تلویزیون جی پلاس قسطي

تاریخ انتشار:
1403/2/27 17:35:33

تلویزیون‌های جی پلاس جز پرفروش‌ترین محصولات ایرانی است که بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون جی پلاس قسطی

تلویزیون جی پلاس

جی پلاس توانسته است تا بازار خوبی را در داخل و حتی خارج پیدا کند. این برند ایرانی ال جی، در تولیدات خود هوشمندانه عمل کرده است. جی پلاس با تکنولوژی‌های روز دنیا به سمت جلو حرکت کرده و از قطعات مناسبی نیز در تولیدات خود استفاده نموده است. 

همه این عوامل سبب شده است تا جی پلاس در شکل یک برند بسیار خوب ظاهر شود. از جمله تولیدات این برند تلویزیون می‌باشد که در ادامه قصد داریم یکی از بزرگترین نمایشگرهای این کارخانه را که به تازگی تولید شده است به شما معرفی نماییم. 

همانطور که می‌دانید شرکت گلدیران این محصول را گارانتی می‌کند. قابلیت خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-75KE821S

این محصول 75 اینچی برای یک سالن بزرگ مناسب است. طراحی زیبایی دارد و به نوعی منحصر به فرد است. این طراحی جدید، با ذوق و هنر بسیاری از افراد سازگار است. تکنولوژی صفحه این نمایشگر از نوع ELED است و نوع صفحه نیز تخت می‌باشد.

این دستگاه دارای طراحی مدرنی به همراه قابی باریک می‌باشد. با خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس یک محصول شیک و مدرن تهیه فرمایید.

مشخصات نمایشگر

در این تلویزیون با کیفیت تصویر بی‌نظیری رو به رو هستید. این دستگاه می‌تواند تصاویر 4K و Ultra HD را به خوبی نمایش دهد و رزولوشنی برابر 2160 در 3840 پیکسل دارد. همچنین، قابلیت HDR را نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات صوتی

این تلویزیون دارای یک سیستم صوتی دو کاناله به همراه دو بلندگو می‌باشد که توان هر بلندگو 9 وات است و توان خروجی کلی صدا 18 وات می‌باشد. همچنین، از استانداردهای صوتی مانند دالبی و دالبی دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند. با خرید قسطي تلویزیون جی پلاس کیفیت صدا را احساس کنید.

قابلیت هوشمند

این تلویزیون دارای یک رابط هوشمند اندرویدی است و شما را قادر می‌سازد تا به راحتی توسط مرورگر اینترنتی در اینترنت جستجو نمایید. همچنین، این قابلیت را دارد تا اپلیکیشن‌های متعددی را درون آن نصب کنید.

گیرنده دیجیتالی

از طرفی این دستگاه دارای یک گیرنده دیجیتالی از نوع تیونر DVB-T2 می‌باشد که با کمک آن می‌توانید از دیدن تمامی شبکه‌های استانی کشور بهره‌مند شوید.

قابلیت‌های ویژه

با استفاده از ضبط دیجیتالی می‌توانید از تمامی برنامه‌های مورد علاقه خود، نسخه پشتیبان تهیه فرمایید. همچنین، می‌توانید در حال پخش نیز، بر روی حافظه خارجی دستگاه، برنامه‌هایتان را نصب کنید. 

سیمپلینک نیز کمک می‌کند تا توسط کابل HDMI بتوانید توسط کنترل، عملکردهای اصلی را انجام دهید و به دستگاه‌های مختلفی متصل شوید. کنترل الکترونیک مصرف کننده دستگاهی است که توسط آن می‌توانید از راه دور نیز متصل شوید و عملیاتی مثل متوقف کردن، اجرا کردن، جلو رفتن به صورت سریع و موارد دیگر را نیز انجام دهید.

مصرف بهینه انرژی

این تلویزیون دارای یک حالت صرفه جویی انرژی می‌باشد. بنابراین، می‌توانید نسبت به بهینه بودن مصرف انرژی در این دستگاه مطمئن شوید. با خرید قسطي تلویزیون جی پلاس یک محصول بهینه تهیه فرمایید.

ارتباط با گوشی هوشمند

با استفاده از قابلیتهای ویژه در این تلویزیون میتوانید با گوشی همراهتان، تلویزیون را روشن کنید. زیرا ارتباط با موبایل در این تلویزیون فراهم شده است. 

قابلیت میراکست به شما کمک می‌کند تا صفحه موجود بر روی تلفن هوشمند خود را در تلویزیون مشاهده نمایید. همچنین، می‌توانید از طریق شبکه به جستجوی فایل‌های مورد نیاز خود بپردازید. موسیقی مناسبی پخش کنید. کانال‌های شخصی خود را پیدا کنید.

علاوه بر تمام اینها با وجود قابلیت HDR، پنل VA و نور پس زمینه Edge-LED همه چیز بهتر می‌شود. با خرید قسطي تلویزیون جی پلاس از قابلیت‌هایی فوق‌العاده برخوردار شوید.

قسطی کلاب و شرایط خرید تلویزیون جی پلاس

برای تهیه این محصول می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فوق‌العاده این فروشگاه آنلاین استفاده کنید. در این فروشگاه تسهیلاتی وجود دارد تا بتوانید از چهار لیزینگ موجود در سایت وام بگیرید و چند روز بعد کالاهای مورد نیازتان را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر دوو ویژه کارمندان

خرید قسطی یخچال فریزر دوو ویژه کارمندان
برند دوو الکترونیک یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا است. برای خرید قسطی یخچال فریزر دوو به بخش...

خرید قسطی تلویزیون ال جی ویژه کارمندان

خرید قسطی تلویزیون ال جی ویژه کارمندان
برند ال جی جز برترین برندهای کره جنوبی می‌باشد که محصولات متنوع و با کیفیت دارد. برای خرید قسطی تلویزیون ال جی به بخش تلویزیون در...