فروش اقساطی دنا پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/24 06:01:24

کمپانی ایران خودرو با طراحی و تولید خودروی دنا قدم بزرگی در صنعت خودروسازی کشور برداشته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی دنا پلاس به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی دنا پلاس


معرفی دنا پلاس

شرکت خودروسازی ایران خودرو در سال 1395 ماشین دنا پلاس را طراحی و تولید کرده است. دنا پلاس دارای ویژگی‌های استثنایی است و فرق بسیاری با دنا دارد. موتور دنا پلاس 8 سیلندر و 16 سوپاپه می‌باشد و بسیار قدرتمند طراحی شده است، همچنین حجم موتور آن برابر با 1646 سی‌سی می‌باشد. 

تنفس موتور از نوع طبیعی است و انتقال نیرو در دنا پلاس از طریق دیفرانسیل جلو می‌باشد. جالب است بدانید که حداکثر  قدرت اسب بخار در ماشین دنا پلاس برابر با 115 می‌باشد.

دنا پلاس در دو مدل دنده‌ای و اتومات طراحی و تولید شده است و بسیار مشخصات فنی خوبی دارد. در بین خودروهای ایرانی به طبع خودرو دنا پلاس بهترین است و توصیه ما به شما خرید قسطی دنا پلاس می‌باشد.

بررسی مشخصات فنی دنا پلاس

دنا پلاس از لحاظ فنی بسیار قدرتمند است و یک خودرو مناسب برای مسافرت‌های جاده‌ای می‌باشد. دنا پلاس دارای شتابی معادل با 13 ثانیه است و حجم باک دنا پلاس حدود 60 لیتر می‌باشد. 

جالب است بدانید که استاندارد آلایندگی در دنا پلاس 4 یورو می‌باشد و دارای ترمز ضد قفل ABS و EBD است. خودروی دنا پلاس دارای 4 کیسه هوا برای تمامی سرنشینان می‌باشد و فرمان هیدرولیک مجهز به کروز کنترل دارد. 

این خودروی استثنایی دارای مانیتور مالتی مدیا لمسی می‌باشد و بسیار هوشمند طراحی شده است. برای خرید اقساطی دنا پلاس با قیمتی استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی‌های مثبت خودرو دنا پلاس

دنا پلاس دارای ظاهری مدرن و مشخصات فنی بسیار قدرتمندی می‌باشد. خودرو دنا پلاس دارای ویژگی‌های مثبت فراوانی می‌باشد. این خودرو دارای امکانات بسیار زیادی نسبت به دنا است، همچنین اضافه شدن فرمان برقی در مدل دنا پلاس توربو از ویژگی‌های مثبت این خودرو ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی دنا پلاس با تخفیفی استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی‌های منفی خودرو دنا پلاس

از ویژگی‌های منفی دنا پلاس می‌توان به عایق بندی ضعیف کابین نسبت به ماشین‌های هم رده اشاره کرد، همچنین کم بودن فضای سر راننده و کشش پلاس ساده در سر بالایی، سفارشی شدن ایربگ جانبی و سانروف، نرم بودن فرمان برقی در سرعت‌‌های بالا، مکان نامناسب دکمه‌های تنظیم صندلی، عدم امکان تنظیم صندلی خودرو در هنگام خاموش بودن ماشین از جمله ایرادات خودرو دنا پلاس می‌باشد. با خرید اقساطی دنا پلاس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

دیدگاه افرادی که دنا پلاس را خریداری کرده‌اند؟

نظر افرادی که دنا پلاس را خریداری کرده‌اند از لحاظ رانندگی و عملکرد 55% رضایت داشته‌اند، از لحاظ طراحی ظاهری 60% از لحاظ کابین و امکانات 55% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 60% و از لحاظ کیفیت 55% رضایت داشته‌اند. برای خرید قسطی دنا پلاس با تخفیفی بالا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در ایران می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با همکاری لیزینگ‌های معتبر مانند: بای چک، پارسیان، صنعت و معدن و فرازاندیشان، شرایط فروش خودرو به صورت اقساطی را آغاز کرده است. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب علاوه بر فروش کالا و محصولات دیجیتالی به فروش خودرو نیز می‌پردازد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و دریافت اعتبار از لیزینگ‌های معتبر، خودرو داخواه خود را از قسطی کلاب به صورت اقساطی خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید اقساطی دنا پلاس از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پژو 2008

خرید قسطی پژو 2008
یکی از زیباترین خودروی ارائه شده توسط کمپانی پژو، پژو 2008 می‌باشد که بسیار زیبا طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی پژو 2008 به ...

خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار

خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار
تیبا خودروی مقرون به صرفه و مناسب خانواده‌های ایرانی است. برای خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه...