای فیلم ها و عکس ها استفاده می کنید، بهتر است که به حافظه داخلی آن توجه داشته باشید و یا اگر کیفیت دوربین آن برای شما اهمیت دارد، بهتر است که به تعداد دوربین ها و اندازه پیکسل آن توجه کنید.

اگر برای بیزینس و کارهای گرافیکی قصد خرید گوشی همراه را دارید، باید به ویژگی کیفیت صفحه و حافظه داخلی و جانبی دقت کنید. البته در هر مورد شکل ظاهری زیبا و خوش دست بودن گوشی همراه خیلی حایز اهمیت است، اما اگر شما لوکس پسند هستید، بهتر است از شرکت ایفون موبایل خود را انتخاب کنید که البته هزینه بسیار بالایی دارد، ولی از تمامی رقیب های خود موفق تر و کارا تر است. تنها موردی که می توان به عنوان تفاوت در گوشی های آیفون بررسی کرد، نحو عملکرد و کارکرد متفاوت گوشی همراه ایفون نسبت به گوشی های دیگر است.

پیشنهاد ویژه خرید آنلاین 

خرید یکی از لذت بخش ترین کار هایی است که می توان انجام داد، اما موضوعی که خرید ما را به تعویق می اندازد، به طور معمول قیمت کالا است. نکته مهمی که برای بیشتر افراد اهمیت دارد، زمانی است که برای خرید کردن باید صرف کنند. افراد زیادی شاغل هستند و این موضوع برای آن ها حایز اهمیت است که ترجیح می دهند، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، هم انلاین خرید کنید و هم به صورت قسطی هزینه خرید خود را پرداخت کنید.  فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب این شرایط ویژه را برای شما فراهم کرده است.

شرایط ویژه خرید موبایل به صورت اقساط در قسطی کلاب

شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب با مراجعه به قسمت کالای دیجیتال، موبایل مد نظر خود را انتخاب کنید و به صورت اقساط  3 تا 12 ماهه خرید خود را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کنید.

 در صورتی که قیمت محصول کمتر از 7 میلیون تومان باشد، پرداخت اولین قسط در زمان تحویل کالا انجام می گردد و اگر قیمت کالا از 7 تا 12میلیون تومان باشد، پرداخت 20 درصد قیمت نقدی کالا و بالای 12 میلیون تومان 30 درصد مبلغ نقدی در زمان تحویل کالا به عنوان پیش پرداخت دریافت می گردد. همچنین درصورتی که محصول مورد نظر شما در سایت موجود نباشد، می توانید از طریق لینک درخواست کالای ناموجود، درخواست خود را ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي a51

خرید اقساطی گوشي a51
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ مدل گلکسی a51 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a51 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی شیائومی 12 با چک

خرید قسطی گوشی شیائومی 12 با چک
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی شیائومی 12 با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...