خرید اقساطی تبلت

تاریخ انتشار:
1403/2/27 19:01:08

تبلت‌ها انواع گوناگونی دارند و هر کدام از آن‌ها مخصوص یک فعالیت طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی تبلت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تبلت


فواید خرید یک تبلت مناسب

تبلت یک ابزار مناسب برای استفاده روزمره است. این وسیله مورد استفاده دانش آموزان، کودکان و بزرگسالان قرار می‌گیرد و داشتن یک تبلت حرفه‌ای که در حد یک لپ‌تاپ پرقدرت عمل می‌کند، یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود. شرکت‌های سازنده تبلت مانند اپل و مایکروسافت، تبلت‌هایی به بازار عرضه کرده‌اند که دو برابر یک لپ‌تاپ متوسط قیمت دارند!

در ادامه قصد داریم تا دو تبلت از بهترین، قدرتمندترین و جدیدترین تبلت‌های موجود در بازار را با یکدیگر مقایسه کنیم. تبلت مایکروسافت که دارای 16 گیگابایت رم است و از امکانات بی‌نظیری برخوردار است، ولی قابلیت مکالمه ندارد.

همچنین، تبلت جدید اپل با 6 گیگابایت رم و قابلیت نصب سیم کارت نیز از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است. قابلیت خرید اقساطی تبلت در قسطی کلاب فراهم شده است.

Surface Pro Microsoft در مقابل iPad Pro 2020

لپتاپ مایکروسافتی به نوعی یک کامپیوتر هوشمند قدرتمند است که در عین داشتن ظرافت و زیبایی، قابلیت لپتاپ هم دارد و می‌تواند نقش یک تبلت را ایفا نماید. 

این تبلت، از پردازنده جدید نسل دهم اینتل برخوردار است. بنابراین، می‌توانید از آن توقع پردازش‌های حرفه‌ای و مافوق کاربری روزمره را داشته باشید. با خرید قسطی تبلت همیشه فعال باشید!

از طرفی آیپد پرو 2020 با داشتن یک ترابایت حافظه و برخورداری از نسل جدید آیپد توانایی‌های ویژه‌ای دارد. وجود امکاناتی مثل اسکنر لیزری سه بعدی و دوربین‌های مناسب کمک می‌کند تا این تبلت به همراه قلم مخصوصش برای شما ایده‌آل باشد. 

در این تبلت حرفه‌ای نیز از یک تراشه جدید به نام A12Z Bionic استفاده شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای است. همچنین، از یک پردازنده گرافیکی نیز برخوردار می‌باشد.

ادعای شرکت اپل مبنی بر قدرت بیشتر این تبلت، نسبت به لپ‌تاپ‌ امتیاز این دستگاه است. با خرید اقساطی تبلت در کارهایتان سرعت بخشید.

ویژگی‌های ظاهری

اگر بخواهیم ویژگی‌های ظاهری تبلت جدید مایکروسافت را بیان کنیم. ابعادی برابر با 8.5 × 201 × 292 میلی‌متر مکعب و وزنی برابر 790 گرم دارد. همچنین، دارای امکاناتی مانند سنسور تشخیص چهره و کیبورد می‌باشد. 

ساختار بدنه نیز از آلیاژ منیزیم ساخته شده است. متاسفانه در این تبلت از هیچ سیم‌کارتی پشتیبانی به عمل نمی‌آید. در مقابل، تبلت اپل ابعادی برابر با 280.6x214.9x5.9 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 643 گرم دارد و  دارای سنسور تشخیص چهره و امکانی برای نصب سیم کارت است.

البته تنها از یک سیم کارت پشتیبانی به عمل می‌آورد و ساختار بدنه نیز، از جنس آلومینیوم است. با خرید قسطی تبلت تفاوت در انجام کارها را نظاره‌گر باشید.

مشخصات فنی

در تبلت مایکروسافتی پردازنده مرکزی با فرکانسی بین 1.3 تا 3.9 گیگاهرتز عمل می‌کند و هیچ پردازنده گرافیکی به صورت مجزا قرار ندارد. این پردازنده ساخت شرکت اینتل و سری Core i7 می‌باشد.

در تبلت اپل از یک تراشه معماری 64 بیتی به نام A12Z Bionic برخورداریم که پردازنده هشت هسته‌ای می‌باشد و در کنار آن یک پردازنده کمکی به نام M12  تعبیه شده است. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت کارایی را مشاهده کنید.

میزان حافظه رم در تبلت مایکروسافت 16 گیگابایت و حافظه داخلی آن یک ترابایت است. البته از کارت حافظه میکرو اس دی نیز تا ظرفیت 256 گیگابایت پشتیبانی به عمل می‌آید. 

در تبلت مایکروسافتی میزان رم تنها 6 گیگابایت است و یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی دارد. متاسفانه هیچ گونه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی به عمل نمی آید. با خرید اقساطی تبلت تفاوت در عملکردتان را دریابید!

خصوصیات نمایشگر

صفحه نمایش تبلت مایکروسافت 12.3 اینچی با رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل عمل می‌کند و مجهز به فناوری تشخیص چهره است. همچنین یک لایه محافظ گوریلا گلاس 4 نیز بر روی آن قرار گرفته و قابلیت دریافت 10 لمس به صورت همزمان دارد. 

در مقابل تبلت اپلی 12.9 اینچ سایز دارد و رزولوشنی برابر 2732 در4820 پیکسل دارد. این نمایشگر از رتینای مایع تشکیل شده و قابلیت‌هایی مثل True Tone و تکنولوژی پروموشن را ساپورت می‌کند. همچنین قادر به نمایش گسترده‌ای از رنگ‌ها می‌باشد.

جمع بندی

با وجودی که تبلت مایکروسافت رم بالاتر دارد، ولی نسبت به تبلت اپل از قیمتی بیشتری برخوردار است. اگر مایل به تهیه یکی از مدرن‌ترین تبلت‌های موجود در بازار هستید، یکی از این دو مدل به شما پیشنهاد می‌شود.

همچنین به شما توصیه می‌کنیم تا این خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید و از خدمات فروش اقساطی برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تبلت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G
اگر به دنبال یک گوشی همه چیز تمام و خوش قیمت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G از بخش موبایل در دسته...

فروش قسطی موبایل سامسونگ

 فروش قسطی موبایل سامسونگ
فروش قسطی موبایل سامسونگ به علت برخورداری از قابلیت های بالا و همینطور طراحی زیبا و چشم نواز، مورد استقبال گسترده و...