خرید سرخ کن فیلیپس قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 17:26:09

برند فیلیپس یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی سرخ کن فیلیپس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید سرخ کن فیلیپس قسطی


سرخ کن فیلیپس سری Viva Collection مدل HD9220

سرخ کن فیلیپس زیبا طراحی مناسبی دارد. ساختار آن نسبت به مدل‌های سرخ کن موجود در بازار کمی متفاوت‌تر است و به صورت کشویی و از قسمت پایین دستگاه باز و بسته می‌شود. مواد غذایی مورد نظر شما برای سرخ شدن داخل سبد مخصوص قرار می‌گیرد. 

از نظر کارکرد نیز یک دسته ارگونومیکی مخصوص وجود دارد که با کمک آن می‌توانید دستگاه را باز و بسته کنید. بدنه دستگاه نیز برخلاف سیستم سرخ کن داخل آن به هیچ وجه داغ نیست و می‌توانید از دست دادن به آن ایمن باشید و این به خاطر عایق بندی مناسب دستگاه است. در این سرخ کن می‌توانید دما و زمان را تنظیم نمایید. با خرید اقساطی سرخ کن فیلیپس کیفیت را تجربه کنید.

این دستگاه در دو رنگ متفاوت مشکی و مشکی براق تولید شده است و شرکت شکوفا الکتریک، آن را گارانتی می‌کند. ابعادی برابر با 384 × 315 × 387 میلی متر مکعب و  وزنی در حدود 7 کیلوگرم دارد. ظرفیت آن 2.2 لیتر می‌باشد و توان مصرفی آن 1425 وات است. با خرید قسطی سرخ کن فیلیپس آرامش داشته باشید.

از جمله مزایای دیگر، مصرف روغن به اندازه بسیار کم است. این سرخ کن طوری ساخته شده است تا حتی افراد رژیمی نیز بتوانند، از آن استفاده نمایند. در سرخ کن‌های قدیمی از حجم زیادی روغن استفاده می‌شد و از نظر اقتصادی نیز توجیهی برای دور ریختن این روغن‌ها وجود نداشت. 

روغن زیاد به افزایش چربی و کلسترول بدن می‌انجامد و انسان را بیمار می‌سازد. ولی اگر از یک دستگاه مناسب که روغن کمی مصرف می‌کند مانند محصول پیش رو، استفاده کنید، از بابت بیماری نگران نخواهید بود. با خرید اقساطی سرخ کن فیلیپس سالم بمانید.

این وسیله نوعی هواپز و سرخ کن است که شاید درک مناسبی راجع به آن نداشته باشید. ولی می‌تواند با یک روش فیزیکی غذای داخل سبد را که همراه با روغن کم وجود دارد به روشی بهداشتی تهیه نماید.

یک محفظه مناسب وجود دارد که در حدود 800 گرم مواد غذایی را در هر بار استفاده سرخ می‌کند. محفظه داخلی یک سینی تفلون دارد که مواد غذایی نیز به آن نمی‌چسبد.

همچنین، یک دستگیره عایق نیز وجود دارد که به راحتی می‌توانید سینی را وارد و خارج نمایید، همچنین دارای یک توری فلزی است که بر روی آن روغن قرار می‌گیرد تا درون غذا چکه کند.

همچنین، با فشردن دکمه‌ای به نام آزاد کننده قادرید تا سینی را جابجا نمایید. در قسمت بالای دستگاه نیز یک کلید چرخشی وجود دارد که به وسیله آن دما را تنظیم می‌کنید. اگر تایمر را تنظیم نمایید، پس از پایان سرخ شدن به صورت خودکار خاموش می‌شود و یک هشدار صوتی نیز به شما اعلام می‌گردد. 

صفحه سیمی دارای یک طراحی مناسب است. برآمدگی‌های جهت دار در کف سینی و یک حلقه تکرار شونده از هوا به همراه قطرات روغن، به پخت بهتر کمک می‌کند. با خرید قسطی سرخ کن فیلیپس لذت ببرید.

میزان سر و صدای این دستگاه مناسب است. طوری است که ایجاد مزاحمت نمی‌کند، ولی سبب می‌شود که با شنیدن آن متوجه شوید که دستگاه در حال کار است. هوای اضافی از قسمت پشتی دستگاه خارج می‌شود و با این کار هیچ گونه بوی نامطبوعی را حس نخواهید کرد. 

سیم برق در پشت بدنه قرار دارد و قابل جمع شدن است. شما می‌توانید آن را به داخل محفظه هدایت کنید و به راحتی دستگاه خود را درون کابینت قرار دهید. 

برای سرخ شدن تنها کافیست که یک بار دستگاه را روشن کنید و یک بار نیز غذای خود را خارج سازید. تمیز کردن خیلی راحت با یک دستمال نمدار انجام می‌شود. تایمر این دستگاه در حدود 30 دقیقه کار می‌کند. با خرید اقساطی سرخ کن فیلیپس ایمن کار کنید.

خرید سرخ کن فیلیپس

اگر عاشق غذاهای فست فودی هستید و در عین حال نمی‌خواهید غذاهای مضر مصرف کنید، به شما توصیه می‌شود تا از این سرخ کن بهره‌مند شوید.

این دستگاه را می‌توانید از قسطی‌کلاب تهیه فرمایید. زیرا در این فروشگاه اینترنتی تسهیلات جهت خرید اقساطی لوازم خانگی در نظر گرفته شده است که با همکاری لیزینگ‌های معتبر امکان پذیر شده است. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی سرخ کن فیلیپس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولر آبی

خرید قسطی کولر آبی
خرید قسطی کولر آبی همچون خرید اقساطی سایر لوازم خانگی در قسطی کلاب، جهت رفاه مشتریان به ویژه با رسیدن فصل تابستان فراهم شده است. لذا کافی است تا ...

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با حکمت کارت

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با حکمت کارت
کمپانی چی پلاس بهترین و مدرنترین محصولات را دارد و شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی...