فروش اقساطی گوشی a72

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:43:58

برند سامسونگ جز برترین برندهای کره‌ای است که در سراسر جهان شهرت دارد. برای خرید اقساطی گوشی a72 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی گوشی a72


گلکسی a72 سامسونگ گزینه‌ای ایده آل برای خریدی هوشمندانه

گلکسی a72 سامسونگ یکی از محبوب‌ترین میان‌رده های موجود در بازار بوده که این گوشی هوشمند از قابلیت‌های گوناگونی برخوردار است. در حال حاضر بسیاری از افراد خرید قسطی گوشی a72 را به سایر روش‌های تهیه این گوشی هوشمند ترجیح می‌دهند. 

در سال‌های اخیر گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی در صدر پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند قرار گرفته‌اند. زیرا این گوشی هوشمند از سخت افزاری قدرتمند و قیمت خرید مناسبی برخوردار هستند. این موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد گوشی‌های میان‌رده را برای خرید انتخاب نمایند. به همین منظور شرکت‌های طراحی کننده گوشی‌های هوشمند، بیشتر تلاش خود را بر روی طراحی گوشی‌های میان‌رده متمرکز کرده‌اند. 

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های طراحی کننده گوشی‌های هوشمند است؛ این برند معروف با عرضه محصولاتی با کیفیت توانسته توجه بسیاری از افراد جهان را به سمت محصولات خود جلب نماید. گلکسی a72 یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده به بازارهای جهانی بوده که این گوشی هوشمند از طراحی ظاهری و سخت افزاری مناسبی بهره‌ می‌برد.

بهتر است بدانید گلکسی a72 سامسونگ در دل خود تراشه قدرتمند Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G را جای داده است. این تراشه یکی از پر سرعت‌ترین تراشه‌های ساخته شده توسط سامسونگ است. به همین منظور شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی a72 این گوشی هوشمند را با بهترین شرایط ممکن تهیه نمایید. همچنین در صورت خرید قسطی گوشی a72 می‌توان بخشی از هزینه‌های مربوط به خرید این گوشی هوشمند را پس انداز نمود. 

بررسی ویژگی‌های گل کسی a72؛ از طراحی ظاهری تا مشخصات سخت افزاری

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان گردید گلکسی a72 یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ای بوده که عرضه آن با استقبال خوبی روبرو شده است. بهتر است بدانید سامسونگ این گوشی هوشمند را در سال جاری میلادی یعنی سال 2021 عرضه کرده است. همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای فروش این گوشی هوشمند حدود 450 یورو می‌باشد. 

گلکسی a72 در بازارهای داخلی کشور با قیمتی در حدود 13 میلیون تومان به فروش می‌رسد که این رقم برای این میان‌رده سامسونگ کمی منطقی می‌باشد. سامسونگ گلکسی a72 خود را با رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و آبی عرضه نموده که هر کدام از آن‌ها از جذابیت خاصی برخوردار هستند. گلکسی a72 همانند سایر میان‌رده های سامسونگ، گواهی IP67 را دریافت نموده است.

دریافت این گواهی به معنای مقاومت در برابر فشار آب تا عمق یک‌ متر آن هم برای مدت زمان 30 دقیقه می‌باشد. به عبارتی دیگر شما می‌توانید گلکسی a72 سامسونگ را همراه خود به درون استخر یا محیط‌های مرطوب ببرید. این گوشی سامسونگ از ابعاد نسبت بزرگی برخوردار است که این موضوع استفاده مداوم از این گوشی را برای افراد دارای دستان کوچک، کمی دشوار خواهد کرد. 

سامسونگ برای طراحی گلکسی a72 از نمایشگری با نسبت تصویر کشیده 20:9 استفاده کرده است. همچنین ابعاد در نظر گرفته شده برای این نمایشگر 6.7 اینچ می‌باشد که می‌تواند تمامی تصاویر خروجی را با کیفیت 1080 در 2400 پیکسل به نمایش بگذارد. علاوه بر آن، برخی دیگر از ویژگی‌های گوشی a72 سامسونگ شامل موارد زیر می‌باشند.

• برخورداری از پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای قدرتمند

• دارای پردازنده گرافیکی Adreno 618

• برخورداری از میزان حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت

• دارای حافظه رم 6 و 8 گیگابایت

• برخورداری از دوربین اصلی چهارگانه باکیفیت‌های 64، 12، 8 و 5 مگابایت

• دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسل 

خرید قسطی گوشی a72 از فروشگاه قسطی کلاب با شرایطی عالی

در شرایط کنونی افراد برای تهیه گلکسی a72 از راه‌های گوناگونی استفاده می‌کنند. اما در این میان، خرید قسطی گوشی a72 یکی از مناسب‌ترین راه‌هایی بوده که به کمک آن می‌توان این گوشی هوشمند را خریداری نمود. 

همچنین با خرید قسطی گوشی a72 فشار کمتر به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد شد. به همین منظور شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یکی از با سابقه‌ترین فروشگاه‌های موجود در زمینه عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی موبایل است.

این فروشگاه برای جلب رضایت مخاطبان خود، امکان خرید نقدی را نیز فراهم کرده است. با این تفاسیر شما می‌توانید همین الان برای خرید نقدی یا اقساطی کالای مورد نظر خود به وب سایت کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a73 سامسونگ

خرید قسطی a73 سامسونگ
گوشی گلکسی a73 جز برترین محصولات برند سامسونگ بوده است. برای خرید قسطی a73 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی A51

خرید اقساطی A51
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ بی شک مدل A51 می‌باشد. برای خرید اقساطی A51 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...