فروش اقساطی تلویزیون سام

تاریخ انتشار:
1403/2/30 22:51:18

تلویزیون‌های برند سام جز بهترین تلویزیون‌های موجود در ایران هستیند که بسیار طراحی زیبا و منحصر به فردی دارند. برای خرید اقساطی تلویزیون سام به بخش لوازم خانگی در دسته تلویزیون سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی تلویزیون سام

شرایط استثنایی خرید قسطی 

خرید قسطی تلویزیون سام با شرایط مناسب برای طرفداران و مصرف کنندگان این برند در فروشگاه‌های مجاز و معتبر و همچنین سایت‌های شناخته شده در این زمینه مهیا است. همچنین فعالان در زمینه لوازم خانگی به دلیل شرایط اقتصادی حاکم در کشور،فروش قسطی تلویزیون را که یکی از وسایل خانگی پر مصرف و پر طرفدار می‌باشد از طریق خرید اقساطی تلویزیون فراهم ساخته‌اند. 

بررسی تلویزیون سام

دستگاه تلویزیون سام الکترونیک یک برند ایرانی می‌باشد که می‌توان گفت جایگزین مناسبی برای تلویزیون سامسونگ در ایران می‌باشد. این برند دارای امکانات مناسب و همچنین دارای قیمت به صرفه‌ای در بازارهای ایران می‌باشد. با این وجود نمایندگی‌های مجاز در زمینه فروش تلویزیون سام، خرید اقساطی تلویزیون سام را برای مصرف کنندگان این برند آسان‌تر کرده‌اند.

تلویزیون سام توسط شرکت تولیدکننده این برند در اندازه‌های گوناگون طراحی و تولید شده است. 32 و 65 اینچ اندازه‌های تولید شده این برند می‌باشد که به بازار عرضه شده است. قطعات به کار رفته در این سیستم تولید کشورمان ایران می‌باشد و برخی دیگر از قطعات به کار رفته در این دستگاه به صورت جزئی از کشورهای چون تایوان و کره و چین استفاده شده است. 

شرکت تولید کننده این برند تلاش کرده‌اند تا اپلیکیشن و برنامه‌های پیشرفته مانند نرم‌افزارها را در این سیستم بگنجانند و کیفیت‌های لازم را در آن پیاده‌سازی کنند. این سیستم دارای برنامه tcl و همچنین پانورامیک می‌باشد. تلویزیون سام دارای تکنولوژی HDR می‌باشد. در سیستم تلویزیون سام فناوری اسمارت Smart View و همچنین تایم شیفت  time shift مشاهده می‌شود.

برنامه smart view

در این فناوری اتصال گوشی‌های هوشمند به تلویزیون سام می‌باشد و می‌توان از این طریق محتوای در حال پخش را در گوشی و یا تبلت مشاهده کرد. با استفاده از این تکنولوژی نیز می‌توان از طریق اپلیکیشن نصب شده در دستگاه تلویزیون با گوشی همراه آن را کنترل کرد. موارد گفته شده از طریق اتصال دستگاه به اینترنت امکان پذیر می‌باشد.

برنامه Time Shitt

با استفاده از این تکنولوژی، می‌توان در هنگام ضبط برنامه دلخواه همزمان به تماشای برنامه مورد نظر پرداخت و یا برنامه ای که در حال ضبط می‌باشد را به عقب برگرداند بدون اینکه مشکلی در ضبط برنامه ایجاد شود. برای خرید قسطی تلویزیون سام با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

آشنایی با مزایای تلویزیون سام

1. این برند دارای سیستم هوشمند هست و سیستم عامل اندروید در این دستگاه تلویزیون طراحی شده است. تلویزیون سام قابلیت اتصال به وای فای را دارد و به وسیله آن می‌توان از وب استفاده کرد.

2. در این سیستم کنترل ریموت نیز مشاهده می‌شود که به عنوان موس می‌توان از آن استفاده کرد.

3. تلویزیون سام در برخی از مدل‌های خود از تکنولوژی صدای دالبی بهره می‌برد که جز مزایای این برند می‌باشد

4. در تلویزیون برند سام طراحی قفل کودک نیز انجام شده است.

5. در این برند اتصال به گوشی همراه و یا تبلت با استفاده از گیرنده DVB طراحی شده است.

6. در این برند برخورداری از خروجی صدا به صورت اپتیکال وجود دارد 

تهیه و خرید اقساطی تلویزیون سام

برای تهیه این برند ایرانی، می‌توانید به سایت‌های مجاز و همچنین فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش تلویزیون مراجعه کنید. پیشنهاد ما سایت قسطی کلاب می‌باشد که خرید قسطی تلویزیون سام را از طریق این سایت معتبر تهیه کنید.

این سایت با فروش انواع کالا و محصولات لوازم خانگی با کیفیت، رضایت مشتریان خود را به همراه داشته است و در بین طرفداران خود بسیار مطرح می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب برای تهیه و خرید اقساطی تلویزیون سام اقدام کنید و شرایط در نظر گرفته شده را مشاهده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون سونی قسطی

خرید تلویزیون سونی قسطی
این روزها خرید تلویزیون برای افزایش جذابیت و زیبایی دکوراسیون فضای داخلی منزل و برخورداری از یک محصول باکیفیت و مرغوب بسیار باب شده است...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن
برند ایکس ویژن با رونمایی از تلویزیون‌های هوشمند خود قدمی بزرگ در راه تولید ملی برداشته است. اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون هوشمند...