خرید قسطی فریزر امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/8 20:31:22

شرکت امرسان یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای ایرانی است که محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید اقساطی فریزر امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی فریزر امرسان

فریزر امرسان

این فریزر ایرانی با 15 فوت گنجایش در سه رنگ زیبا و دوست داشتنی سفید، مشکی و قرمز تولید شده است، هچنین شرکت امرسان 36 ماه گارانتی برای آن در نظر گرفته است. جنس بدنه ترکیبی از ورق فولادی و شیشه می‌باشد. دارای 179 لیتر گنجایش است. ارتفاع آن 1810 میلی‌متر و پهنای آن 600 میلی‌متر می‌باشد. 

همچنین عمق آن با احتساب 685 میلی‌متر است. این فریزر 67 کیلوگرم وزن دارد. قابلیت خرید اقساطی فریزر امرسان برای ایرانیان عزیز در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی زیبا

از جمله مزایای این مدل رنگ‌های زیبای آن است که به راحتی با اقلام دیگر آشپزخانه شما ست می‌شود. همچنین، می‌توانید یک یخچال مشابه با این فریزر خود را خریداری نمایید و از یک یخچال فریزر دوقلو استفاده نمایید. طراحی بدنه این فریزر بسیار ساده و شیک می‌باشد.

اگر دقت کنید دستگیره‌‍‌ای بر روی آن قرار نگرفته و تنها یک پنل دیجیتالی که به صورت لمسی بر روی آن جاسازی شده است. شیک بودن در ساده بودن نهفته است. امروزه وسایلی با طرح‌های پیچ در پیچ و مدل‌دار، مورد پسند نمی‌باشد. بلکه همگی سادگی را ترجیح می‌دهیم.

ظرفیت مناسب

وقتی شما می‌خواهید از فریزر جدا در کنار یک یخچال جداگانه بهره‌مند شوید، برایتان میزان ظرفیت فریزر از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. این فریزر دارای هفت کشو است.

همچنین محفظه مخصوص گوشت، سبزیجات و بستنی و یخ نیز در این فریزر قرار دارد. در این مدل یک فاصله 10 سانتی‌متری از هر طرف قرار گرفته است تا با یخچال ست آن به راحتی در جایگاه مناسب خود قرار گیرد. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر امرسان نگران جادادن مواد غذایی خود در فریزر نباشید.

نمایشگر دیجیتالی

این فریزر دارای یک نمایشگر دیجیتالی می‌باشد که دمای داخل دستگاه را به شما نشان می‌دهد. همچنین، پنل دیجیتالی به صورت لمسی عمل می‌کند. درب فریزر شیشه‌ای شکل می‌باشد که با این نمایشگر هماهنگی دارد. به علاوه نمایشگر به صورت عمودی قرار گرفته و جلوه این وسیله را دو چندان نموده است.

مصرف بهینه انرژی

این فریزر دارای برچسب مصرف انرژی A می‌باشد که از کم مصرف بودن آن حکایت می‌کند. با خرید اقساطی فریزر امرسان در مصرف انرژی بهینه عمل کنید.

سیستم عیب‌یاب

از دیگر خصوصیات این وسیله، وجود سیستم هوشمند عیب یابی می‌باشد. این سیستم به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به مراجعه تکنسین به ایراد دستگاه خود پی ببرید و با راهنمایی‌های مرکز پشتیبانی، خودتان مشکل را حل کنید. با خرید قسطی فریزر امرسان بیشتر اوقات، نیازی به مراجعه به تکنسین ندارید!

ضد برفک بودن

این فریزر از سیستمی استفاده می‌کند که از برفک زدن آن ممانعت به عمل می‌آورد. زیرا در فناوری‌های جدید لوله‌ای برای انتقال گاز درون محفظه یخچال وجود دارد.

این لوله با یک سطح عایق پوشانده می‌شود و در صورتی‌که برفک‌ها بر روی یخچال پدیدار شوند، به سرعت از بین می‌رود. به علاوه، خنک سازی سیستم داخلی به خوبی انجام می‌شود. موتور قدرتمند این فریزر، سبب ایجاد فشار قوی گاز درون فریزر می‌شود.

سیستم هشدار باز ماندن درب

از دیگر ویژگی‌های این فریزر، وجود سیستم هشدار دهنده، در صورت باز ماندن درب می‌باشد. با خرید قسطی فریزر امرسان نگران باز ماندن درب فریزر نباشید.

سیستم قفل کودک

این دستگاه دارای قفل کودک است. بسیاری از کودکان کنجکاو علاقه‌مندند تا درب فریزر را به صورت متناوب باز و بسته کنند و یا تنظیمات فریزر را تغییر دهند. قفل کودک کمک می‌کند تا هیچگونه تنظیمی تغییر نکند.

محفظه یخ‌ساز

این فریزر دارای یک سینی جایخی می‌باشد و کمک می‌کند تا یخ‌هایی در قالب‌ هم‌شکل و مشابه تهیه کنید. با خرید قسطی فریزر امرسان همیشه یخ‌های آماده داشته باشید!

خرید فریزر امرسان

اگر خواهان یک محصول بی‌نظیرید و می‌خواهید در کنار یخچال خود، یک فریزر زیبا و باکیفیت داشته باشید. به شما توصیه می‌کنیم تا این محصول امرسان را تهیه فرمایید. همچنین، به شما توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید.

در این فروشگاه تمهیداتی وجود دارد تا بتوانید به خرید اقساطی کالاهای خود بپردازید. از لیزینگ‌ها وام بگیرید و چند روز بعد کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی فریزر امرسان از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباس شویي کندی

خرید اقساطی لباس شویي کندی
برند کندی برندی بسیار موفق و پیشرو در صنعت لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی لباس شویي کندی به بخش ماشین لباسشویی در دسته...

خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL ویژه کارمندان

خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL ویژه کارمندان
برند تی سی ال یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون در دنیا است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL ویژه کارمندان به بخش...