فروش اقساطی اپل واچ اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/31 12:09:18

برای خرید اقساطی اپل واچ اولترا نیازی به ضامن نخواهید داشت، تنها کافی است به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی اپل واچ اولترا


بررسی اپل واچ اولترا

این ساعت هوشمند با توجه به قابلیت‌هایی که دارد جزو یکی از بهترین ساعت‌های هوشند قرن محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن جنس بدنه‌اش است؛ جنس قاب فریم آن از تیتانیوم است. سطح پشت بدنه آن از جنس سرامیک و سافایر است. تیتانیوم فلزی است که زنگ نمی‌زند و این فلز بسیار براق بوده و در مقابل دما نیز مقاوم است؛ بدنه‌ اپل واچ اولترا فورا داغ نمی‌شود چون جوری ساخته شده که در دمای 20- درجه تا 55+ درجه سانتیگراد می‌تواند مقاومت داشته باشد. 

بدنه اپل واچ اولترا از اپل واچ 8 بهتر است زیرا بدنه‌ اپل واچ 8 از جنس استنلس استیل است و استیل در دماهای مختلف خیلی مقاوم نیست و زود داغ می‌کند. عمر باتری‌ اپل واچ اولترا 36 ساعت است و در مقایسه با اپل واچ‌های قبل دو برابر بیشتر است. و اگر باتری را روی حالت مصرف کم انرژی قرار دهید، عمر آن به 60 ساعت نیز می‌رسد. با خرید قسطی اپل واچ اولترا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

اپل واچ اولترا پیکسل بی‌نظیری دارد و روشنایی آن در شب 2000 nits است که چیزی دوبرابر سایر اپل واچ‌ها است. با وجود چنین قدرت رتینا و روشنای‌ای که دارد صفحه نمایش آن در روز و زیر نور آفتاب نیز کاملا قابل خواندن است و به وضوح جزئیات آن دیده می‌شود. 

صفحه نمایش این اپل واچ نیز بزرگ‌تر از سایر اپل واچ‌ها است. جنس این اپل واچ به دلیل وجود بدنه تیتانیومی‌ای که در ساخت آن به کار رفته بسیار سبک است. صفحه نمایش آن نسبت به واچ‌های دیگر بسیار مقاوم است. دور فریم آن کمی تراش خورده و کناره‌هایش برآمده است تا از ضربه به کناره‌های شیشه صفحه نمایش محافظت کند. برای خرید اقساطی اپل واچ اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر قابلیت‌ها و خرید

این اپل واچ در رنگهای مختلفی وجود دارد؛ رنگهای سبز، قرمز، آبی و مشکی. GPS اپل واچ اولترا نسبت به سایر اپل واچ‌ها دقیق‌تر است. شارژ آن فقط بصورت بی‌سیم است و به USB متصل نمی‌شود. دستبند اپل واچ اولترا جنس‌های مختلفی دارد و متناسب با نیازهای ورزشکاران است؛ جنس سیلیکون آن مناسب همه افراد است و اگر قصد شنا کردن با اپل واچ را دارید جنس سیلیکون آن برای آب مناسب است. با خرید قسطی اپل واچ اولترا از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

 مدل دیگر آن تریل لوپ است که مناسب برای همه از جمله دونده‌ها و ورزشکاران است چون به راحتی می‌توانند آن را تنگ یا گشاد کنند و حساسیت نیز ایجاد نمی‌کند. این اپل واچ در مقایسه با واچ‌های قبلی که تا عمق50 متر در مقابل فشار و نفوذ آب مقاوم بودند، می‌تواند تا 100 متر خاصیت ضد فشار و نفوذ آب را در خود حفظ کند. برای خرید اقساطی اپل واچ اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت اپل واچ اولترا 799 دلار است و در بازار ایران براساس قیمت روز دلار محاسبه می‌شود. با توجه به قیمتی که کالای دیجیتال از جمله اپل واچ دارد، باید از فروشگاهی مطمئن خریداری شود. از آنجایی که خرید آن بصورت نقدی برای خیلی‌ از افراد امکان‌پذیر نیست، می‌توان آن را با خرید اقساطی تهیه کرد. ممکن است هر فروشگاهی فروش اقساطی نداشته باشد بنابراین پیدا کردن مراکزی که فروش اقساطی دارند خیلی راحت نیست. 

فروش اقساطی اپل واچ اولترا

قسطی کلاب یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین است که برای خرید اقساطی بسیار مناسب است. قسطی کلاب برای خرید قسطی اپل واچ اولترا گزینه‌ی مناسبی است. شما در این سایت می‌توانید انواع کالای دیجیتال از جمله اپل واچ اولترا را به راحتی به صورت قسطی تهیه کنید. در این فروشگاه می‌توانید تا سقف 380 میلیون تومان خرید اقساطی انجام دهید. این سایت طرح‌های مختلفی را برای خرید اقساطی قرار داده است تا کار شما را راحت کند. پس می‌توانید با خرید اقساطی اپل واچ اولترا صاحب آن شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2019 گلکسی a51 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...