خرید اقساطی آیفون 12 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/10 05:46:47

برند اپل یکی از بهترین شرکت‌های دنیا است که محصولات جذابی دارد. برای خرید اقساطی آیفون 12 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی آیفون 12 پرو مکس


کمپانی اپل

اپل امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های دیجیتال در دنیا، گوشی جدید آیفون 12 پرومکس خود را وارد بازار فروش نموده است. خریداران می‌توانند به دو روش نقدی و خرید قسطی آیفون 12 پرو مکس را تهیه نمایند. این محصول به عنوان ابر محصول و جدیدترین کالای این شرکت تولید شده است و در 13 اکتبر سال 2020 آن را روانه بازار رقابتی گوشی موبایل نموده‌اند.

این گوشی موبایل به عنوان یک کالای دیجیتال برتر در سایت‌های متنوعی با قیمت مشخص و اطلاعات کامل در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری قرار گرفته است تا خریداران ابتدا از همه زوایا این محصول اطلاع یابند و سپس اقدام به خرید کنند.

ظاهر گوشی آیفون 12 پرومکس

در خرید اقساطی آیفون 12 پرو مکس، تنها سوالی که از خریدار پرسیده می‌شود، دلیل انتخاب این برند و این محصول است. با توجه به گزارشات و تحقیقات بی‌شمار انجام گرفته یکی از دلایل انتخاب این محصول ظاهر و شکل این گوشی است. دو طرف بدنه گوشی آیفون 12 پرومکس از شیشه ساخته شده، این در حالی است که در زیر این شیشه‌های ضد ضربه و ضد خش نیز بدنه اصلی گوشی قرار دارد. 

فرم تشکیل دهنده دور تا دور این محصول از فولاد ضد زنگ تشکیل شده است تا مقاومت شیشه‌های موجود را بالاتر ببرد. گوشی آیفون 12 پرومکس ضد آب بوده و صفحه آن در برابر گرد و غبار و آب و خط و خش مقاوم است.

 در قسمت جلویی گوشی سه عدد دوربین به ظاهر مشخص است، اما دوربین چهارم به صورت عمقی در این محصول تعبیه شده است. برای خرید قسطی آیفون 12 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات گوشی آیفون 12 پرومکس برای قدرت نمایی در عرصه جهانی

این گوشی دارای پردازنده 64 بیتی است با میزان حافظه 512 و در برخی 64 گیگ که این موضوع در قیمت این محصول تاثیر مستقیم می‌گذارد. این محصول ram 6 گیگابایتی را در سیستم سخت افزاری برخوردار است، همچنین 4G، 5G، 3G، 2G را ساپورت می‌کند، دارای بلوتوثNFC، wifi، EDGE ، GPRS است.

در این گوشی موبایل چهار عدد دوربین در قسمت جلویی تعبیه شده که سه عدد از آن دارای 12 مگاپیکسل قدرت عکاسی است و یک عدد باقی مانده نیز دوربین عمقی یا depth می‌باشد. همه دوربین‌های این محصول 1 ماژول قدرت وضوح تصویر و عکاسی دارند. دوربین‌های سلفی موجود در این گوشی از برند اپل یکی دارای 12 مگاپیکسل قدرت عکاسی است و دیگری دوربین sl است. 

سیستم عامل نصب شده در این موبایل همانند دیگر محصولات این شرکت قدرتمند IOS 14 است. باتری این گوشی قدرتمند نیز لیتیوم – یونی 18 واتی است، یعنی در هر نیم ساعت زمان شارژ 50% باتری شارژ خواهد شد.

ویژگی‌های خاص برای گوشی آیفون 12 پرومکس

1. این محصول قدرت تشخیص چهره را داراست.

2. قابلیت شارژ بی‌سیم از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

3. جدید ترین و به روز ترین محصول شرکت اپل است.

4. سیم شارژر در پک این گوشی حذف گردیده است.

5. صفحه نمایش این محصول 7/6 اینچ است.

6. رنگ‌های موجود از این گوشی در بازار آبی، خاکستری، طلایی و نقره‌ای است. 

خرید اقساطی آیفون 12 پرو مکس

به دلیل شرایط اقتصادی موجود بسیاری از افراد یا به صورت نقدی این گوشی را تهیه می‌کنند یا به خرید قسطی آیفون 12 پرو مکس تن خواهند داد چرا که هزینه این گوشی نسبت به دیگر موبایل‌های موجود در بازار کمی بیشتر است، نه تنها این گوشی بلکه خریداران می‌توانند در زمینه خرید قسطی گوشی سامسونگ نیز به صورت اقساطی و یا حتی نقدی اقدام نمایند. 

سایت قسطی کلاب به عنوان یکی از مطرح‌ترین و معتبرترین سایت‌های فروش اقساطی موبایل و نقدی موبایل در حال فعالیت است و تعداد زیادی از افراد از این سایت مجرب تا به امروز کالای دیجیتال خود را خریداری نموده و نیز بسیار راضی بوده‌اند. با خرید اقساطی آیفون 12 پرو مکس از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21 اولترا

خرید اقساطی گوشی s21 اولترا
جدیدترین گوشی سامسونگ s21 Ultra نام دارد و بسیار شگفت انگیز طراحی شده است. برای خرید اقساطی گوشی s21 اولترا به بخش کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس

خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس
جدیدترین گوشی آیفون با طراحی جذاب روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...