فروش اقساطی تلویزیون ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/30 14:56:06

برای انتخاب یک تلوزیون هوشمند مناسب شما نیاز به مطالعه و شنیدن تجربیات دیگران دارید. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد تلویزیون ایکس ویژن در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی تلویزیون ایکس ویژن


تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن از جمله برندهای تولید کننده تلویزیون ایرانی است که کیفیت مناسبی دارند. از نظر قیمتی نیز، نسبت به مدل‌های مشابه خارجی مقرون به صرفه است. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از جدیدترین محصولات تلویزیون ایکس ویژن با سایز 55 اینچ بپردازیم. 

این سایز جوابگوی یک سالن متوسط خانگی است. برای این کالا، یک گارانتی دو ساله در نظر گرفته شده است که شرکت مادیران آن را ارائه می‌دهد. قابلیت خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن در قسطی کلاب فراهم می‌باشد.

طراحی فیزیکی

این تلویزیون در ابعاد 124.2 × 24.2 × 77.5 سانتی متر مکعب و وزن 13.2 کیلوگرم ساخته شده است و در دو حالت پایه دار و اتصال به دیوار می‌توانید، از آن استفاده کنید. این تلویزیون از طراحی مینیمالیستی ساده‌ای بهره‌مند است. 

همانند بیشتر تلویزیون‌ها یک قاب شیک مشکی رنگ دارد. پایه‌های آن به صورت ظریفی طراحی شده و حاشیه‌های زیادی نیز در اطراف صفحه ایجاد شده است. با خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن منزل خود را مدرن، زیبا و با دکوراسیونی شیک، زینت دهید!

خصوصیات نمایشگر

صفحه نمایشگر این دستگاه صوتی تصویری از نوع LED است و با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل تصاویر را به تماشا می‌گذارد. کیفیت تصویر آن به صورت Full HD می‌باشد.

یکی از نکات قابل گفتن، آن است که این تلویزیون از قابلیت HDR پشتیبانی نمی‌کند، ولی قادر است تا یک تجربه نمایشی بی‌نظیر را به شما ارائه دهد، همچنین نور پس زمینه یکنواخت و خوبی دارد.

این نمایشگر به صورت تخت می‌باشد و روشنایی تصویر آن نیز 280 بیت است. همچنین، تلویزیون مدل XT540 قابلیت دید افقی و عمودی 178 درجه‌ای دارد. 

نرخ تازه سازی صفحه آن نیز 60 هرتز است و قادر است تا از 16.7 میلیون رنگ زیبا و واقعی پشتیبانی نماید. زمان پاسخگویی آن 6.5 میلی ثانیه می‌باشد. با خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت نمایید.

مشخصات صوتی

این دستگاه تلویزیون، از نظر کیفیت صدا بسیار مناسب است و از صدای دالبی و دیجیتال دالبی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین، قابلیت کنترل صدا به صورت هوشمند را نیز دارا می‌باشد.

مدل XT540 دارای دو بلندگو است که توان هر بلندگو 10 وات است و توان خروجی کلی صدا در این تلویزیون 20 وات می‌باشد. با خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن از یک کیفیت صدای واقعی برخوردار شوید!

گذرگاه‌های ارتباطی و اتصالی

این تلویزیون دارای دو گذرگاه USB 2.0، سه گذرگاه HDMI و یک گذرگاه کامپوزیت می‌باشد. متاسفانه به علت هوشمند نبودن، قابلیت اتصال به وای‌فای و بلوتوث را ندارد. ولی دارای قابلیت‌های متفاوتی مثل ضبط فیلم‌های در حال پخش بر روی حافظه‌های داخلی یا خارجی است. 

قابلیت‌هایی که به آن PVR و ماشین زمانی می‌گویند. همچنین، دارای یک گیرنده دیجیتالی از نوع DVB-T2 می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون، داشتن راهنمای الکتریکی برنامه‌ها یا EPG می‌باشد.

این دستگاه از یک ریموت کنترلی برخوردار است. این وسیله از بیشتر فرمت‌های تصویری و صوتی پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن از امکانات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های ارتباطی و اتصالی مناسب برخوردار شوید.

خرید تلویزیون ایکس ویژن

اگر قصد خرید یک کالای ایرانی با کیفیت صدا و تصویر خوب و همچنین، پشتیبانی مناسب را دارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی متحمل شوید، به شما توصیه می‌کنیم تا این محصول ایرانی را خریداری نمایید. 

همچنین، به شما توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه معتبر قسطی کلاب انجام دهید. در این فروشگاه معتبر اینترنتی تسهیلاتی اندیشیده شده است تا بتوانید از لیزینگ‌های معتبر در قسطی‌کلاب وام بگیرید و بین 3 الی 5 روز بعد، لوازم و کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. 

پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن از قسطی کلاب می‌باشد. پس، همین حالا نسبت به خرید این تلویزیون اقدام فرمایید!  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مبلمان سلطنتی

خرید قسطی مبلمان سلطنتی
اگر قصد خرید قسطی مبلمان سلطنتی با شرایطی آسان و مطمئن را دارید، به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی لباسشویی

خرید اقساطی لباسشویی
یکی از وسایل بسیار پر اهیمت در هر خانه‌ای ماشین لباسشویی می‌باشد. برای خرید اقساطی لباسشویی با شرایطی استثنایی به بخش...