خرید گوشی m11 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 10:13:16

امروزه داشتن یک تلفن همراه با برندی شناخته شده برای هر فردی لذتبخش است. اگر شما علاقه‌مند به خرید اقساطی گوشی m11 سامسونگ هستید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید گوشی m11 سامسونگ

گوشی m11 سامسونگ

سامسونگ m11 یکی از جدیدترین گوشی‌های ارزان ‌قیمت شرکت سامسونگ است که در انتهای ماه مارس سال 2020 به بازار عرضه شده است. این گوشی هوشمند در سه رنگ زیبای مشکی، آبی و بنفش تولید شده است و دو نسخه مختلف حافظه‌ای دارد. 

یکی از نکات مثبت آن وجود باطری پر قدرت 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژ سریع 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی m11 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

این گوشی با اینکه به عنوان یک گوشی میان رده به بازار معرفی شده است، ولی خصوصیات گوشی‌های میان رده سامسونگ را دارا است. تنها نقطه ضعف آن که همین باعث قیمت مناسب آن شده است، استفاده از صفحه نمایش PLS و TFT است که لمسی خازنی است.

زیرا به جای گوشی‌های دارای صفحه نمایش سوپر آمولد و آمولد به کار رفته است و قابلیت تولید 16 میلیون رنگ را دارد. وضوح تصویر در این گوشی 720 در 1560 پیکسل است.

اندازه این گوشی نیز 6.4 اینچ می‌باشد. از نظر طراحی قسمت جلو از شیشه و قسمت پشتی از پلاستیک شفاف است. با خرید اقساطی گوشی m11 سامسونگ جذاب و شیک ظاهر شوید!

دوربین‌های سه گانه

دوربین سلفی نیز هشت مگاپیکسل است و در قسمت سمت چپ در قاب جلو قرار گرفته است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی m11 سامسونگ عکس و فیلم‌هایی هنرمندانه و حرفه‌ای بگیرید!

سخت‌افزار حرفه‌ای

از خصوصیات مناسب این تلفن هوشمند وجود درگاه USB نوع C و جک 3 و نیم میلی‌متری صدا است. همانطور که گفتیم این گوشی در دو نسخه متفاوت به بازار عرضه شده است. 

در یک نسخه از رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی استفاده شده و در نسخه دیگر از رم 4 و حافظه 64 گیگابایت استفاده شده است. نوع پردازنده به کار رفته در این گوشی هوشمند از نوع پردازنده هشت هسته‌ای کارخانه کوآلکام با نام اسنپدراگون 450 می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی m11 سامسونگ از یک گوشی با قابلیت‌هایی فراوان برخوردار شوید.

پردازشگر تصویر آن نیز از نوع آدرنو 506 است. در این گوشی برای استفاده بیشتر از حافظه، یک شکاف اختصاصی کارت حافظه Micro SD قرار گرفته است. با خرید نقدی و یا اقساطی گوشی m11 سامسونگ بدون نیاز به پاک کردن داده‌ها همه چیز را در تلفن همراه خود ذخیره نمایید.

امکانات و ویژگی‌ها

از خصوصیات مناسب این گوشی هوشمند، می‌توان به حسگر اثر انگشت، حسگر شتاب‌سنج و مجاورتی اشاره کرد. از خصوصیات دوربین‌های فیلم‌برداری این گوشی نیز به امکان فیلم‌برداری HDR و قابلیت فیلم‌ برداری با سرعت 30 فریم در ثانیه را می‌توان نام برد. 

با این گوشی می‌توانید به راحتی به اینترنت به صورت مستقیم متصل شوید و یا اینترنت خود را از طریق هات اسپات به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید از فلش LED گوشی استفاده نمایید و یا عکس‌هایی با خاصیت پانوراما داشته باشید. این گوشی از سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری UI 2.01 استفاده می‌کند و همچنین دارای بلوتوث می‌باشد.

خرید اقساطی گوشی m11 سامسونگ

در صورتی که مایل به تهیه گوشی m11 سامسونگ می‌باشید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدماتی ارزنده در زمینه خرید نقدی یا اقساطی این سایت بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی گوشی m11 سامسونگ از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ
برند ایسوس برندی استثنایی و عالی است. برای خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید قسطی لپ تاپ اپل

 خرید قسطی لپ تاپ اپل
برند اپل محصولات متنوع و بی‌نظیری دارد. اگر تمایل به خرید قسطی لپ تاپ اپل دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...