خرید اقساطی اجاق گاز اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/23 13:46:16

بهترین اجاق گاز ایرانی متعلق به برند اسنوا است. برای خرید اقساطی اجاق گاز اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره‌مند شوید.


خرید اقساطی اجاق گاز اسنوا


اجاق گاز اسنوا

شرکت اسنوا در تولید لوازم خانگی با کیفیت داخلی دارای شهرت است. این کارخانه از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا در تولید استفاده می‌کنند. برای مثال اجاق گاز های اسنوا از کیفیت مناسبی برخوردار است تا جایی که با نمونه‌های مشابه خارجی خود رقابتی تنگاتنگ دارد. 

استفاده از فناوری جوش پلاسما بر زیبایی و کیفیت این اجاق گازها افزوده است. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین محصولات جدید این کارخانه بپردازیم. قابلیت خرید قسطی اجاق گاز اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

اجاق گاز اسنوا مدل  SGC5-6112

این اجاق گاز در دو رنگ زیبای سفید و استیل تولید شده است و شرکت انتخاب سرویس آن را گارانتی می‌کند. دارای ارتفاع 80، پهنای 90 و عمقی برابر 60 سانتی‌متر مکعب است. 

وزن این اجاق گاز 64 کیلوگرم است و بدنه آن از جنس استیل ساخته شده است. این اجاق گاز از جمله اجاق گازهای سری والنتینو است که طراحی کلاسیک دارد. طراحی زیبای این اجاق گاز زینت بخش دکوراسیون آشپزخانه شما می‌باشد.

مهمترین ویژگی ساخت در این اجاق گاز بهره‌مندی از تکنولوژی جوش پلاسما می‌باشد. این نوع جوش کمک می‌کند تا اجاق در ساخت زوایا و گوشه‌ها مناسب عمل کند و از جلوه و زیبایی خاصی برخوردار باشد. 

همچنین، از هر گونه منفذ و درزی جلوگیری می‌کند و این سبب می‌شود تا تمیزکردن گاز نیز آسان‌تری باشد. با خرید اقساطی اجاق گاز اسنوا کیفیت و زیبایی را احساس کنید!

این گاز، از نوع اجاق گازهای پنج شعله محسوب می‌شود. در وسط این اجاق گاز یک شعله بزرگ قرار دارد و چهار شعله دیگر به حالت مربعی شکل در سرتاسر صفحه اجاق قرار گرفته است. 

جنس شبکه از چدن است. شبکه چدنی از استحکام و دوام بالایی برخوردار می‌باشد. به علاوه، دارای دو شعله زمان دار است. ولوم‌ها از حالت ارگونومیکی خوبی بهره‌مند می‌باشند و تجربه کاری کاربر را فوق‌العاده می‌سازند.

جنس وولوم‌های این اجاق گاز از باکالیت می‌باشد. باکالیت پلاستیکی فشرده و غیرقابل اشتعال می‌باشد. همچنین، نسبت به حرارت مقاوم است. با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز اسنوا کیفیت را احساس کنید!

این اجاق گاز، دارای یک درپوش شیشه‌ای نشکن است. همانطور که می‌دانید درپوش به حفاظت از گاز در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، کمک می‌کند. این اجاق گاز، دارای فندک است. فندک شما را از کبریت زدن بی‌نیاز می‌سازد. 

همچنین، دارای یک ترموکوپل و یک زمان سنج می‌باشد. ترموکوپل کمک می‌کند تا نسبت به وقوع حوادث ناگوار آرامش خاطر و ایمنی داشته باشید. زیرا در زمان نشت گاز، شعله‌ها را به یکباره خاموش می‌سازد. صفحه نمایش موجود بر روی اجاق گاز به عنوان زمان سنج عمل می‌کند. با خرید قسطی اجاق گاز اسنوا غذاهایی لذیذ بپزید!

وجود قفل کودک نیز کمک می‌کند تا کودکان کنجکاو نتوانند تنظیمات را به هم بزنند و همچنین نسبت به خطرات ناشی از عملکرد گاز مصون بمانند. در این اجاق گاز سیستم سوخت رسانی کامل انجام می‌شود.

از جمله مزایای این اجاق گاز، مجهز بودن به سیستم تمیز کننده خودکار می‌باشد. با فشار دادن دکمه سلف کلین ذرات چسبیده شده به راحتی جدا می شود.

در این صورت می‌توانید حتی با یک دستمال مرطوب خیلی راحت و در زمانی کم فر را تمیز کنید. به علاوه، وجود درب کشویی در شیشه فر نیز کمک می‌کند تا چربی‌ها به راحتی پاک شود و بتوانید آن را بردارید و در سینک شستشو دهید.

اجاق گاز دارای یک فر با ظرفیت 110 لیتر است. در داخل این فر یک چراغ قرار گرفته است. چراغ درون فر کمک می‌کند تا بتوانید بر فرآیند پخت نظارت داشته باشید. وجود فندک در فر به روشن شدن آن کمک شایانی می‌کند.

به علاوه، فر دارای جوجه گردان است و سبب می‌شود تا بتوانید مرغ‌های سوخاری خوشمزه تهیه فرمایید. با خرید اقساطی اجاق گاز اسنوا مرغ سوخاری خوشمزه نوش جان کنید!

درون فر نیز از دو سینی برخوردارید که یکی مربوط به شیرینی پزی و دیگری به عنوان روغن گیر می‌باشد. فر به صورت طبقاتی طراحی شده است و شلف و سینی در ریلهای آن حرکت می‌کنند و این باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید. 

جنس فر و سینی اجاق گاز از لعاب ETC می‌باشد که به راحتی چربی‌ها را زدوده و پاک می‌کند. شعله زمان‌دار به شما این امکان را می‌دهد تا در تایمی که مشخص می‌کنید به صورت خودکار خاموش شود.

درون فر نیز از یک فن گردش هوای گرم برخوردارید که به یکنواخت پخته شدن غذاها می‌انجامد. با خرید اقساطی اجاق گاز اسنوا درون فر آشپزی کنید!

خرید اجاق گاز اسنوا

برای تهیه این محصول باکیفیت می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات این فروشگاه در جهت فروش اقساطی بهره‌مند شوید. به راحتی می‌توانید از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی اجاق گاز اسنوا از قسطی گلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ اقساطی

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ اقساطی
ماشین‌ های لباسشویی سامسونگ را می توان جزء با کیفیت ترین و کارآمد ترین ماشین های لباسشویی موجود در بازار نام برد. برای مشاهده و خرید اقساطی انواع...

خرید اقساطي ماشین ظرفشویی اسنوا با چک

خرید اقساطي ماشین ظرفشویی اسنوا با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطي ماشین ظرفشویی اسنوا با چک به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...