خرید قسطی ایرپاد پرو با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/16 00:03:47

اگر تمایل به خرید قسطی ایرپاد پرو با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ایرپاد پرو با سفته


آشنایی با بهترین هندفری بلوتوثی اپل

خرید قسطی ایرپاد پرو برای آن دسته از استفاده‌کنندگان محصولات اپل توصیه می‌شود که به دنبال به‌روزرسانی هندزفری بلوتوثی خود هستند. هندزفری‌های سری ایرپاد از جمله پرفروش‌ترین هندزفری‌های بازار جهانی هستند که به طور اختصاصی با محصولات اپل کار می‌کنند. ایرپادهای اپل با ارائه ویژگی‌های مختلف و کیفیت صدای عالی توانسته‌اند تا جایگاهی مناسب را در بازار کسب کنند.

بااین‌حال، ایرپاد پرو محصول ارزانی نیست و با قیمت‌های بالای 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. بدین ترتیب شاید شرکت در طرح‌های خرید اقساطی ایرپاد پرو به جای خرید نقدی آن ایده خوبی برای مشتریان باشد. با ما همراه باشید تا در یک مقاله جامع به بررسی مشخصات این هندزفری بلوتوثی ساخت اپل پرداخته و ویژگی های آن را به شما شرح دهیم. در پایان نیز به بررسی شرایط خرید اقساطی ایرپاد پرو در یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین کشور می‌پردازیم. 

ویژگی‌های ایرپاد پرو

ایرپاد پرو اپل مشخصات و قابلیت‌های فراوانی دارد که باعث شده تا به‌عنوان یکی از بهترین هندزفری‌های بازار شناخته شود. در ادامه شما را با قابلیت‌ها و امکانات این دستگاه آشنا می‌کنیم.

حذف نویز فعال

قابلیت حذف نویز فعال یا ANC یکی از ویژگی‌های بارز ایرپادهای پرو اپل است که صداهای بیرونی را حذف می‌کند. به‌این‌ترتیب تنها صدایی که به گوش شما می‌رسد، صدایی خواهد بود که از طریق ایرپاد پرو اپل در حال پخش است. برای فعال‌کردن این قابلیت پس از خرید قسطی ایرپاد پرو اپل باید با فشاردادن و نگه‌داشتن پایه ایرپاد، وضعیت دستگاه را بین حالت حذف نویز فعال و شفافیت تغییر دهید. در ضمن شما قادر خواهید بود تا میزان نویزی را که به گوش‌های شما می‌رسد، تنظیم کنید. بدین صورت که در تنظیمات یا Control center گوشی‌های اپل یا آیپد وارد شده و از طریق بخش مربوطه میزان نویز قابل حذف‌شدن را تنظیم کنید.

حالت Transparency ایرپاد پرو

یکی دیگر از ویژگی‌های انواع مختلف ایرپاد پرو را می‌توان حالت Transparency در این هندزفری‌ها دانست. این حالت که درست در نقطه مقابل قابلیت حذف نویز فعال قرار دارد، باعث می‌شود که صدای محیط به هنگام گوش‌دادن آهنگ به گوش شما برسد. دستگاه به نوبه خود صداهایی مانند آژیرها و یا صدای ابزارهای برقی را کاهش می‌دهد، بااین‌حال باز هم به شما کمک می‌کند که از محیط اطراف خود نیز آگاه باشید.

صدای تطبیقی

این ویژگی در ایرپاد پرو به طور هوشمند کنترل نویز را برای محیط شما تنظیم می‌کند. همچنین از یادگیری ماشینی برای درک ترجیحات شما در گوش‌دادن به موسیقی در محیط‌های مختلف استفاده می‌کند و به طور خودکار صدا را بر اساس الگوهای شما در طول زمان تطبیق می‌دهد.

Spatial Audio

این ویژگی یک تجربه صدای سه‌بعدی را در ایرپاد پرو ایجاد می‌کند که باعث می‌شود احساس کنید در صحنه چیزی که می‌بینید یا گوش می‌دهید هستید. شما می‌توانید این قابلیت را در مرکز کنترل یا برنامه تنظیمات در آیفون یا آیپد خود روشن کنید. برای خرید اقساطی ایرپاد پرو به سایت قسطی کلاب مراجه نمایید.

سیری

می‌توانید از سیری برای کنترل ایرپاد پرو با صدای خود استفاده کنید. برای پخش آهنگ، برقراری تماس، دریافت مسیرها و موارد دیگر می‌توانید «Hey Siri» یا فقط «Siri» را بگویید. همچنین می‌توانید از سیری برای بررسی سطح باتری، تغییر صدا، جابه‌جایی بین حالت‌های گوش‌دادن و موارد دیگر استفاده کنید.

باتری قدرتمند

ایرپاد پرو تا 6 ساعت با یک‌بار شارژ، یا تا 5.5 ساعت با فعال‌کردن قابلیت‌های مختلف، امکان گوش‌دادن به موسیقی را می‌دهد. کیس شارژ این ایرپاد می‌تواند تا شارژ کافی برای 30 ساعت گوش‌دادن یا حداکثر 24 ساعت مکالمه را ارائه دهد.

Find My

می‌توانید از برنامه Find My در آیفون، آیپد و مک استفاده کنید تا در صورت گم‌کردن ایرپاد پرو، آنها را پیدا کنید. می‌توانید صدایی پخش کنید تا به شما کمک کند آنها را پیدا کنید یا آخرین مکان شناخته شده آنها را روی نقشه ببینید. 

خرید قسطی ایرپاد پرو از فروشگاه قسطی کلاب

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های ایرپاد پرو اپل پرداختیم. ایرپاد پرو اپل همانند سایر محصولات برند اپل بالاترین کیفیت ممکن را داشته و سطح بالایی از تجربه کاربری را برای شما به ارمغان می‌آورد. در پایان درصورتی‌که تمایل به خرید اقساطی این محصول دارید، فروشگاه قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای فروش قسطی این کالای دیجیتال اپل ارائه کرده است. برای خرید اقساطی ایرپاد پرو اپل تنها کافی است تا در یکی از طرح‌های اعتباری قسطی کلاب شرکت کرده و اعتبار لازم برای خرید اقساطی را دریافت کنید. سپس می‌توانید ایرپاد پرو اپل و هر محصول دیگری که تمایل به خرید آن دارید را از قسطی کلاب به‌صورت اقساطی خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آنر X9a

خرید قسطی گوشی آنر X9a
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آنر X9a با شرایطی ویژه به بخش موبایل هوآوی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی گوشی آیفون13 پرو مکس

خرید قسطی گوشی آیفون13 پرو مکس
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی آیفون13 پرو مکس با قیمتی عالی هستید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...