فروش قسطی نوت 8 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/20 17:52:59

برند شیائومی بازار موبایل ایران را قبضه کرده است و فروش بسیار بالایی در این چند ماه گذشته داشته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی نوت 8 پرو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

چند ماهی از معرفی گوشی پرفروش ردمی نوت 7 پرو نگذشته بود که شیائومی نوت 8 به بازار عرضه شد. بنابراین ویژگی‌های این گوشی جدید باید به اندازه‌ای جذابیت داشته باشد که با استقبال و محبوبیت بیشتری مواجه شود.

مشخصه‌هایی مانند وجود دوربین چهارگانه، برخورداری از پردازنده مدیاتک هلیو G90T، برخورداری از 6 گیگابایت رم، داشتن یک باتری فوق‌العاده با شارژری پرسرعت همه از دلایلی است که بر جذابیت این محصول می‌افزاید. قابلیت خرید اقساطی نوت 8 پرو در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات فیزیکی

این گوشی با ابعادی برابر 161٫4x76٫4x8٫8 میلی‌متر مکعب و وزنی 200 گرمی روانه بازار شده است. بدنه‌ای ترکیبی دارد که از پلاستیک و شیشه ساخته شده است. پنل پشت و جلو از شیشه گوریلا و فریم پشت از جنس پلاستیک فشرده است. 

در پنل پشتی با کمی خمیدگی در لبه‌ها مواجهیم که البته منجر به خوش‌دست بودن این گوشی می‌شود. این گوشی در سه رنگ زیبای سبز، خاکستری و سفید مرواریدی تولید شده است. نسخه سفید رنگ در نور آفتاب مقاومت خوبی دارد.

کلید پاور و تغییر صوت، در لبه راست فریم، قرار دارند. جایگاه قرارگیری سیم‌کارت و حافظه جانبی نیز در سمت چپ واقع شده است. جک هدفون، گذرگاه تایپ سی، میگروفون و اسپیکر در پایین فریم جای دارند. 

بر روی فریم بالا نیز، میکروفون مخصوص حذف نویز و مادون قرمز قرار دارند. با خرید اقساطی نوت 8 پرو یک تجربه کاربری دوست‌داشتنی خواهید داشت!

نمایشگر صفحه

این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.53 اینچی بهره‌مند است. نسیت صفحه به بدنه در حدود 85 درصد است. در پنل نمایشگر در قسمت بالا یک ناچ قطره‌ای مخصوص قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد. همچنین، اسپیکر مخصوص به مکالمه، نور چراغ و سنسورهای مجاورتی نیز در حاشیه بالایی نمایشگر جای گرفته‌اند.

صفحه نمایش از فناوری‌های LCD و IPS برخوردار است. رزولوشن این صفحه برابر 2340 در 1080 پیکسل است. به این ترتیب، تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ است. این نمایشگر از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند. 

این نمایشگر دارای کنتراست مطلوبی است و به رنگ مشکی عمق ویژه‌ای می‌بخشد. ماکسیمم روشنایی در حالت دستی 450 نیت و در حالت اتوماتیک 660 نیت است. با خرید قسطی نوت 8 پرو در نمایشگری مناسب جستجو کنید، فیلم ببینید و بازی کنید!

دوربین‌های چهارگانه

در مدل پرو، دوربین‌ها در قسمت میانی جای دارند. در یک ماژول بیضی شکل سه دوربین فوق عریض، اصلی و عمق‌سنج قرار گرفته‌اند و سبب شده‌اند تا این ماژول نسبت به بدنه کمی برآمده باشد. در کنار این بیضی، دوربین ماکرو و فلاش هم‌سطح بدنه قرار دارند. با خرید قسطی نوت 8 پرو در جمع دوستانتان بدرخشید!

در قسمت بالای شاتر، مودهای مختلف دوربین مانند پانوراما، پرتره، اسلوموشن و موارد دیگر قرار گرفته‌اند. در قسمت بالایی نیز، مواردی مانند منوی تنظیمات، هوش مصنوعی، افکت‌ها، تایمر، HDR و موارد دیگر قرار دارد.

به علاوه این امکان را دارید تا با تنظیم ایزو، سرعت شاتر، فوکوس، بالانس سفیدی و موارد دیگر به صورت دستی حرفه‌ای عکاسی کنید! متاسفانه هیچ کدام از این دوربین‌ها از لنز تله فوتو استفاده نمی‌کنند، ولی امکان زوم دیجیتالی دو برابر توسط رابط کاربری فراهم شده است. دوربین ماکرو می‌تواند از نزدیک بر روی سوژه‌ها فوکوس کند. البته عملکرد قدرتمندی ندارد!

دوربین عمق‌سنج، امکان عکاسی پرتره را فراهم می‌سازد. تشخیص لبه‌ها به خوبی صورت می‌گیرد و حتی امکان حذف تاری در بک‌گراند و افکت‌های مخصوص آن به خوبی ایجاد شده است. در قسمت پایین دوربین‌ها، سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. این سنسور عملکرد پرسرعتی دارد. با خرید قسطی نوت 8 پرو هنرمندانه عکاسی کنید!

مشخصات صوتی

این اسمارت‌فون از اسپیکر تک کاناله بهره‌مند می‌باشد که بر روی پایین فریم قرار دارد و با میانگین حجم صدای خروجی 68 دسیبل عملکردی معمولی دارد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی یک تجربه صوتی موفق داشته باشید.

علاوه بر این موارد، این گجت هوشمند دارای مشخصه‌های خوبی در نرم افزار، سخت افزار، باتری و حسگرها می‌باشد که کاربر را برای خرید این محصول ترغیب می‌کند. 

قسطی کلاب

بنابراین برای خرید این محصول پیشنهاد می‌شود تا هر چه سریع‌تر به قسطی کلاب مراجعه کنید. زبرا تسهیلاتی در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب فراهم شده  و خرید اقساطی را برای کاربران مهیا نموده است. پس پیشنهاد ما خرید اقساطی نوت 8 پرو از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی گوشی s20 پلاس

فروش نقدی گوشی s20 پلاس
جدیدترین تلفن همراه سامسونگ روانه بازار شد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 پلاس به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی مانیتور جی پلاس گیمینگ

خرید قسطی مانیتور جی پلاس گیمینگ
برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است. برای خرید قسطی مانیتور جی پلاس گیمینگ می‌توانید به بخش مانیتور در دسته بندی کالای...