خرید لپ تاپ قسطی لنوو

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:36:55

لپ‌تاپ‌های لنوو با طراحی بی‌نظیر و کیفیتی عالی با قیمتی بسیار مناسب در سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسند. برای خرید اقساطی لپ تاپ لنوو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید لپ تاپ قسطی لنوو

بررسی لپ تاپ لنوو

شرکت لنوو از بازار فروش مناسبی در دنیا برخوردار است. این تولید كننده چینی در طراحی و ساخت لپ‌تاپ‌ها بی‌نظیر است. کمپانی لنوو اقتصادی عمل می‌کند و تاکنون مدل‌های متنوعی از لپ‌تاپ را روانه بازار کرده است. 

در ادامه با معرفی یکی از محصولات میانرده این برند همراه باشید. قابلیت خرید اقساطی لپ تاپ لنوو در قسطی کلاب فراهم شده است.

لپ تاپ لنوو مدل Lenovo IdeaPad L340-C

این دستگاه برای کاربری عمومی مناسب است. به این معنی که می‌توانید تمامی کارهای روزمره خود را با آن به خوبی انجام دهید. بدنه لپ‌تاپ از پلاستیکی مقاوم ساخته شده که مشکی رنگ است و ظاهری ساده و یک دست دارد. 

جنس بدنه مقاوم آن در برابر پیچش، فشار و خمش مناسب است و حتی می‌توان گفت نسبت به کثیفی و لکه کمتر دچار کثیفی می‌شود و سطحی براق دارد ضخامت این دستگاه تنها در مورد 23 میلی‌متر است. 

ابعادی برابر با 22.9 × 254.6 × 363 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 2.2 کیلوگرم دارد. شرکت امرتات این محصول را گارانتی می‌کند و رنگ این دستگاه نیز آبی است.

مشخصات سخت افزاری

این دستگاه دارای یک پردازنده شرکت AMD به نام رایزن 5 می‌باشد که از مدل R5-3500U استفاده می‌کند. فرکانس پردازنده در محدوده بین 2.1 تا 3.7 گیگاهرتز نیز ممکن است عمل کند.

به علاوه دارای 4 مگابایت حافظه کش است. ظرفیت حافظه رم 8 گیگابایت می‌باشد و نوع رم نیز، DDR4 می‌باشد. علاوه بر این دارای یک ترابایت ظرفیت حافظه داخلی از نوع هارد دیسک است که مشخصات 5400RPM دارد.

به علاوه، سازنده پردازنده گرافیکی نیز همان شرکت AMD است. پردازنده رادئون با مدل Radeon RX Vega 8 می‌باشد و 2 گیگابایت حافظه اختصاصی دارد. با خرید اقساطی لپ تاپ لنوو قدرت، سرعت و كارایی را تجربه كنید!

صفحه نمایش

این لپ‌تاپ دارای یک صفحه 15.6 اینچی از نوع LCD ،LED-backlit و TFT می‌باشد که با رزولوشنی برابر 1366 در 768 پیکسل عمل می‌کند و کیفیت HD دارد.

صفحه نمایش به صورت مات است و فاقد خصوصیات یک نمایشگر لمسی است. با خرید قسطی لپ تاپ لنوو یک صفحه مناسب داشته باشید.

امكانات و تجهیزات

این دستگاه دارای تجهیزات و امکانات فراوانی است. برای مثال یک رایور نوری، دی وی دی رایتر و وبکم دارد. به علاوه، از از یک تاچ پد با فرمان‌های چند لمسی بهره‌مند است. همچنین کارت خوان دارد.

مشخصات صوتی

این دستگاه یک اسپیکر و دو بلندگو دارد که از فناوری دالبی آدیو پشتیبانی می‌كنند. با خرید قسطی لپ تاپ لنوو از ویژگی‌های صوتی مناسبی بهره‌مند شوید.

اتصالات و گذرگاه‌های ارتباطی

این لپ‌تاپ، قابلیت اتصال بلوتوث داخلی دارد. می‌تواند به صورت بی‌سیم از طریق وای فای متصل ‌شود. دارای پورت شبکه اینترنتی است. به علاوه دارای گذرگاه‌ها یا پورت‌های متعددی است. همچنین، دارای یک پورت HDMI، دو پورت USB 3.0 و یک پورت USB Type-C می‌باشد.

باتری ماندگار

این لپ‌تاپ دارای یک باتری دو سلولی با شارژدهی 4 ساعتی می‌باشد. این باتری از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 30 وات ساعت است. با خرید قسطی لپ تاپ لنوو همیشه پرشارژ باشید!

هرچند این دستگاه فاقد سیستم عامل است. ولی به همراه آن از یک دفترچه راهنما و یک شارژر نیز برخوردار خواهید شد. در کل می‌توان این لپ‌تاپ را برای کاربردهای مالتی مدیا و عمومی مناسب دانست.

خرید لپ تاپ لنوو

برای تهیه یک لپ‌تاپ مناسب با قیمتی معقول و امكاناتی مناسب می‌توانید این مدل را تهیه فرمایید. به شما پیشنهاد می‌دهیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید تا از مزایای خرید اقساطی کالا نیز، بهره‌مند شوید.

با مراجعه به سایت قسطی کلاب و دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزنگ‌های معتبر در سایت وام بگیرید و سپس کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپ تاپ لنوو از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی Y8S هواوی

خرید قسطی گوشی Y8S هواوی
اگر علاقه‌مند به خرید محصولات هوآوی هستید و مدل گوشی y8s را می‌پسندید، پیشنهاد می‌کنیم به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید لپ تاپ ایسر

 خرید لپ تاپ ایسر
لپ تاپ یکی از کاربردی ترین وسایل دیجیتالی می باشد که کارایی های ویژه ای دارد. برای خرید لپ تاپ ایسر به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی...