فروش قسطي پلی استیشن 4

تاریخ انتشار:
1403/2/8 06:55:38

کنسول بازی ps4  یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد. برای خرید قسطي پلی استیشن 4 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطي پلی استیشن 4

کنسول بازی پلی استیشن 4

همانطور که می‌دانید امروزه استفاده از تکنولوژی بخش زیادی از زندگی انسان را تشکیل داده است. تکنولوژی نه تنها روی سبک زندگی انسان‌ها، بلکه روی بازی و سرگرمی آن‌ها نیز تاثیر گذاشته است. این روزها استفاده از پلی استیشن در میان جوانان و نوجوانان بسیار رایج است و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

باید بدانید که ps4 که نسل جدیدی از تکنولوژی می‌باشد، بسیار پر فروش بوده و نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. درباره خرید قسطي پلی استیشن 4 چه می‌دانید؟ اگر شما هم قصد خرید اقساطي پلی استیشن 4 را دارید و به دنبال فروشگاهی مطمئن و قیمتی مقرون به صرفه هستید، حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

مشخصات بارز انواع ps4

پیش از خرید پلی استیشن لازم است بدانید که ps4 در دو نوع اسلیم و پرو در بازار وجود دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و مشخصات خاص خود را دارند. که در جدول زیر به صورت خلاصه و کلی مشخصات هر یک را مشاهده می‌کنید. 

مشخصات ps4 اسلیم

همانطور که می‌دانید این ps4 در سال 2016 به بازار عرضه شده است. ps4 اسلیم در واقع جایگزین ps4 قدیمی در بازار شده است که توانسته برخی از نواقص آن را رفع کند. ظاهر کلی ps4 اسلیم کوچک‌تر و کم‌ حجم‌تر می‌باشد و لبه‌های آن کمی صیقل داده شده است. 

لازم به ذکر است که وزن این ps4 حدود 2 کیلوگرم می‌باشد که به نسبت ps4 قدیمی سبک‌تر می‌باشد. این کنسول با حافظه 500 گیگابایت و همچنین 1 ترابایت به بازار عرضه شده است. که ps4 با حافظه‌ی 1 ترابایت بسیار در بازار دیده می‌شود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره ظاهر پلی استیشن‌ها را دارید لازم است بدانید که جنس رویه ps4 براق بوده اما در ps4 اسلیم این گونه نیست. در واقع ps4 اسلیم ظاهر کاملا ماتی دارد. همچنین این ps4 نسبت به مدل‌های قدیم برق کمتری را مصرف می‌کند و بی‌صداتر و خنک‌تر می‌باشد. برای خرید قسطي پلی استیشن 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات ps4 پرو

لازم است بدانید که ps4 پرو به راحتی از رزولوشن 4k پشتیبانی می‌کند و با این حساب توان گرافیکی بسیار بالایی دارد. این قدرت گرافیکی بالا سبب شده است که امروزه خرید اقساطي پلی استیشن 4 بسیار رواج پیدا کند. 

همچنین همانطور که مشاهده می‌کنید وزن ps4 پرو نسبت به ps4 اسلیم بسیار سنگین‌تر است و حدود 3.2 کیلوگرم می‌باشد. اگر حافظه داخلی ps4 برایتان مهم است باید بدانید که حافظه داخلی در ps4 پرو 1 ترابایت می‌باشد که این میزان حافظه برای ps4 بسیار مطلوب می‌باشد. 

از دیگر مشخصات بارز ps4 پرو می‌توان به این مورد اشاره کرد که این ps4 از هارد اکسترنال، هدست و درگاه دوربین پشتیبانی می‌کند و دسته‌های آن نیز جدید بوده و مزایای بسیار زیادی با خود به همراه دارند. قیمت ps4 پرو با توجه به ویژگی‌ها خارق العاده آن نسبت به ps4 اسلیم کمی بیشتر می‌باشد. 

فروش قسطي پلی استیشن 4

با توجه به بالا بودن قیمت ps4، امروزه افرادی زیادی به دنبال خرید قسطي پلی استیشن 4 می‌باشند. لازم است بدانید که قسطی کلاب یکی از معتبرترین مراکز خرید می‌باشد که کمترین میزان سود را از کالاهای خود دریافت کرده و خدمات فروش قسطی پلی استیشن را  به مشتریانش عرضه می‌کند.

برای خرید نقدی از این سایت شما بایستی در سایت ثبت کنید و پس ثبت سفارش در سایت، کالای مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. چنانچه شرایط پرداخت نقدی را ندارید، می‌توانید کالای مورد نظرتان را به صورت اقساطی از قسطی کلاب خریداری کنید.

برای خرید اقساطي پلی استیشن 4 بایستی در سایت ثبت نام کرده و پس از درخواست اعتبار و اعتبارسنجی، مدارک مورد نظر را ارسال کرده و سپس منتظر تاییدیه کارشناسان ما باشید. پس از تایید درخواست می‌توانید به دو روش آنلاین و یا پرداخت قسط اول نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

ps5 اقساطی

ps5 اقساطی
جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی پلی استیشن 5 نام دارد. برای خرید اقساطی ps5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید قسطی کنسول بازی ps5 با سفته

خرید قسطی کنسول بازی ps5 با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...