محصولات برقی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 01:54:17

محصولات برقی ال جی جز پر فروش ترین لوازم برقی در سرتاسر کشور می باشد. به تازگی وبسایت قسطی کلاب شروع به فروش اقساطی لوازم خانگی برند ال جی کرده است، لذت یک خرید آنلاین را با قسطی کلاب تجربه کنید.


محصولات برقی ال جی


تاریخچه شرکت ال جی 

شرکت ال جی در سال 1947 شروع به فعالیت کرده است و یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی می باشد. در سال 2010 رتبه 64 را بین 500 شرکت تولید کننده لوازم خانگی به دست آورد. محصولات برقی ال جی در بیشتر از 60 کشور در سرتاسر دنیا در حال فعالیت است و نزدیک به 75000 نفر پرسنل دارد که در کار آفرینی مربوط به هر کشور نقش مهمی را ایفا می کند. شرکت ال جی از 17 سال گذشته تا به امروز جز برترین شرکت ها در سطح جهانی می باشد و دارایی 31 میلیارد دلاری دارد. 

معرفی محصولات برقی ال جی 

شرکت ال جی کامل ترین محصولات برقی را دارد و شما به راحتی می توانید تمامی لوازم برقی خانه خود را از برند ال جی تهیه کنید. محصولات برقی ال جی را به مختصر برای شما بیان می کنیم.
لیست محصولات برقی ال جی به صورت زیر می باشد:
_ تلویزیون
_ یخچال فریزر
_ ماشین لباس شویی
_ ماشین ظرفشویی
_ سولار دام
_ مایکروفر
_ نئوشف
_ اجاق گاز
_ جارو برقی
_ استایلر
_ تلفن همراه
_ هدست های بلوتوثی
_ اسپلیت
_ تصفیه کننده هوا
یکی دیگر از ویژگی های مثبت محصولات برقی ال جی پشتیبانی و گارانتی فوق العاده این محصولات است. 

طراحی منحصر به فرد 

یکی از ویژگی هایی که در طراحی محصولات برقی ال جی خیلی به آن توجه می شود زیبایی و شگفت انگیز بودن محصولات ال جی می باشد. برند ال جی بسیار طراحی منحصر به فردی دارد و اگر وارد هر مغازه فروش لوازم خانگی شوید بی شک متوجه تفاوت محصولات ال جی نسبت به بقیه برند ها می شوید.

 برند ال جی علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می کند و از پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار است. برند ال جی در طراحی های خود زیبایی را با تکنولوژی ترکیب کرده است برای همین همیشه محصولات ال جی جز دوست داشتنی ترین لوازم خانگی هستند و اکثر جوانان طرفدار این محصولات هستند. 

فروش آنلاین ال جی 

آیا می دانید که شما به راحتی و به صورت آنلاین می توانید خرید لوازم خانگی ال جی را انجام دهید؟ شما به سادگی و تنها با چند کلیک می توانید محصولات ال جی مورد علاقه خود را خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید. امروزه خرید آنلاین جز مهمی در زندگی مدرن شده است و در زمان شما بسیار صرفه جویی می کند و شما می توانید بدون رفت و آمد زیاد و تحمل ترافیک و خستگی زیاد از گشتن در مغازه ها به راحتی در منزل خرید خود را انجام دهید. 

پیشنهاد ویژه قسطی کلاب 

وبسایت قسطی کلاب یکی از فروشگاه های فروش آنلاین می باشد که طرح ویژه ای را برای محصولات ال جی در نظر گرفته است، شما می توانید تمامی محصولات ال جی مورد نیاز خود را هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی از قسطی کلاب خریداری کنید. اگر شما مایل به خرید قسطی هستید، می توانید خرید خود را انجام دهید و پیش پرداخت را پرداخت کنید، سپس در اقساط 3 تا 12 ماه مابقی مبلغ را پرداخت کنید. 

قسطی کلاب شرایطی را مهیا کرده است که شما می توانید بعد از تکمیل فرآیند خرید کالای خریداری شده را درب منزل خود تحویل بگیرید و بعد از تحویل کالا پیش پرداخت را پرداخت کنید. در ضمن قسطی کلاب در سرتاسر کشور خرید اقساطی را امکان پذیر کرده است و شما در هر شهری از ایران که ساکن باشید می توانید خرید آنلاین و اقساطی خود را انجام دهید و تجربه یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

سایت لوازم خانگی بکو

سایت لوازم خانگی بکو
شرکت بکو در ایران نمایندگی های زیادی دارد و شما به راحتی می توانید محصولات بکو را خریداری کنید. برای خرید اقساطی محصولات بکو به بخش لوازم خانگی...

فروش اقساطی لوازم برقی تفال

فروش اقساطی لوازم برقی تفال
یکی از گزینه های مناسب برای تهیه لوازم برقی در خانه و محل کار استفاده از لوازم برقی تفال است. لوازم برقی از جمله کالاهایی هستند که در هر خانه ای ...