خرید قسطی خودرو پژو پارس

تاریخ انتشار:
1403/2/5 09:04:07

پژوهای بسیاری در شرکت ایران خودرو مونتاژ می‌شوند که یکی از بهترین آن‌ها خودرو پژو پارس است. برای خرید قسطی خودرو پژو پارس به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی خودرو پژو پارس


بررسی ویژگی‌های ظاهری خودرو پژو پارس

خودرو پژو پارس از نظر طراحی و الگوهای استفاده شده در ساخت این اتومبیل یکی از زیبا‌ترین وسایل نقلیه ایرانی می‌باشد و جذابیت بسیار بالای آن باعث شده است تا افراد بسیاری برای خرید قسطی خودرو پژو پارس اقدام نمایند. چراغ‌های جلویی این خودرو از کشیدگی مناسبی برخوردار هستند و به خوبی با سایر اجزای نمای جلویی این خودرو هماهنگ شده‌اند و این ویژگی کلیدی نقش بسیار پر رنگی را در افزایش فروش قسطی خودرو پژو پارس ایفا کرده است. 

چراغ‌های مه شکن، سر جلویی و جلو پنجره پژو پارس بسیار زیبا و تاثیرگذار هستند و نمای جانبی این اتومبیل نیز در عین سادگی بسیار چشم‌نواز و بی نقص می‌باشد. همچنین، رینگ‌ها و گلگیر پژو پارس ابهت بسیار زیادی را به این خودرو بخشیده‌اند و اندازه و طراحی آن‌ها مناسب است. 

خودرو پژو پارس از نمای پشتی نیز حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد و اندازه تمامی اجزای تشکیل دهنده نمای پشتی این خودرو استاندارد می‌باشد و طراحی بی نظیر چراغ‌ها و سپر پشتی این اتومبیل باعث شده است تا میزان تمایل مردم برای خرید اقساطی خودرو پژو پارس بیشتر شود.

فضای کابین پژو پارس همچون سایر تولیدات ایران خودرو بسیار جذاب می‌باشد و استفاده درست از رنگ‌های مختلف و مواد اولیه با کیفیت موجب شده است تا این وسیله نقلیه به انتخاب اول بسیاری از مردم تبدیل شود.  

بطور کلی، پژو پارس از نظر طراحی یکی از بهترین و زیبا‌ترین وسایل نقلیه شرکت ایران خودرو است و این عامل فروش بالای آن را تضمین کرده است. خودرو پژو پارس از طراحی بسیار زیبا و چشم‌نوازی برخوردار می‌باشد. 

مشخصات فنی خودرو پژو پارس

خودرو پژو پارس از نظر مشخصات فنی نسبت به سایر تولیدات شرکت ایران خودرو عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته است و موتور 1.7 لیتری این وسیله نقلیه توانایی تولید 97 اسب بخار انرژی در 5500 دور در دقیقه و 155 نیوتن‌متر گشتاور در 4250 دور در دقیقه را دارد. 

این اتومبیل جذاب و قدرتمند به یک گیربکس 5 دنده دستی مجهز شده است و شتاب اولیه آن بر اساس نظر کارشناسان خودرو در حدود 11 ثانیه می‌باشد و حداکثر سرعت پژو پارس برابر با 190 کیلومتر در ساعت عنوان شده است. 

با این حال، موتور پرحجم این وسیله نقلیه در سیکل ترکیبی بیش از 9.1 لیتر بنزین را به ازای طی کردن مسافتی معادل با 100 کیلومتر مصرف می‌کند که کمی بیشتر از میانگین جهانی است و لازم به ذکر است که این خودرو دارای استاندارد یورو 3 اتحادیه اروپا می‌باشد و مصرف بالای این اتومبیل باعث شده تا تردید‌هایی در ذهن مردم در رابطه با خرید قسطی خودرو پژو پارس ایجاد شود. این خودرو به یک موتور 1.7 لیتری مجهز است. 

امکانات رفاهی و ایمنی خودرو پژو پارس

پژو پارس همچون سایر وسایل نقلیه ایرانی با امکانات رفاهی و ایمنی ضعیفی به بازار عرضه شده و این مسئله زمینه را برای کاهش خرید اقساطی خودرو پژو پارس توسط مشتریان فراهم کرده است.

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این وسیله نقلیه می‌توان به مواردی همچون: سیستم ترمز ABS به همراه سیستم کنترل پایداری (EBD)، چراغ‌های مه شکن، آینه‌های جانبی برقی و مجهز به راهنما، شیشه‌های سولار، شیشه بالابر برقی برای درب‌های جلو و عقب و ایموبلایزر اشاره کرد که برای یک اتومبیل محبوب و پرفروش به هیچ عنوان کافی نیستند و فروش قسطی خودرو پژو پارس تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است. قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید اقساطی خودرو پژو پارس می‌باشد.

از کجا برای خرید قسطی خودرو پژو پارس اقدام کنیم؟

قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور در زمینه فروش قسطی خودرو محسوب می‌شود و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید اقساطی خودرو پژو پارس می‌باشد. 

این مجموعه با فروش بدون واسطه محصولات خود توانسته است تا قیمت تمامی شده خودروهای ارائه شده به مشتریان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و به انتخاب اول مردم برای خرید اقساطی خودرو تبدیل گردد. بنابراین، بهتر است که این فرصت استثنایی را برای خرید اتومبیل مورد نظر خود از دست ندهید و همین امروز به جمع مشتریان قسطی کلاب بپیوندید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو پژو 206

خرید اقساطی خودرو پژو 206
یکی از پژوهای پرطرفدار که در ایران وجود دارد، مدل پژو 206 است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو ...

خرید قسطی ماشین پرشیا

خرید قسطی ماشین پرشیا
پژو پارس یا همان پرشیا یکی از پر طرفدارترین ماشین‌های فرانسوی خودروسازی پژو می‌باشد که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید برای...