خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:31:30

کمپانی اپل با رونمایی از آیفون 12 توجه کل مردم دنیا را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت


دستاورد جدید اپل

در این بلاگ می‌خواهیم به معرفی یکی از پرفروش‌ترین و جدی‌ترین رقبای گوشی‌های اندرویدی بپردازیم. آیفون 12 در 4 مدل مختلف به بازار عرضه شده است. پس با ما در معرفی آیفون 12 پرو مکس همراه باشید. این آیفون شباهت زیادی به آیفون‌های 4، 4s و 5 دارد و به نوعی می‌توان گفت که الهام گرفته از خانواده نسل قبلی خود می‌باشد. با خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت شیک و خوش استایل باشید!

این گوشی استثنایی دارای صفحه نمایشگر تخت می‌باشد و جنس پشت و جلوی گوشی از شیشه و فریم از نوع فلز ساخته شده است. این آیفون طراحی براقی دارد و اثر اثر انگشت را بر روی خود برجای می‌گذارد!

از ظاهر گوشی مشخص است که طراحی لوکسی دارد وکیفیت طراحی در آن موج می‌زند و تنها 189 گرم وزن دارد، همچنین ضخامت آن نیز 7.04 میلی‌متر است و محافظش نیز از جنس سرامیک شیلد ساخت شرکت کورنینگ می‌باشید. 

ادعای اپل مبنی بر این است که این گوشی نسبت به خط و خش مقاومت چهار برابری دارد و طراحی مات در قسمت پشت سبب شده است تا ظاهری شیک پیدا کند. البته رقیب آیفون یعنی S20 Ultra سامسونگ نیز از چنین طراحی ماتی در پشت بدنه گوشی استفاده کرده، جالب است بدانید لوگوی سیبی که در پشت گوشی قرار گرفته و سایز کوچکی هم ندارد، یک آینه به تمام معناست و می‌توانید تصویر خود را درون آن مشاهده نمایید. 

آیفون را بر روی سطح صاف قرار دهید، ممکن است برداشتن آن بسیار سخت باشد و احتمال لیز خوردن آن هم در این مواقع بسیار بالا می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی آیفون حس برقراری ارتباط سریع را تجربه کنید!

ناچ بالای صفحه نمایش، دارای دوربین سلفی، حسگر تشخیص چهره و همچنین اسپیکر دوم در حین مکالمه است که البته باعث شده است تا دید صفحه نمایش کم شود. دوربین‌های سه گانه در پشت گوشی کمی بیرون زدگی دارند که البته زیاد نیست. 

دور این دوربین‌ها یک حلقه فلزی قرار گرفته است که ظاهر آن را جلوه می‌بخشد. این گوشی دارای گواهینامه‌ای است که می‌تواند در مدت 30 دقیقه تا عمق 6 متری آب قرار گیرد و آسیب نبیند. با خرید اقساطی آیفون 12 با حکمت کارت تفاوت را احساس کنید!

نمایشگر این دستگاه یک صفحه 6.1 اینچی است و نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 86 درصد می‌باشد، همچنین دارای پنل اولد است که با نام سوپر رتینا XDR شناخته می‌شود. 

این نمایشگر شفاف، رنگ مشکی را به خوبی نمایان می‌سازد. روشنایی صفحه نمایش در زیر نور خورشید هیچ مشکلی را برای شما ایجاد نمی‌سازد. با خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت دقت، کیفیت و کاراریی را تجربه کنید!

تراشه 5 نانومتری A14 بیونیک، دارای یک پردازنده شش هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای است و یک موتور کمکی سطح عملکرد هوش مصنوعی را به طرز چشمگیری ارتقا داده است، همچنین رم این گوشی هوشمند 6 گیگابایت می‌باشد و یکی از خصوصیات مهم در ساخت این دستگاه، پشتیبانی از شبکه 5G می‌باشد.

در این گوشی با تجربه روانی از بازی‌های حرفه‌ای روبرو هستیم. زیرا هماهنگی سخت افزاری و نرم‌افزاری در این گوشی مناسب است و انجام عملیات سنگین سبب می‌شود تا پشت گوشی که نزدیک به لنز ها می‌باشد، کمی داغ شود. با خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت به رویاهای خود جامه تحقق بپوشانید!

سیستم امنیتی

در این اسمارتفون سیستم تشخیص چهره سه بعدی انجام می‌گیرد و سنسور در هر شرایط نوری می‌تواند چهره کاربر را شناسایی کند، ولی اگر گوشی را به صورت افقی و یا برعکس قرار دهید، توانایی تشخیص چهره را ندارد. با خرید نقدی یا اقساطی آیفون یک گوشی ایمن داشته باشید!

چیدمان لنزهایی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است با نسل قبلی خود تفاوت چندانی ندارد. هر سه لنز سنسور 12 مگاپیکسلی دارند. در این گوشی با یک سنسور جدید به نام سنسور لیدار روبرو هستید که در زیر یکی از لنزها قرار گرفته است و یک نقشه از محیطی که در آن قرار گرفته‌اید، تهیه می‌کند، همچنین برای تشخیص عمق نیز به کار می‌رود. به علاوه، سرعت فوکوس را نیز بالا می‌برد، همچنین این دستگاه یک باتری 2815 میلی آمپر ساعتی دارد که نسبت به گوشی‌های اندرویدی ظرفیت پایینی است.

پیشنهاد ویژه قسطی کلاب

برای داشتن این گوشی دوست داشتنی می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی آیفون در این فروشگاه بهره‌مند شوید، همچنین شما می‌توانید از لیزینگ‌های معتبر در سایت وام بگیرید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی آیفون 12 با حکمت کارت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی iphone 13

خرید اقساطی گوشی iphone 13
همان طور که می‌دانید جذاب‌ترین گوشی اپل مدل آیفون 13 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی iphone 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای....

خرید قسطی لپ‌تاپ hp

خرید قسطی لپ‌تاپ hp
برند hp معروف‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا را دارد و محصولات این برند از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار می‌باشند. برای خرید قسطی لپ‌تاپ hp به بخش...