فروش قسطی گوشی a02s

تاریخ انتشار:
1403/2/14 00:53:13

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ در سال 2020 گوشی a02 می‌باشد که بسیار کاربردی و زیبا طراحی شده است. برای خرید اقساطی گوشی a02 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی a02s


موبایل سامسونگ A02s

این گوشی هوشمند دارای مشخصات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است. برای مثال از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد. با شبکه‌های ارتباطی 4G و نسخه‌های پایین‌تر سازگار است.

یک دوربین دوگانه و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد. از نوع فبلت می‌باشد که دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی است. یک پردازنده هشت هسته‌ای و یک باتری لیتیوم یونی 3500 میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین، مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 10 است.

مشخصات کلی

این تلفن هوشمند در سال 2020 تولید شده است و دارای سه رنگ زیبای قرمز، آبی و مشکی می‌باشد. دو ویژگی خاص دارد که یکی فبلت بودن و دیگری وجود یک دوربین اصلی دوگانه است. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی بیشتر این محصول بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی گوشی a02s در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات سخت افزاری

این دستگاه دارای یک تراشه از نوع کوالکام اسنپدراگون 450 است. که یک پردازنده هشت هسته‌ای است و معماری 64 بیتی دارد. این پردازنده با سرعت فرکانسی 1.8 گیگاهرتز عمل می‌کند.

پردازنده گرافیکی نیز از نوع آدرنو 506 می‌باشد. حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایت و حافظه رم 2 گیگابایت است. همچنین می‌تواند تا 512 گیگابایت نیز، با استفاده از حافظه میکرو اس دی ارتقا یابد. با خرید قسطی گوشی a02s دقت، سرعت و کارایی را در یک دستگاه مقرون به صرفه ولی قدرتمند تجربه کنید!

مشخصات دوربین دوگانه

این اسمارتفون دارای یک دوربین اصلی دوگانه با کیفیت‌های 13 و 2 مگاپیکسل است که دارای فناوری فوکوس خودکار می‌باشند. علاوه بر این، یک فلش ال ای دی دارد. همچنین، دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. 

دوربین‌های اصلی دارای قابلیت‌هایی مانند سنجش عمق، تشخیص چهره، زوم دیجیتال و عکاسی HDR می‌باشند. با خرید اقساطی گوشی a02s هنرمندانه عکس بگیرید و فیلمبرداری کنید!

مشخصات صفحه نمایش

این فبلت از فناوری‌های LCD ،TFT و PLS بهره‌مند است. سایز 5.7 اینچی دارد. دارای قابلیت مولتی تاچ و خازنی است. نسبت ابعاد نمایشگر 19:9 می‌باشد. 

همچنین، رزولوشن آن 720 * 1920 پیکسل است و کیفیت HD+ دارد. تراکم پیکسلی آن 295 پیکسل در هر اینچ است و قابلیت دریافت چندین لمس به صورت همزمان دارد.

مشخصات نرم افزاری

این گوشی از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می‌کند. دارای منوی فارسی و پشتیبانی از این زبان است. همچنین، قابلیت‌های ویژه نرم افزاری برای پخش موسیقی و ویدیو دارد. با خرید قسطی گوشی a02s آسان و راحت با زبان فارسی و بدون هیچ دانش تخصصی کار کنید!

مشخصات ارتباطی، اتصال و تجهیزات

این گجت هوشمند از شبکه‌های ارتباطی مناسبی برخوردار است. فناوری‌های ارتباطی بلوتوث و وای فای را ساپورت می‌کند که به صورت هات اسپات و مستقیم می‌باشد. نسخه بلوتوث آن 4.2 است و یک رادیوی اف ام دارد. 

همچنین، دارای فناوری مکانیابی می‌باشد و از درگاه ارتباطی Micro USB استاندارد 2 برخوردار است.به علاوه، دارای یک بلندگو و خروجی جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد.

مشخصات باتری و اقلام همراه

این دستگاه هوشمند از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر برخوردار است. همراه با این گجت از یک دفترچه راهنما، یک آداپتور شارژ سامسونگ و یک سوزن مخصوص برای خارج کردن سیم‌کارت برخوردار خواهید شد. با خرید قسطی گوشی a02s یک تجربه لذت‌بخش و دوست داشتنی داشته باشید!

شرایط استثنایی خرید قسطی موبایل سامسونگ A02s

برای تهیه این دستگاه هوشمند و فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این فروشگاه اینترنتی در جهت خرید اقساطی کالاهای هوشمند بهره‌مند شوید. 

به این ترتیب که با کمک چهار لیزینگ معرفی شده در سایت، وام بگیرید و چند روز بعد سفارش خود را ثبت نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a02s از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت

خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت
امروزه با پیشرفت تکنولوژی لپ تاپ ها به یکی از وسایل ضروری زندگی ما تبدیل شده اند شیوه انتخاب لپ تاپ در تمام دنیا یکسان است اولین چیزی که برای...

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس vivabook

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس vivabook
خرید قسطی لپ تاپ ایسوس vivabook با توجه به تنوع گسترده این مدل پاسخگوی نیاز اکثر کاربران است. به همین علت اگر شرایط خرید اقساطی...