فروش قسطی لوازم خانگی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/5 10:56:13

برند اسنوا جز برترین کمپانی‌های لوازم خانگی در ایران که محصولات مدرن و زیبایی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی لوازم خانگی اسنوا


ساید جدید اسنوا

یکی از جدیدترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید شرکت اسنوا، سری هارمونی می‌باشد که در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی نیز به تولید رسیده است. محصولات تولید شده هارمونی قابلیت‌ها و تجهیزات مناسبی دارند. طراحی آن‌ها استاندارد می‌باشد و مطابق با کابینت‌های پیشرفته امروزی صورت گرفته است، همچنین جابجایی و حمل آسانی نیز دارند. قابلیت خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

در ساخت این یخچال‌ها از کمپرسور معروف اینورتر دیجیتال استفاده شده است. این موتورها قابلیت کنترل جریان متناوب با فرکانس دلخواه را دارند. موتورهای اینورتر به صورت اتوماتیک، مقدار افزایش و کاهش مناسب خود را تنظیم می‌کنند. 

علاوه بر این در هزینه‌های مصرف برق و انرژی نیز صرفه جویی به عمل می‌آورند و ماندگاری بالایی دارند. هیچ گونه ضربه‌ای به قسمت‌های مکانیکی مثل گیربکس‌ها و یا کوپلینگ، تسمه و زنجیرها وارد نمی‌سازند.

در این یخچال‌ها از سیستم سرمایش هوشمند استفاده شده است. سایدهای اسنوا دارای حسگرهای ششگانه هوشمند می‌باشند که به راحتی دمای داخل و خارج را تشخیص می‌دهند و به صورت خودکار سرمایش مناسب و یکنواختی را برای داخل یخچال تنظیم می‌نمایند، همچنین در این یخچال‌ها از یک مانیتور هوشمند نیز برخوردارید که سبب ماندگاری و سلامت غذاها می‌شود و هوایی یکسان و یکنواخت را درون یخچال برقرار می‌سازد. با خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا غذاهایی سالم و بهداشتی مصرف نمایید!

این یخچال دارای قابلیت نوفراست یا ضد برفک است. برچسب مصرف انرژی آن A+ می‌باشد، بنابراین در مصرف انرژی بهینه عمل می‌کند. درون یخچال نیز یک لامپ مناسب قرار دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا در تاریکی شب بتوانید محتویات داخل یخچال را به سادگی مشاهده کنید. 

این یخچال دارای یخساز نیمه اتوماتیک و اتوماتیک است که به آب شهری و منبع آب متصل می‌شود، همچنین دارای قابلیت قفل کودک است و با فعال کردن این قابلیت می‌توانید تنظیمات دمای یخچال را قفل کنید تا کودک دلبندتان آن را تغییر ندهد. با خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت فرمایید!

ویژگی‌های استثنایی سایدبای‌ساید اسنوا

یخچال اسنوا دارای قابلیت هشدار صوتی و اخطار به منظور باز ماندن درب است و به این ترتیب می‌توانید نسبت به بستن فوری درب اقدام فرمایید، همچنین دارای یک فیلتر تصفیه آب شهری است و امکان نوشیدن آب گوارا را برای شما فراهم می‌سازد. در این یخچال این امکان را دارید که در را از سمت راست باز و بسته کنید. یک نمایشگر زیبا بر روی درب موجود است که مواردی مانند میزان دما و فعال بودن یخساز را به شما نمایش می‌دهد. با خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا کیفیت ساخت را مقایسه کنید!

ارتفاع یخچال 1816 میلی‌متر، عرضی برابر 916 میلی‌متر و پهنایی معادل 720 میلی‌متر دارد. این یخچال فریزر دارای چهار طبقه و دو کشو در سمت یخچال و چهار طبقه و دو کشو نیز در سمت فریزر می‌باشد. گنجایش کلی این یخچال 591  لیتر می‌باشد که به صورت تقریبی 394 لیتر را یخچال و 197 لیتر را هم فریزر به خود اختصاص داده است، همچنین وزن این یخچال فریزر 110 کیلوگرم می‌باشد. 

جالب است که این یخچال، دارای محفظه بار خانگی است و از فیلتر کربن برای از بین بردن بوی نامطبوع و بد استفاده می‌کند. صدای تولید شده توسط این یخچال تنها 38 دسیبل است، بنابراین هیچ مزاحمتی را از این بابت به وجود نمی‌آورد. با خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا رویای خوردن غذاهایی تازه و خوشمزه را محقق سازید!

پیشنهاد خرید ساید جدید اسنوا

برای داشتن این محصول جدید و زیبا می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. از طریق لیزینگ‌‌های موجود در این سایت اقدام به گرفتن وام کنید و این یخچال را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سونی با حکمت کارت

خرید قسطی تلویزیون سونی با حکمت کارت
برند سونی یکی از بهترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون سونی با حکمت کارت به بخش لوازم ...

جاروبرقی اقساطی

جاروبرقی اقساطی
به طور کلی، تمیزی و نظافت محیط مورد استفاده بدون وجود جاروبرقی اقساطی، یک امر محال و نشدنی تلقی می گردد. امروزه دستگاه های جاروبرقی....