فروش قسطی مایکروویو پاناسونیک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:17:30

برند موفق پاناسونیک طرفداران بسیاری در ایران دارد و شما به آسانی می‌توانید برای خرید اقساطی مایکروویو پاناسونیک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی مایکروویو پاناسونیک


مایکروویو پاناسونیک

مایکروویو با استفاده از قابلیت‌ها و امکاناتی که دارند به ما در آشپزخانه کمک می‌کنند. آن‌ها علاوه بر گرم کردن غذا ممکن است نقش سرخ کن و فر را نیز بازی کنند. 

شما می‌توانید درون آن‌ها پیتزا یا مرغ سوخاری تهیه نمایید. مایکروویوها انواع متفاوتی دارند و همچنین برندهای آن‌ها نیز متفاوت است. پاناسونیک نامی آشنا در صنعت می‌باشد که تولیدات متنوعی دارد. مایکروویو نیز یکی از تولیدات این برند پرآوازه می‌باشد.

مایکروویوهای برند پاناسونیک، تکنولوژی ساخت مدرنی ‌دارند. کیفیت آن‌ها مناسب است و به یکی از پرفروش‌ترین گزینه‌های بازار تبدیل شده‌اند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از مدل‌های مایکروویو پاناسونیک بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی مایکروویو پاناسونیک در قسطی کلاب فراهم شده است.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GF574M  

این دستگاه ظاهری زیبا و معماری فوق‌العاده‌ای دارد. بدنه بیرونی آن محکم و مقاوم است. رنگ زیبای نقره‌ای یا مشکی نیز به راحتی با بقیه لوازم آشپزخانه ست می‌شود. 

جنس بدنه از استیل می‌باشد که ضد زنگ است. بنابراین، لازم نیست تا نگران خرابی و فرسودگی بدنه باشید! با خرید قسطی مایکروویو پاناسونیک یک کدبانوی کامل خواهید بود!

این مایکروویو دارای المنت‌های متفاوتی است. این المنت‌ها به شما قابلیت برشته کردن و یا گریل مواد غذایی و پخت آسان را هدیه می‌دهند. می‌توانید انواع سبزیجات، گوشت و مواد دیگر را به راحتی بپزید. 

از قابلیت‌های فوق‌العاده این مایکروویو، وجود سیستم کانوکشن است که به یکنواخت کردن عمل پخت کمک می‌کند. طوری که می‌توانید به صورت همزمان از گیریل و پخت بهرمند شوید. این امر کمک می‌کند تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. زیرا تمامی المنت‌های حرارتی و امواج مختلف به صورت همزمان عمل می‌کنند.

از طرفی، این دستگاه کار یک فر را نیز انجام می‌دهد. شما قادرید تا درون این مایکروویو حتی شیرینی پزی نمایید و کیک‌های خوشمزه تهیه کنید! با خرید اقساطی مایکروویو پاناسونیک طعم لذیذ و واقعی را از عمق جان مزه مزه کنید!

عملکرد بهینه

از نظر طراحی، درب دستگاه رو به پایین باز می‌شود و بنابراین کار شما را راحت می‌سازد. به علاوه کلیدهای تختی بر روی صفحه نمایش این دستگاه قرار دارد که کار با آنها نیز بسیار ساده می‌باشد. ظرفیت این مایکروویو 27 لیتر است.

این مایکروویو استثنایی ارتفاعی برابر با 326 میلی‌متر مکعب، عمقی معادل 422 و پهنایی برابر با 529 دارد. وزن این دستگاه 12.7 کیلوگرم است. همچنین، دارای 22 برنامه پخت خودکار است. با خرید قسطی مایکروویو پاناسونیک یک معجزه در آشپزخانه‌تان داشته باشید!

این مایکروویو قدرتمند با توان 1000 وات عمل می‌کنند و بنابراین، دستگاهی قدرتمند است. این دستگاه دارای قابلیت‌هایی مثل پخت ترکیبی، یخ‌زدایی و جوجه گردان می‌باشد. 

همان طور که می‌دانید گیریل کمک می‌کند تا سطح بیرونی ماده غذایی شما ترد و طلایی شود. از جمله غذاهای قابل تهیه در این وسیله انواع گوشت و سبزیجات پخته و خوشمزه، انواع ماکارانی و پاستا، انواع پیتزا، انواع برنج و موارد دیگر می‌باشد. با خرید قسطی مایکروویو پاناسونیک در آشپزی خود حرفه‌ای عمل کنید!

در این مایکروویو از یک صفحه مسطح استفاده می‌شود که سایز بزرگی دارد. فناوری پیشرفته اینورتر در این دستگاه کمک می‌کند تا با پختی یکنواخت و با کیفیت مواجه باشید.

همچنین، می‌توانید در دمای پایین‌تر نیز کار پخت را انجام دهید. با این عمل می‌توانید شکلات‌ها را بنماری کنید. ماست درست کنید و یا حتی بستنی یخ زده خود را نرم‌تر سازید!

خرید مایکروویو پاناسونیک

برای تهیه این دستگاه بی‌نظیر می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات و تسهیلات خرید اقساطی لوازم خانگی بهره‌مند شوید. از طریق چهار لیزینگ‌ موجود در این فروشگاه وام بگیرید و 3 الی 5 روز بعد لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مایکروویو پاناسونیک از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی با سفته الکترونیک

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی با سفته الکترونیک
برای خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی با سفته الکترونیک به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

لوازم آشپزخانه ال جی

لوازم آشپزخانه ال جی
لوازم آشپزخانه ال جی یکی از مدرن ترین لوازم آشپزخانه در سرتاسر دنیا می باشد که از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. برای خرید محصولات ال جی به بخش...