فروش قسطی ظرفشویی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:17:10

برند اسنوا یکی از معتبرترین برندهای ایرانی است که محصولات متنوع و کاملی دارد. برای خرید قسطی ظرفشویی اسنوا به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی ظرفشویی اسنوا


ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی از جمله لوازم خانگی می‌باشد، که در دنیای امروز وجود آن در هر خانه لازم است. چرا که با وجود مشغله‌های فعلی و ظرف‌های کثیف تمام نشدنی، نیاز به ماشین ظرفشویی احساس می‌شود. اما به دلیل وضعیت اقتصادی موجود در کشور، خرید نقدی لوازم خانگی با کیفیت مانند اسنوا برای بسیاری ممکن نیست. برای خرید قسطی ظرفشویی اسنوا در این مقاله با ما همراه باشید. 

ماشین ظرفشویی اسنوا در مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود می‌باشد. شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه خود هر کدام از این مدل‌ها را انتخاب کنید. این ماشین ظرفشویی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است، که در ادامه به آنها پرداخته شده است. 

عدم ایجاد آلودگی صوتی

بارها صدای ماشین ظرفشویی برای شما اذیت کننده به نظر آمده و شاید همین مورد شما را از خرید آن منصرف کرده است. آلودگی صوتی که این ماشین تولید می‌کند، به دلیل مرحله آبگیری و تخلیه آب است.

 اما نگران نباشید، چراکه ماشین ظرفشویی اسنوا عایق صوتی بسیار خوبی می‌باشد. به شکلی که می‌توانید آن را در ساعت‌های مختلف شبانه روز و یا زمانی که قصد استراحت دارید، روشن کنید. برای خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سنسورهای ضروری و پیشرفته

یکی دیگر از ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی، وجود سنسورهایی است، که لازم و بسیار کاربردی هستند. از جمله سنسورهای محبوب در ماشین ظرفشویی اسنوا، سیستم شستشو تاخیری است. به شکلی که می‌توانید ماشین ظرفشویی را طوری تنظیم کنید، که در ساعت مشخصی شروع به فعالیت کند.

توجه داشته باشید، که در برخی از مدل‌های این ماشین ظرفشویی قابلیت تشخیص تعداد ظروف و میزان کثیفی آنها وجود دارد. به صورتی که ماشین ظرفشویی میزان قدرت لازم برای تمیز کردن ظروف را اتوماتیک مشخص می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود، تا در میزان مصرف انرژی صرفه جویی شود و هزینه‌های استفاده از ماشین ظرفشویی نیز کاهش پیدا کند. با خرید قسطی ظرفشویی اسنوا از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شستشو همراه با بخار

یکی از مشکلاتی که در اکثر نمونه‌های مشابه دیده می‌شود، نیاز به آبکشی ظروف قبل از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی می‌باشد. اما ماشین ظرفشویی برند اسنوا از آن جایی که قابلیت شستشو با بخار را دارا می‌باشد، نیاز به آبکشی ندارد. در کنار نیز این قابلیت باعث شده است، تا در مصرف آب صرفه جویی شود. ماشین ظرفشویی اسنوا قادر به از بین بردن تمام کثیفی‌ها و لکه‌های موجود بر روی ظروف است.

انواع برنامه‌های شستشو ظروف

یکی دیگر از ویژگی‌های این ماشین ظرف‌شویی داشتن چندین برنامه مختلف برای شستشو ظروف است. برنامه‌های ماشین ظرفشویی به شکل زیر می‌باشد:

• پیش شستشو

• آبکشی

• برنامه شستشو فشرده در 30 دقیقه

• نرمال

• خودکار

• متمرکز و قدرتمند

• اقتصادی

ضمانت نامه

یکی از ویژگی‌های مثبت این ماشین ظرفشویی، گارانتی آن می‌باشد. ماشین ظرفشویی برند اسنوا دارای ضمانت نامه 24 ماهه می‌باشد و تا 10 سال پس از خرید نیز می توان از خدمات پس از فروش آن استفاده کرد. 

خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا از سایت قسطی کلاب

اگر شرایط خرید نقدی ماشین ظرفشویی اسنوا برای شما ممکن نیست، می توانید به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید. در این سایت قابلیت خرید قسطی ظرفشویی اسنوا در مدل‌های مختلف امکان پذیر است. البته در نظر داشته باشید، که در سایت قسطی کلاب امکان خرید نقدی محصولات نیز وجود دارد. 

از دیگر خدماتی که سایت قسطی کلاب به مشتریان خود ارائه می دهد، تحویل محصول درب منزل است. برای خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا تنها لازم است تا در سایت قسطی کلاب ثبت نام کرده و پس از احراز هویت، از طریق سفته خرید خود را انجام دهید. برای مشاهده دیگر محصولات و اطلاع از نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال دیپوینت مدل مکس

خرید اقساطی یخچال دیپوینت مدل مکس
برند دیپوینت یکی از موفق‌ترین برندها در زمینه تولید یخچال می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال دیپوینت مدل مکس دارید به بخش یخچال...

فروش اقساطی جارو برقی فیلیپس

فروش اقساطی جارو برقی فیلیپس
برند فیلیپس برندی موفق و عالی در زمینه لوازم خانگی و لوازم بهداشتی است. برای خرید اقساطی جارو برقی فیلیپس به بخش جاروبرقی در دسته...