فروش قسطی لباس شویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/19 22:25:28

برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی است. اگر تمایل به خرید قسطی لباس شویی پاکشوما دارید به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه نمایید.

فروش قسطی لباس شویی پاکشوما
بررسی مشخصات فنی لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401

لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401 یکی از پرفرو‌ش‌ترین و قدرتمند‌ترین محصولات موجود در بازار‌های داخلی است و شرکت پاکشوما این محصول را بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی کرده و این عامل باعث شده تا افراد بسیاری برای خرید قسطی لباس شویی پاکشوما اقدام نمایند. ظرفیت نهایی این ماشین لباسشویی برابر با 9 کیلوگرم می‌باشد و جالب است بدانید که این محصول دارای قابلیت اضافه کردن لباس‌ در حین شستشو می‌باشد.

شرکت پاکشوما در ساخت این ماشین لباسشویی زیبا از موتور اینورتر BLDC با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه استفاده کرده است که یکی از پیشرفته‌ترین موتور‌های طراحی شده برای ماشین‌های لباسشویی می‌باشد و این موتور دارای برچسب انرژی A++ است. 

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401 به لطف استفاده از این موتور بدون صدا و لرزش است و مشکلی را از این نظر برای شما ایجاد نخواهد کرد و در واقع، بانوان بسیاری به خاطر همین ویژگی برای خرید اقساطی لباس شویی پاکشوما اقدام کرده‌اند.

لازم به ذکر است که این ماشین لباسشویی زیبا و پیشرفته دارای نمایشگر LED می‌باشد و این ویژگی تاثیر بسیار زیادی را بر روی زیبایی آن گذاشته است و فروش قسطی لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401 را به طرز چشمگیری افزایش داده است. 

این محصول دارای ابعاد 850*565*595 میلی‌متر است و شما می‌توانید به راحتی آن را در هر گوشه از آشپزخانه خود قرار دهید و از مزایای آن بهره‌مند گردید. 

معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401

1- مجهز بودن به 16 برنامه اصلی و 4 برنامه کمکی برای شستشوی بهتر لباس‌ها

این ماشین لباسشویی منحصر به فرد و خارق ‌العاده دارای بیش از 16 برنامه اختصاصی برای شستشوی انواع لباس‌ها می‌باشد و می‌توان از لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401 برای شستشوی انواع لباس‌های نخی و کتان، ملحفه و روتختی، لباس‌های ضخیم و حجیم، لباس‌های رنگی، لباس‌های کودکان، لباس ورزشی به صورت اختصاصی استفاده کرد و از مزایای آن بهره‌مند شد. 

لازم به ذکر است که کم‌تر محصولی در سطح بازار وجود دارد که از چنین توانایی بالایی در شستن انواع لباس‌ها برخوردار باشد و این عامل کمک کرده است تا افراد بیشتری برای خرید قسطی لباس شویی پاکشوما اقدام نمایند و از مزایای بی‌نظیر و شگفت انگیز این محصول بهره‌مند شوند. 

2- درام الماسی برای شستشوی بهتر لباس‌ها

درام یا همان محفظه داخلی لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401 از طراحی ویژه‌ای برخوردار است و منحصر به فرد بودن برجستگی‌های آن باعث شده است تا لباس‌های شما بهتر از گذشته شستشو شوند و آسیب کم‌تری به بافت لباس‌های ارزشمند شما وارد گردد. همچنین، این ویژگی باعث شده است تا آبکشی لباس‌ها با قدرت و بازده بیشتری صورت بگیرد و زمان لازم برای خشک شدن کامل لباس‌ها کاهش یابد. 

3- قابلیت تاخیر در شستشوی لباس‌ها و تنظیم دمای آب به صورت دستی

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401 قابلیت شستشوی لباس‌ها بر اساس زمان‌بندی تعیین شده توسط کاربر است و شما می‌توانید با کمک این ویژگی زمان شستشوی لباس‌های خود را تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید و این ویژگی تاثیر زیادی را بر روی خرید اقساطی لباس شویی پاکشوما توسط بانوان گذاشته است و این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین لوازم خانگی برند پاکشوما تبدیل کرده است. 

شما می‌توانید با کمک این ماشین لباسشویی دمای شستشوی لباس‌ها را از 20 تا 90 درجه تنظیم کنید و این مورد نیز یکی از ویژگی‌های قابل توجه لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401 در نظر گرفته می‌شود. قسطی کلاب بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید قسطی لباس شویی پاکشوما است. 

چرا قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید اقساطی لباس شویی پاکشوما محسوب می‌شود؟

قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور در زمینه فروش قسطی لباسشویی و لوازم خانگی شناخته می‌شود و تمامی محصولات خود را با کم‌ترین سود و بهترین شرایط به خریداران ارائه می‌دهد و این ویژگی باعث شده است تا این فروشگاه معتبر و شناخته شده به بهترین انتخاب برای خرید قسطی لباس شویی پاکشوما تبدیل شود.

چنانچه قصد خرید اقساطی ماشین لباسشویی و یا لوازم خانگی را دارید، بهتر است که این فرصت استثنایی را برای خرید محصولات مورد نیاز خود از دست ندهید و همین امروز به جمع مشتریان قسطی کلاب بپیوندید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سامسونگ جدید

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سامسونگ جدید
یکی از بهترین برند تلویزیون در دنیا برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سامسونگ جدید به بخش تلویزیون در دسته...

فروش قسطی لوازم منزل

فروش قسطی لوازم منزل
بدون اغراق، برای تشکیل یک زندگی مستقل به یک سری وسایل و تجهیزات ضروری نیاز داریم. بر این اساس، به منظور برخورداری از لوازم مناسب و مقرون به صرفه....