خرید اقساطی موبایل z10 جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 11:58:31

برند جی پلاس به طراحی و تولید تلفن هوشمند نیز می‌پردازد. برای خرید اقساطی z10 جی پلاس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی z10 جی پلاس


گوشی z10 جی پلاس

جی پلاس، یک برند ایرانی می‌باشد، که تحت پشتیبانی شرکت گلدیران قرار دارد و با وجود اینکه به تازگی قدم در بازار محصولات دیجیتال نهاده است، بازده خوبی داشته و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند، گوشی‌های موبایل آن می‌باشند. از این روی، بسیاری از افراد به دنبال خرید نقدی و یا خرید اقساطی موبایل z10 جی پلاس، هستند. چرا که، این مدل از کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌توان آن را یک گوشی میان رده مقرون به صرفه و با کیفیت به شمار آورد. 

نکاتی در رابطه با خرید قسطی موبایل z10 جی پلاس

گوشی z10 جی پلاس، یک گوشی خوش دست و سبک می‌باشد، که از بدنه ای با جنس پلاستیک تولید شده است. در قاب پشتی این گوشی 4 دوربین به شکل L قرار گرفته‌اند، که بیرون زدگی اندکی دارند. در بخش زیرین گوشی، اسپیکر، میکروفون و درگاه Type C واقع شده و در لبه سمت راست گوشی شاهد دکمه پاور و ولوم هستیم. در لبه فوقانی، درگاه جک 3.5 میلیمتری هندزفری و یک میکروفون دیگر وجود دارد و در لبه سمت چپ خشاب سیم کارت و کارت حافظه قرار گرفته‌اند.

شما با خرید اقساطی موبایل z10 جی پلاس به یک باتری 5000 میلی آمپر دست خواهید یافت، که در طی یک استفاده نسبتا معمولی، تقریبا یک روز و نیم پاسخگوی شما خواهد بود و عملکرد خوبی دارد. اما، یک آداپتور 10 وات همراه آن عرضه می‌گردد، که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نکرده و فول شارژ شدن دستگاه حدود 2 ساعت تا 2 ساعت و نیم زمانبر خواهد بود.

سنسور اصلی دوربین گوشی z10 جی پلاس 48 مگاپیکسل می‌باشد، که عملکرد خوبی دارد؛ اما، زمان فوکوس کارایی چندان بالایی ندارد. همچنین، سه لنز دیگر نیز در پکیج عکاسی این گوشی قرار گرفته است، که یکی از آنها 5 مگاپیکسل بوده و برای عکاسی اولترا واید می‌توان از آن بهره برد و دو لنز دیگر لنزهای 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق می‌باشند. 

مشخصات فنی گوشی z10 جی پلاس

برای آگاهی بیشتر در رابطه با خرید قسطی موبایل z10 جی پلاس، به بررسی مشخصات فنی این محصول می پردازیم.
نام کامل محصول: Gplus Z10 GMC-6127L
جنس بدنه: پلاستیک
تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
رنگ بندی: فقط سبز
وزن: 195.7 گرم
ابعاد: 167.3 * 77.1 * 9.21 میلی متر
حافظه داخلی و RAM: 128 گیگابایت (RAM 6 گیگابایت)
رزولوشن: 720 *1600 پیکسل
دوربین‌های پشت گوشی: 4 ماژول دوربین
رزولوشن عکس: 48-5-2-2 مگاپیکسل
دوربین سلفی: 1 ماژول
رزولوشن عکس سلفی: 16 مگاپیکسل
نوع درگاه ارتباطی: تایپ سی (Type C)
سیستم عامل در هنگام عرضه: Android 11
پردازنده مرکزی: 8 هسته ای
مشخصات باتری: از نوع غیر قابل تعویض / ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت
حسگرها: سنسور اثر انگشت (واقع در لبه کناری گوشی)
سایر قابلیت‌ها: پشتیبانی از CDMA، GSM، LTE، Bluetooth، GPS، WIFI  و HSPA 

جمع بندی

برای خرید اقساطی موبایل z10 جی پلاس یک جمع بندی از توانایی‌ها و ضعف‌های این کالای دیجیتال، می‌تواند برای شما سودمند باشد.

نقاط قوت محصول: طراحی جذاب، باتری 5000 میلی آمپر با بازدهی بالا
نقاط ضعف محصول: کیفیت تصویر نه چندان قابل قبول، عکاسی ضعیف نسبت به دیگر رقبا 

شرایط اقساطی خرید قسطی موبایل z10 جی پلاس از قسطی کلاب

نخستین قدم برای خرید اقساطی گوشی موبایل، تهیه آن از فروشگاه معتبر می‌باشد. وب سایت قسطی کلاب، به عنوان بزرگترین پلتفرم فروش قسطی موبایل و دیگر لوازم الکترونیک، بازی و سرگرمی و محصولات آرایشی و بهداشتی، موفق به کسب مقام معتبرترین فروشگاه اینترنتی از نظر مشتریان خود شده و می‌توان به سه روش از این وب سایت به صورت اقساطی خرید انجام داد:

1- طرح بایچک: تا سقف 150.000.000 تومان
2-طرح پارسیان: تا سقف 30.000.000 تومان
3-طرح پایا: تا سقف 50.000.000 تومان

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23

خرید اقساطی گوشی s23
اگر قصد خرید اقساطی گوشی s23 با قیمتی عالی را دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتالی سایت قسطی کلاب مراجعه...

هدفون بیتس قسطی

هدفون بیتس قسطی
بدون اغراق، هدفون های بیتس، در زمره هدفون های بسیار باکیفیت و مرغوب به شمار می آیند. لوگوی معروف b، طراحی شده در ساختار آن، به خوبی