خرید اقساطی یخچال فریزر ال جی اینستا ویو

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:58:41

برند ال جی یکی از برندهای معروف دنیا است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر ال جی اینستا ویو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال فریزر ال جی اینستا ویو


یخچال فریزر ال جی اینستا ویو 

یخچال فریزر ال جی اینستا ویو به جدیدترین فناوری‌های روز دنیا مجهز شده است. فناوری Door in Door، سیستم ذخیره سازی هوشمند، کمپرسور اینورتر خطی و طراحی مدرن، بخشی از امتیازات خرید قسطی یخچال فریزر ال جی اینستا ویو را نمایان می‌سازد. این مدل یخچال فریزر برند ال جی در مدل‌ها و رنگ بندی‌های متنوع تولید و در اختیار مصرف کننده قرار گرفته است. 

مجهز به کمپرسور خطی

مجهز شدن به کمپرسور اینورتر خطی، از مهم ترین مشخصات خرید اقساطی یخچال فریزر ال جی اینستا ویو به شمار می‌رود. کمپرسور به کار رفته در ساختار این مدل یخچال فریزر از دوام فوق العاده‌ای برخوردار است. کمپرسور به عنوان قلب تپنده یخچال Insta View، صرفه جویی 32 درصدی در مصرف انرژی دستگاه را رقم زده است. همچنین، قابلیت کنترل دما توسط کمپرسور یخچال، در حفظ و تازه نگه داشتن مواد غذایی، برای بازه زمانی طولانی مدت کمک شایانی می‌نماید.

فناوری منحصر به فرد DOOR IN DOOR

بهره مندی از تکنولوژی Door in Door را باید از مشخصات متمایز یخچال فریزرهای سری اینستا ویو شرکت LG برشمرد. به پشتوانه وجود این فناوری، دیگر نیازی به باز کردن درب یخچال، جهت مشاهده و بررسی محتویات داخل آن نمی‌باشد. در چنین مواقعی، کاربر می‌تواند با دو بار ضربه زدن بر روی شیشه طراحی شده، محتویات داخل یخچال را بدون اتلاف انرژی و سرمای دستگاه، مشاهده و بررسی نماید. همچنین، این قابلیت در کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان یخچال فریزر، نقش بسزایی ایفا می‌کند. با خرید قسطی یخچال فریزر ال جی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

قابلیت Fresh Balancer

از دیگر جذابیت‌های فروش قسطی یخچال فریزر LG Insta View می‌توان به قابلیت Fresh Balancer، اشاره نمود. این قابلیت برای حفظ تازگی و طراوت میوه‌ها و سبزیجات (Fruits & Vegetables) موجود در محفظه داخلی یخچال مورد استفاده قرار می‌گیرد. اعمال این قابلیت از طریق یک کلید مخصوص و با کمک تنظیم میزان رطوبت محفظه داخلی یخچال فریزر عملیاتی می‌شود. با فعال سازی قابلیت fresh balancer، امکان نگهداری میوه‌ها و سبزیجات در شرایط بسیار مطلوب، به سادگی فراهم می‌گردد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دارای فیلتر هوای هوشمند Hygiene Fresh

برای ساختار داخلی دستگاه LG Insta View Refrigerator، فیلتر هوای هوشمند Hygiene fresh استفاده شده است. انجام فرآیند فیلتراسیون توسط فیلتر هوای دستگاه، موجب جذب و از بین رفتن 99.9 درصد باکتری‌های موجود در محفظه داخلی یخچال می‌شود. همچنین، فیلتر هوای هوشمند اینستا ویو، در کاهش بوهای نامطبوع و بد داخل یخچال تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. این امر زمینه مناسب برای نگهداری مواد غذایی در شرایط محیطی تمیز و سالم را برای مصرف کننده محقق می سازد. با خرید قسطی یخچال فریزر ال جی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

فناوری Smart ThinQ

با استفاده از تکنولوژی LG Smart ThinQ، کاربر به راحتی می‌تواند از طریق تلفن هوشمند خود نسبت به عیب یابی و کنترل یخچال فریزر اقدام نماید. برای اعمال این فناوری می‌بایست برنامه Smart ThinQ ال جی را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. همچنین، با کمک این برنامه قابلیت تنظیم دما و کنترل فیلتر بهداشتی یخچال امکان پذیر می‌گردد. ضمنا، یخچال فریزر اینستا ویو ال جی از کلاس مصرف انرژی A++ برخوردار است.   

نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر ال جی اینستا ویو

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، به منظور تجربه بهترین خرید، طرح خرید اقساطی یخچال فریزرهای مدل اینستا ویو برند ال جی را اجرایی نموده است. این طرح به صورت غیر حضوری و بر پایه روش آنلاین به متقاضیان ارائه می‌گردد. ناگفته نماند که در این فروشگاه اینترنتی علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید نقدی لوازم خانگی برای خریداران فراهم گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون بویمن از قسطی کلاب

خرید قسطی تلویزیون بویمن از قسطی کلاب
شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون بویمن به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون...

خرید قسطی ماشین لباسشویی بست

خرید قسطی ماشین لباسشویی بست
اگر تمایل به خرید قسطی ماشین لباسشویی بست تنها کافی است به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...