فروش اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/28 07:30:24

آیفون 13 یکی از لوکس‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا است. برای فروش اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس


گوشی آیفون 13 پرومکس

استیو جابز، یکی از افراد تاثیرگذار در جهان می‌باشد، که با تولید محصولات اپل، انقلاب بزرگی در زمینه انواع کالای دیجیتال برپا نموده است‌. وی از سال 1976 میلادی، اقدام به راه اندازی شرکت اپل نمود و رفته رفته موفقیت‌های او به حدی رسید، که تمامی مردم دنیا، به دنبال تهیه محصولات این شرکت، بخصوص تلفن‌های همراه آن می‌باشند.

از این روی، خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس، آخرین نسخه گوشی‌های این برند، تبدیل به یک هدف برای بسیاری از افراد شده است. چرا که، علاوه بر زیبایی بصری، کیفیت و کارایی این گوشی به حدی می‌باشد، که تا سالیان سال شما احساس نیاز به تهیه یک گوشی هوشمند دیگر نخواهید داشت. 

نکاتی در رابطه با گوشی آیفون 13 پرومکس

گوشی آیفون 13 پرومکس، نسبت به نسل پیشین خود تغییرات عمده‌ای نداشته است. از این روی، مناسب افرادی می‌باشد، که به سطح کیفی و جزئیات توجه می‌کنند. در این گوشی، دوربین و باتری ارتقا قابل توجهی داشته‌اند و کاربر فورا متوجه آنها خواهد شد. اما، در رابطه با نمایشگر، شاهد تغییرات جزئی می‌باشیم، که در ادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت.

این گوشی، تغییرات محسوسی از نظر سخت افزاری داشته و شما با خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به یک حافظه داخلی 1 ترابایتی دسترسی خواهید داشت. این قابلیت ویژه، برای افرادی مناسب می‌باشد که بیشتر کار آنها با گوشی، مربوط به فیلمبرداری و عکسبرداری‌های با کیفیت است.

ظرفیت باتری 13 پرومکس، نسبت به 12 پرومکس 700 میلی آمپر افزایش داشته و در حدود 2 ساعت و 30 دقیقه بازدهی بیشتری دارد. از نظر دوربین نیز، دوربین آیفون 13 و 13 پرومکس کاملا مشابه یکدیگر می باشند و هر دو دوربین جذب نور بیشتر، نویز کمتر، کنتراست بهتر و گستره دامنه رنگی بیشتری دارند.

شما با خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به یک قابلیت شاهکار در دوربین این گوشی، یعنی قابلیت سینماتیک مود دست خواهید یافت. هنگامی که، با این مود فیلمبرداری انجام می‌دهید، با حرکت دوربین بر روی اشیا مختلف، لنز به طور هوشمند فوکوس خود را تغییر داده و نتیجه بسیار خارق العاده را به ارمغان می‌آورد.

در آخر، باید بگوییم اپل، گوشی‌های خود را به نمایشگر 120 هرتزی مجهز کرده؛ اتفاقی که حدود 2 الی 3 سال است که در گوشی های اندرویدی شاهد آن هستیم. این قابلیت، بسته به عملکرد انگشت شما، تا 10 هرتز قابل کاهش می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات فنی گوشی آیفون 13 پرومکس

تاریخ معرفی: سال 2021
رنگ بندی: آبی، خاکستری، نقره‌ای و طلایی
وزن: 240 گرم
ابعاد: 6.7 اینچ
حافظه داخلی و RAM: 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 512 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 1 ترابایت / 6 گیگابایت رم
رزولوشن: 2778 * 1284 پیکسل
دوربین‌های پشت گوشی: 3 ماژول دوربین
رزولوشن عکس: 12 مگاپیکسل
دوربین سلفی: 1 ماژول
رزولوشن عکس سلفی: 12 مگاپیکسل
سیستم عامل در هنگام عرضه: iOS 15
ظرفیت باتری: 4352 میلی آمپر (با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 27 وات)
فناوری های شبکه: 5G، EVDO، CDMA، HSPA، LTE، GSM 

شرایط اقساطی وب سایت قسطی کلاب

اگر قصد خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس را دارید؛ اما، توان پرداخت مبلغ آن را، به صورت یکجا ندارید. هیچ جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که، در حال حاضر فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، به عنوان بزرگترین و معتبرترین پلتفرم فروش قسطی موبایل، آماده ارائه خدمات، با شرایطی ویژه به شما مشتریان گرامی می باشد. 

شما به سه شیوه می توانید اقدام به خرید اقساطی گوشی، از این وب سایت نمایید:

 1- طرح بایچک

 2- طرح پارسیان

 3-طرح پایا

که هر یک از این سه روش، نیاز به مدارک خاصی دارند، که می‌توانید جزئیات آنها را وب سایت قسطی کلاب مطالعه و خرید مقرون به صرفه‌ای را تجربه کنید. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي تبلت شیائومی

خرید قسطي تبلت شیائومی
اگر تمایل به خرید قسطي تبلت شیائومی با قیمتی بی نظیر دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید مانیتور ایسوس

خرید مانیتور ایسوس
استفاده از مانیتور در دنیای امروز بسیار پرکاربرد است و شرکت ایسوس، مانیتورهای باکیفیتی را روانه بازار کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور...