فروش قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/25 19:50:03

برند جی پلاس قهرمان تازه نفس ایرانی با رونمایی از جدیدترین ماشین لباسشویی خود، توجه همگان را جلب کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس

برند جی پلاس قهرمان تازه نفس ایرانی

کمپانی جی پلاس یکی از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای ایرانی در حورزه لوازم خانگی و کالای دیجیتال است و محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم کشور دارد.

برند جی پلاس دارای سبد محصولاتی کاملی می‌باشد و تاکنون حسن نیت خود را به مشتریان خود اثبات کرده است. کمپانی جی پلاس توسط شرکت گلدیران راه اندازی شده و علت تاسیس این برند معتبر، تحریمات و مشکلات اقتصادی موجود در کشور است که اجازه واردات محصولات ال جی به ایران داده نشد.

بنابراین شرکت گلدیران خط تولید جی پلاس را با توجه به تجربیاتی که در طی سال‌ها همکاری با شرکت ال جی به دست آورده بود، راه اندازی کرد و در مدت زمان بسیار کوتاهی، موفقیت‌های بسیاری کسب کرد.

در این مقاله قصد داریم در مورد جدیدترین محصول برند جی پلاس که ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی است، مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما علاقه‌مند به خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس می‌باشید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بررسی ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی پلاس

برند جی پلاس در هر رنج قیمتی ماشین لباسشویی‌های بسیار زیبا و کاربردی طراحی و تولید کرده است. جدیدترین ماشین لباسشویی جی پلاس ظرفیت 10.5 کیلویی دارد و بسیار مدرن و زیبا طراحی و تولید شده است.

ماشین لباسشویی جدید جی پلاس در سه رنگ نقره‌ای، سفید و تیتانیومی طراحی شده است و رنگ تیتانیومی آن بیشترین طرفدار را دارد. ماشین لباسشویی جدید جی پلاس دور موتوری برابر با 1400 دور در دقیقه دارد و لباس‌ها را به بهترین شکل ممکن آبگیری می‌کند. 

ماشین لباسشویی جی پلاس دارای تکنولوژی ECO Power Inverter است که سبب مصرف بسیار پایین انرژی می‌شود. همچنین این تکنولوژی موجب قدرت بالای موتور و صدای بسیار کم ماشین لباسشویی در حین فعالیت می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نمایشگر فوق مدرن ماشین لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس دارای نمایشگر LED بسیار مدرن و زیبایی می‌باشد که نمای فوق‌العاده‌ای به آشپزخانه شما خواهد داد، همچنین دارای 16 برنامه اصلی و 9 برنامه تکمیلی می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی جی پلای می‌توان به نور داخلی دیگ اشاره کرد و در حین حرکت یا هنگام شب زیبایی استثنایی را به نمایش می‌گذارد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس با تخفیفی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فناوری Ozone wash  

برند جی پلاس از این فناوری استثنایی در ماشین لباسشویی جدید خود بهره برده‌ است. این فناوری سبب می‌شود که لباس‌های کثیف و آلوده شما بدون نیاز به آب و مواد شوینده در مدت زمان بسیار اندکی تمیز و پاکیزه شود و تمامی بوی بد و باکتری‌های موجود در لباس شما از بین برود. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس با قیمتی استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و پرفروش‌ترین وبسایت‌های موجود در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب دارای تمامی کالاها و محصولات به روز دنیا می‌باشد و شرایط خرید نقدی یا اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با همکاری دو جانبه لیزینگ‌های معروف و معتبر شرایط خرید اقساطی برای مشتریان عزیز خود را مهیا کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید تا به خوبی به سوالات شما پاسخ دهند. 

با خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز و موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هیمالیا 55 اینچ

خرید قسطی تلویزیون هیمالیا 55 اینچ
یکی از بهترین برندهای ایرانی بی شک برند هیمالیا می‌باشد که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هیمالیا 55 اینچ به بخش...

خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما

خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما
برند پاکشوما با طراحی و تولید ماشین ظرفشویی قدم بزرگی برای تولید محصولات خانگی داخلی برداشته است. برای خرید قسطی...