خرید سرویس چینی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 12:49:32

سرویس چینی یکی از مهم‌ترین وسیله‌های پذیرایی است و جلوه زیبایی به غذاهای خوشمزه شما می‌دهد. اگر تمایل به خرید اقساطی سرویس چینی دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.


خرید سرویس چینی

تاریخچه سرویس‌های چینی 

تاریخچه سرویس‌های چینی، به کشور چین باز می‌گردد و در واقع این نوع ظرف‌ها، اختراع این کشور می‌باشد. در ابتدا ظروف چینی از سفال ساخته می‌شدند که با لعابی زیبا در رنگ‌های متنوع پوشش یافته و در انتها به آن‌ها جلا می‌دادند. 

رفته رفته تکنولوژی ساخت این سرویس‌ها افزایش یافته و امروزه به جای سفال، از سرامیک در ساخت سرویس‌های چینی بهره گرفته می‌شود. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی مطلع گردید. 

سرویس چینی 

سرویس‌های چینی یکی از زیباترین ساخته‌های دست بشری می‌باشند. هنگامی که غذایی می‌پزید، نوشیدنی آماده می‌کنید و یا زمان مهمانی دادن می‌خواهید از مهمانان خود به خوبی پذیرایی کنید، سرویس‌های چینی به کمک شما می‌آیند تا هر آنچه زیباتر هر غذا یا نوشیدنی را سرو کنید. برای خرید اقساطی سرویس چینی با ما همراه شوید. 

انواع سرویس‌های چینی 

برای خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی بایستی بدانید که سرویس های چینی، انواع زیادی دارند، از ساده‌ترین سرویس‌های چینی با قیمت‌های بسیار پایین گرفته تا گران‌ترین آن‌ها که دارای آب طلا می‌باشند، همگی زیبایی‌های منحصر به فردی دارند که از دید هیچ تماشاگری پنهان نمی‌ماند. 

شرکت‌های سازنده سرویس چینی 

هم اکنون در ایران و سایر کشورهای خارجی، سرویس‌های چینی با بهترین مواد اولیه و لعاب به بازار عرضه می‌گردند که هر کدام با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند. 

از برندهای ایرانی که به طراحی و ساخت سرویس‌های چینی مشغول می‌باشند می‌توان به چینی زرین که دارای ظرافتی زیبا می‌باشد، پردیس کاشان که بسیار دلبرانه و زیبا است.

توس چینی که بسیار مجلل و مجلسی می‌باشد، چینی تقدیس که با الهام از طرح‌های کلاسیک ایرانی طراحی شده‌ است و بسیار اصالت دارد، نسترن چینی که مناسب برای کسانی می‌باشد که طراحی با گل‌های ریز را می‌پسندند، چینی مقصود، چینی سارگل، پارس چینی، چینی مرجان و دیگر برند‌های متفرقه را نام برد. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا از شرایط خرید اقساطی سرویس چینی مطلع گردید. 

چینی زرین 

این برند، یکی از پرآوازه‌ترین برند‌های ایرانی در زمینه طراحی و ساخت سرویس‌های چینی می‌باشد. ویژگی منحصر به فرد سرویس‌های برند چینی زرین این می‌باشد که تمام مردمی که دوستدار طرح سنتی یا کلاسیک می‌باشند یا برعکس مردمی که طرح‌های ساده و مدرن را دوست دارند، عاشق طرح‌های این برند ایرانی شده و به یکی از طرفداران این برند تبدیل می‌شوند. 

این برند دارای انواع چینی مختص کودک، چینی‌های مخصوص رستوران و هتل، ظروف مکمل و همچنین سرویس‌های کارد و چنگال می‌باشد. در ادامه این متن با قسطی کلاب همراه شده تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی مطلع گردید. 

خرید اقساطی سرویس چینی از قسطی کلاب 

اگر در فکر خرید یک سرویس چینی کارآمد با طراحی بی نظیر و با قیمت مناسب می‌باشد، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و پس از ثبت نام در این سایت، به دو صورت نقدی یا اقساطی محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

در صورت خرید به صورت اقساطی، قادر خواهید بود که به دو روش بای چک با لیزینگ، محصول مدنظرتان را خریداری نمایید. در شرایط خرید به صورت بای چک، شما می‌توانید در ازای پرداخت چک، سفته و یا کسر از حقوق کارمندی خود، محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و با سود بسیار کم، در طول ده ماه، شروع به بازپرداخت اقساط خود نمایید.

در این شرایط از خرید تنها کافی است یک چهارم مبلغ کل اجناس را به صورت پیش پرداخت واریز نمایید و سپس باقی مبلغ را به صورت اقساطی با سود پایین پرداخت کنید. این پرداخت را می‌توانید به راحتی در خانه یا محل کارتان انجام داده و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید و از خرید اینترنتی خود نهایت لذت را ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی اینترنتی با چک

خرید قسطی لوازم خانگی اینترنتی با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی لوازم خانگی اینترنتی با چک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید اتو هاردستون

خرید اتو هاردستون
برند هاردستون محصولات متنوعی دارد که یکی از بهترین آن‌ها اتو است که بسیار منحصر به فرد می‌باشد. برای خرید اقساطی اتو هاردستون به بخش...