خرید قسطی یخچال فریزر تی سی ال

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:20:12

یخچال فریزر یکی از وسایل بسیار مهم در هر خانه و محل کاری می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی یخچال فریزر تی سی ال به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی یخچال فریزر تی سی ال


مهم ترین مشخصات یخچال فریزر تی سی ال

یخچال فریزر تی سی ال (TCL) از برندهای باکیفیت و خوشنام موجود در بازار داخلی محسوب می‌شود. این محصول با بهره مندی از دانش فنی روز و جدیدترین فناوری‌ها طراحی و تولید می‌گردد. برخورداری از سیستم سرمایش سریع، سیستم انجماد سریع، سیستم گردش هوای چندگانه و سیستم بدون برفک، از نقاط عطف یخچال فریزر برند تی سی ال به شمار می‌رود. خرید قسطی یخچال فریزر تی سی ال از روش‌های مناسب برای تهیه و بهره مندی از مزایای این محصول باکیفیت تلقی می‌گردد. 

طراحی ظریف و زیبا، کمپرسور و موتور اینورتر و نمایشگر LED لمسی، از ویژگی‌های خرید اقساطی یخچال فریزر تی سی ال به حساب می‌آید. محفظه داخلی یخچال فریزر، از فضای جادار و زیادی برخوردار می‌باشد. 

این ویژگی فضای مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. مجهز شدن دستگاه به کمپرسور کم مصرف، علاوه بر افزایش راندمان و بازدهی، بهینه سازی مصرف انرژی یخچال فریزر را رقم زده است. همچنین، صفحه نمایش تمام لمسی دستگاه، امکان اعمال تنظیمات و مشاهده حالت‌های یخچال را برای کاربران فراهم آورده است.

مجهز شدن به سیستم Multi Airflow (گردش هوای چندگانه) و سیستم Super Cooling (سرمایش سریع) را می‌توان از دیگر مشخصات خرید قسطی یخچال فریزر تی سی ال برشمرد. سیستم سرمایش سریع ضمن کاهش دمای داخلی یخچال، به حفظ و تازگی مواد غذایی و صرفه جویی در مصرف انرژی کمک شایانی می‌نماید. 

در پرتو بهره مندی از سیستم گردش هوای چندگانه، هوای سرد و خنک به صورت یکنواخت در تمامی طبقات داخلی یخچال جریان پیدا می‌کند. این قابلیت، افزایش 20 درصدی بازدهی یخچال را به دنبال دارد. 

دیگر مشخصات یخچال فریزر TCL

سیستم Super Freezing (انجماد سریع)، قابلیت Holiday Function (عملکرد تعطیلات) و ویژگی AAT، دیگر مشخصات خرید اقساطی یخچال فریزر تی سی ال را شامل می‌شود. سیستم انجماد سریع با بهینه سازی دمای داخلی یخچال، در تازه و سالم ماندن مواد غذایی تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. فعال سازی قابلیت holiday function، ضمن کاهش فرآیند سرماسازی و عملکرد دستگاه، کاهش مصرف انرژی و برق را رقم می‌زند. این قابلیت در مواقع رفتن به مسافرت، از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

گفتنی است که مجهز شدن دستگاه TCL Refrigerator به قابلیت AAT، موجب رها شدن همیشگی یون‌های منفی در فضای داخلی یخچال فریزر می‌شود. گردش دائمی یون ها در محفظه یخچال، سبب از بین رفتن باکتری‌ها و جلوگیری از بوی بد و نامطبوع در فضای داخلی دستگاه می‌گردد. همچنین، یخچال فریزر برند TCL در دسته دستگاه‌های بدون برفک یا No Frost قرار می‌گیرد. تعبیه المنت‌های گرم در ساختار یخچال فریزر، مانع از ایجاد برفک در فضای داخلی و فریزر دستگاه می‌شود. برای خرید قسطی یخچال فریزر تی سی ال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ضمنا، در فضای داخلی یخچال فریزر تی سی ال، محفظه مخصوص میوه و سبزیجات تعبیه شده است. رنگ بندی متنوع، برخورداری از طبقات زیبا و مقاوم، برچسب انرژی A، دارای قفل کودک، مجهز به فیلتر ضد باکتری، دارای آبسردکن نیمه اتوماتیک با مخزن آب، سطح صدای مناسب در حین کارکرد، بدنه محکم و بادوام در برابر عوامل محیطی و کیفیت ساخت بالا، ویژگی‌های فروش قسطی یخچال فریزر TCL را تکمیل می‌کند. 

نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر تی سی ال

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در راستای افزایش سطح رفاه خریداران، طرح خرید اقساطی یخچال فریزر تی سی ال را به مرحله اجرا درآورده است. متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی Ghesticlub.com، در جریان کلیه شرایط و ضوابط این طرح قرار گیرند. ضمنا، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، امکان خرید نقدی لوازم خانگی برای خریداران فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی قهوه ساز فیلیپس

خرید قسطی قهوه ساز فیلیپس
برند فیلیپس جز بهترین برندهای دنیا است که محبوبیت ویژه‌ای دارد و تاکنون فروش استثنایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی قهوه ساز ...

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت سفته ای

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت با چک یا سفته الکترونیکی به بخش یخچال فریزر دیپوینت در دسته بندی...