خرید اقساطي ماشین لباسشویی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:31:45

کمپانی سامسونگ قدرتمندترین و مدرن‌ترین ماشین لباسشویی‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطي ماشین لباسشویی سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي ماشین لباسشویی سامسونگ


معرفی برند سامسونگ

سامسونگ در شهر تانگوی کره جنوبی و در سال 1938 متولد شد. در ابتدا به صادرات مبادرت می‌نمود. در سال 1969 بود که تولیدات خود را آغاز کرد و در سال 2015 بسیار معروف گردید. هم اکنون برند سامسونگ در بیشتر از 200 کشور جهان، بازار جهانی دارد و به فروش محصولات خود می‌پردازد.

این برند، پیشرو در تولید لوازم خانگی مانند یخچال، جارو برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، محصولات صوتی تصویری و همچنین تلفن هوشمند می‌باشد. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از جدیدترین ماشین لباسشویی‌های این برند بپردازیم. شرکت سام سرویس این کالا را گارانتی می‌نماید. قابلیت خرید اقساطي ماشین لباسشویی سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1479

این محصول رنگ سفید زیبایی دارد. ظرفیت 8 کیلوگرمی آن نیز برای یک خانواده متوسط و حتی پرجمعیت مناسب است. از جمله مزایای این ماشین لباسشویی، کم مصرف بودن آن می‌باشد. برچسب رتبه انرژی آن از نوعی A+++ است. با خرید اقساطي ماشین لباسشویی سامسونگ بهینه مصرف کنید!

این مدل ماشین لباسشویی از نوع درب از جلو می‌باشد که با سرعت بالا کار می‌کند. موتور آن با سرعت چرخشی برابر 1400 دور در دقیقه به خوبی عمل می‌کند. 

به علاوه، دارای لوله مستقل ورودی آب سرد و گرم می‌باشد. عمق و پهنایی برابر 600 میلی‌متر دارد و ارتفاع آن نیز 150 میلی‌‎متر است. جهت باز شدن درب این محصول نیز، به سمت چپ است.

از دیگر مزایای آن می‌توان به قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار اشاره کرد. گاهی پیش می‌آید که یکی از لباس‌هایتان را فراموش کرده‌اید تا به پروسه شستشو اضافه کنید و ناگهان چشم شما به آن لباس می‌افتد. 

در این صورت نیازی نیست تا عملیات را متوقف کنید. بلکه به راحتی می‌توانید تکه لباس جا مانده را به داخل ماشین اضافه نمایید. با خرید قسطي ماشین لباسشویی سامسونگ نگران نخواهید بود!

به علاوه، این مدل از موتوری پیشرفته به نام دیجیتال اینورتر تولید شده است. وجود موتور اینورتر نیز کمک می‌کند تا ماشین لباسشویی، بدون هیچ لرزش و سایشی کار کند و صدای کمتری نیز، تولید شود. همچنین، عمر محصول شما ماندگارتر باشد و از رضایت بیشتری برخوردار باشید.

همچنین، دارای قابلیت تکنولوژی حباب ساز می‌باشد. در این فناوری به بافت لباس آسیبی نمی‌رسد، اما تمامی کثیفی‌ها برطرف می‌شود. از طرفی دارای سیستم ضدعفونی کننده و بوزدایی  است. 

ایرواش یا بوزدا کمک می‌کند تا تمامی باکتری‌ها از بین بروند. در واقع توسط این فناوری هوای گرم تولید می‌شود و حتی نیازی به استفاده از سایر مواد شوینده، شیمیایی و حتی آب نیست. با خرید اقساطي ماشین لباسشویی سامسونگ ضد باکتری بمانید!

شستشوی سریع یکی از این قابلیت‌ها و تنظیمات ماشین است. گاهی ممکن است پیش آید که شما برای حضور در یک سمینار مهم فراخوانده شده‌اید و لباس تمییزی ندارید. بلافاصله می‌خواهید از منزل خارج شوید تا به همایش خود برسید و وظیفه خود را در نقش یک سخنران به خوبی بازی کنید.

این مدل از یک صفحه نمایشLED برخوردار است. از طرفی ولوم‌های کنترلی موجود بر روی نمایشگر نیز به صورت ارگونومیکی خوبی ساخته شده‌اند و به راحتی چرخانده می‌شود.

ولوم‌های جادویی این دستگاه دارای سیستم جاگ دیال می‌باشند و به خوبی عمل می‌کنند. با خرید قسطي ماشین لباسشویی سامسونگ آسان عمل کنید!

علاوه بر این، در این دستگاه از یک سیستم حفاظتی در نوسانات برق برخورد بهره‌مند هستید که در هنگام بروز اتصالی از دستگاه شما به خوبی محافظت می‌نماید.

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ

برای خرید این محصول فوق‌العاده می‌توانید به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات اقساطی کالا نیز بهره‌مند شوید. از لیزینگ‌های معرفی شده در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد لوازم خانگی و کالاهای محبوب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي ماشین لباسشویی سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون شیائومی

خرید اقساطی تلویزیون شیائومی
برند شیائومی در سال جدید دست به طراحی و تولید تلویزیون زده و قدم بزرگ در راستای موفقیت خود برداشته است. برای خرید اقساطی...

لپتاپ اپل قسطی

لپتاپ اپل قسطی
در نگاه اول لپتاپ های تولیدی شرکت اپل علاوه بر کاربری بسیار بالا از دوام و کیفیت قابل توجهی نسبت به دیگر برندهای تولیدکننده لپتاپ ...