خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 02:25:15

پرچمدار سامسونگ نیاز شما را از داشتن دوربین عکاسی حرفه‌ای برطرف کرده است. برای خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ


تک ستاره کهکشان سامسونگ

پرچمدار جدید سامسونگ با نام s21 از نرم‌افزار و سخت‌افزار قدرتمندی برخوردار است. این گوشی استثنایی دوربین‌های فوق‌العاده‌ای دارد. در مورد این محصول جدید گفته شده که دوربین سلفی به زیر صفحه نمایش آمده است تا تجربه بهتری را به کاربران هدیه دهد. 

در مورد این گوشی شایعاتی مبنی بر قدرت بسیار زیاد، لنز قدرتمند دوربین و سلفی منتشر شده است. فناوری جدید به نام OIS سبب می‌شود تا این گوشی حتی نسبت به آیفون‌ها و نسخه‌های پلاس سامسونگ پیشی بگیرد. برای معرفی بیشتر این اسمارتفون با ما همراه شوید.

مشخصات ظاهری

در این گوشی یک طراحی جدید در ماژول دوربین خواهیم دید. ابعاد این گوشی برابر با 151.7*71.2*7.9 میلی‌متر مکعب است. ساختاری ترکیبی از شیشه و فلز دارد و فریم‌های آن از جنس آلومینیومی است.

پنل پشتی از جنس پلاستیک و پنل جلویی از جنس گلاس می‌باشد، همچنین این گوشی در چهار رنگ‌ جذاب صورتی، خاکستری، بنفش و سفید تولید شده است. قابلیت خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات نمایشگر

این پرچمدار جدید دارای یک صفحه 6.3 اینچی می‌باشد، همچنین از تکنولوژی Dynamic AMOLED 2x بهره‌مند است. 2x حاکی از نرخ تازه سازی صفحه در این نمایشگر می‌باشد که میزان آن 120 هرتز است، ولی در صورت نیاز می‌توانید آن را تا 48 هرتز کاهش دهید. میزان روشنایی این صفحه نمایش 1600 نیت است. رزولوشنی برابر 1080 در 2400 پیکسل دارد و صفحه بی‌نظیرش از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند.

مشخصات نرم‌افزاری

این دستگاه از رابط جدید سامسونگ با نام One UI 3.0 و سیستم عامل اندروید 11 استفاده می‌کند. با خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ یک تجربه روان و دلپذیر داشته باشید!

مشخصات سخت افزاری

جدیدترین پردازنده اختصاصی سامسونگ در قلب این گوشی جای دارد. اگزینوس 2100 یک محصول رقابتی و بی‌نظیر خواهد بود و پردازنده پنج نانومتری قدرتمندش با فرکانس 2.4 عمل می‌کند، این پردازنده قابلیت رقابت با اسنپدراگون 888 را دارد.

این گوشی زیبا 8 گیگابایت رم دارد و از 128 و یا 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. پردازنده گرافیکی این اسمارتفون نیز، Mali-G78 می‌باشد. با خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ قدرت و سرعت را تجربه کنید!

دوربین‌‌های سه گانه

در این گوشی با یک ماژول دوربین سه گانه فوق‌العاده و یک دوربین سلفی قدرتمند رو به رو خواهیم بود. لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی و همراه لنزهای اولترا واید و اصلی 12 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی تجربه عکاسی را دگرگون خواهد ساخت.

در این دوربین‌ها از قابلیت تشخیص فاز خودکار بهره‌مند خواهید بود و کیفیت فیلمبرداری به صورت ویدیوهای 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و یا ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و یا ویدیوهای Full HD با نرخ 240 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌شود.

این گوشی از زوم 3 برابری پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید حتی کوچکترین جزئیات را نیز از فاصله‌های بسیار دور نظاره‌گر باشید. در این گوشی از قابلیت‌های HDR نیز پشتیبانی می‌شود. جالب است بدانید که دوربین سلفی این گوشی از فناوری دوال پیکسل برخوردار است. 

بنابراین، سبب می‌شود تا بتوانید فیلم‌های زنده در حال حرکت را در محیط‌های کم نور به بهترین نحو بگیرید. با خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ تجربه‌ای متفاوت در عکاسی و فیلم‌برداری داشته باشید!

خصوصیات باتری

این دستگاه از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژر پرسرعت 25 واتی برخوردار است، همچنین در این گوشی قابلیت شارژ معکوس و شارژ وایرلس را نیز خواهید داشت. با خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ همیشه شارژ بمانید!

مشخصات دیگر

برخی از مشخصات این گوشی شامل موارد زیر است:

• مجهز بودن به دو اسپیکر استریو

• وجود NFC

• استفاده از بلوتوث 5

• وای فای 6

• برخورداری از IP64 یا استاندارد موجود ضد گرد و غبار و ضد آب

• اتصال 5G

پیشنهاد خرید اقساطی گوشی سامسونگ s21

برای تهیه این گوشی بی‌نظیر می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی این وب سایت برخوردار شوید. این امکان را دارید تا تمامی کالاهای دوست داشتنی خود را از دم قسط تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ

خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی گوشیA51 سامسونگ

خرید قسطی گوشیA51 سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمتی میان رده مدل A51 است. برای خرید قسطی گوشیA51 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...