خرید اقساطی گوشی a14 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 08:05:04

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل a14 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a14 با چک


نگاهی ویژه به گوشی a14 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ را به طرفداران گوشی‌های اندروید ارزان با امکانات مناسب پیشنهاد می‌کنیم. گوشی a14 یک محصول میان رده شرکت سامسونگ است که طراحی بدنه شیک و ساده‌ای دارد. نمایشگری با عملکرد خوب، دوربین‌های باکیفیت و باتری پرقدرت جزو ویژگی‌های مثبت این محصول هوشمند است. گوشی a14 پردازنده مناسبی دارد و اجرای بسیار از بازی‌های پرطرفدار روی آن امکان پذیر است. گوشی مذکور در دو نسخه 4G و 5G به بازار عرضه می‌شود که تفاوت‌هایی در بخش‌های مختلف با یکدیگر دارند. 

طراحی ساده و جذاب گوشی a14 سامسونگ

یکی از ویژگی‌های خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ مربوط به طراحی ساده و محبوب دستگاه است. قاب بدنه دستگاه از جنس پلاستیک فشرده است که کیفیت بالایی دارد. دوربین‌های گوشی گلکسی A14 با برآمدگی اندکی همراه با فلش LED روی قاب دستگاه قرار گرفته‌اند. کلیدهای تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست قرار دارند. اسکنر اثر انگشت گوشی روی دکمه پاور آن تعبیه شده است و با آن می‌توان به سرعت قفل دستگاه را باز کرد. صفحه نمایش6/6 اینچی گوشی a14 حاشیه‌های باریکی دارد و به همین جهت می‌توانید محتواها را در اندازه مناسبی نسبت به گوشی مشاهده کرد. گوشی گلکسی a14 سامسونگ در چهار رنگ سبز، قرمز، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود که هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارند.

عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت با دوربین‌های گوشی گلکسی a14 سامسونگ

با خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ امکان ثبت تصاویر و فیلم‌های باکیفیت برای شما فراهم می‌شود. دوربین 50 مگاپیکسلی این محصول میان رده، یک قابلیت جذاب است. دوربین اصلی این گوشی همراه با یک سنسور کاربردی است که در ضبط تصاویر مناسب کمک می‌کند. ثبت عکس و فیلم سلفی باکیفیت نیز با دوربین گوشی a14 امکان پذیر است؛ زیرا یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز عریض و قابلیت ضبط فیلم‌های 1080p این تصاویر را ثبت می‌کند.

مشخصات صفحه نمایش گوشی a14 سامسونگ

با خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ یک نمایشگر 6/6 اینچی با وضوح 2408 در 1080 برای شما فراهم می‌شود. با صفحه نمایش این گوشی می‌توانید انواع محتواها را با کیفیت بالایی مشاهده کنید. نمایشگر مذکور از نوع PLSLCD است و با کمک سنسور مجاورتی مشکل روشنایی خودکار در محیط باز را ندارد. نرخ رفرش پنل a14 سامسونگ 60 هرتز است. 

باتری قدرتمند گوشی گلکسی a14 سامسونگ

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ مربوط به باتری پرقدرت محصول است. این محصول مجهز به باتری 5000 میلی آمپری است که قابلیت شارژ سریع 15 واتی دارد. باتری گوشی مذکور با آداپتور 15 واتی در مدت زمان دو ساعت و بیست دقیقه شارژ می‌شود؛ که زمان نسبتا مناسبی است. یادآوری می‌شود که گوشی گلکسی A14 در بازار بدون شارژر به فروش می‌رسد.

بررسی عملکرد پردازنده گوشی a14 یک کالای دیجیتال مقرون به صرفه

گوشی گلکسی a14 سامسونگ با توجه به قیمت ارزان آن پردازنده خوب و قدرتمندی دارد. در نسخه 4G آن تراشه مدیاتک هلیو G80 و در نسخه 5G تراشه‌های گوناگون برای ریجن‌های مختلف به کار رفته است. اجرای بسیاری از بازی‌های معمولی در گوشی a14 امکان پذیر است ولی احتمال فریم پایین و لگ را منتفی ندانید. 

امکان خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال در قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که در آن فروش قسطی و نقدی انواع مایحتاج و اقلام ضروری صورت می‌گیرد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب علاوه بر کالای دیجیتال انواع لوازم خانگی، وسایل بازی و سرگرمی، لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل نقلیه و لوازم اداری را با شرایط مناسب خریداری کنید. برای خرید اقساطی گوشی a14 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي هندزفری هایلو

خرید اقساطي هندزفری هایلو
برند هایلو یکی از بهترین برندهای تولید کننده هندزفری در دنیا است. برای خرید اقساطي هندزفری هایلو به بخش هدفون در دسته بندی...

خرید اقساطی اپل واچ7

 خرید اقساطی اپل واچ7
ساعت هوشمند اپل جز برترین گجت‌های پوشیدنی دنیا است. برای خرید اقساطی اپل واچ7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...