فروش قسطی اپل واچ اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/23 00:11:39

یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی اپل مدل apple watch ultra می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ اولترا به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی اپل واچ اولترا


نمایشگر و دکمه‌های کالای دیجیتال اپل واچ اولترا

یکی از نکاتی که در هنگام بررسی کالای دیجیتال اپل واچ اولترا شما را جذب می‌کند مانیتور 49 میلیمتری آن است. این اپل واچ از تمام محصولاتی مانند خودش که قبلاً عرضه شده است نمایشگر بزرگ‌تری دارد. در ابتدا به نظر می‌رسد که این ساعت با دست کسانی که به طور معمول از ساعت‌های 45 میلیمتری استفاده می‌کنند هماهنگ نیست اما تجربیات کاربران این کالا نتایج متفاوتی را نشان می‌دهد. به طور مثال کاربری که اغلب از ساعت‌های 43 میلیمتری استفاده می‌کرده تجربه‌ی خوبی در استفاده از این محصول داشته است. با خرید قسطی اپل واچ اولترا از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

این کالای دیجیتال با وجود اینکه به نسبت بزرگ است روی مچ‌های کوچک هم ظاهر خوبی دارد. از مشخصات دیگر این ساعت می‌شود به وزن 63.1 گرمی آن اشاره کرد که حدوداً دو برابر از سبک‌ترین مدل اپل واچ سنگین‌تر است. تجربه‌ی کاربران نشان می‌دهد استفاده‌ی طولانی مدت از این ساعت شما را آزار نخواهد داد. ضخامت این ساعت هم به 14.4 میلی متر می‌رسد. در ادامه به بررسی بیشتر این ساعت می‌پردازیم و در انتها توضیحاتی راجع به خرید اقساطی اپل واچ اولترا به شما می‌دهیم. 

نمایشگر این کالای دیجیتال 1.92 اینچ است. نمایشگر این کالا به طرز خیلی خوبی کیفیت واقعی رنگ‌ها را به شما ارائه می‌دهد. روشنایی این نمایشگر 2000 نیت است و دو برابر نمایشگر سری 8 روشنایی دارد. این نمایشگر بر خلاف اکثر اپل واچ‌های دیگر زیر نور آفتاب کیفیت خود را از دست نمی‌دهد و همچنان شفافیت و وضوح خود را حفظ می‌کند.

در عین حال قابلیت مانیتورِ این محصول امکانی به شما می‌دهد که شش خط را به صورت یکجا داخل آن مشاهده کنید. از لحاظ رابط کاربری این محصول کارایی ساده‌ای دارد. ساده بودن رابط کاربری این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه یک مزیت مهم محسوب می‌شود. مانیتور این کالا با استفاده از کریستال یاقوت کبود تولید شده است. برای خرید قسطی اپل واچ اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کارکنان متخصص اپل از لحاظ دوام بالا هم ایده‌های جالبی را روی این محصول اجرا کرده‌اند. این اپل واچ در برابر فشار و شکستگی دوام مناسبی دارد. برای محصول ظریفی مثل اپل واچ اولترا این که دوام خوبی مقابل ضربه داشته باشد یک پارامتر مهم است. روی این اپل واچ دکمه‌هایی که در اکثر این نوع محصولات وجود دارد قرار داده شده است. دکمه‌ی چرخانی که کنار این اپل واچ قرار دارد وظیفه‌ی اسکرول کردن را بر عهده دارد. این دکمه‌ی چرخان همچنین تنظیم ولوم صدا و یک سری کارهای دیگر مانند فعال کردن siri را هم انجام می‌دهد.   

مشخصات فنی اپل واچ اولترا 

اپل واچ اولترا مانند سری 8 به یک تراشه‌ای که دو هسته دارد مجهز است. این اپل واچ از نظر سرعت هم در کنار محصولات مشابه خودش در رده‌ی خوبی قرار می‌گیرد. جابه‌جایی بین نرم‌افزارها در این کالا با سرعت مناسبی انجام می‌شود که در رضایت شما از کار با این محصول نقش مهمی دارد. سرعت این محصول حتی در زمانی که چند نرم‌افزار در پیش زمینه‌ی آن اجرا می‌شود مناسب است. از قابلیت‌های دیگر این محصول این است که چند حسگر کاربردی هم دارد. حسگرهای این اپل واچ شامل حسگر ضربان قلب، حسگر نور محیط، حسگر سطح اکسیژن خون است. این حسگرها می‌توانند در کارهای روزمره به شما کمک زیادی بکنند. در ادامه یک سایت که خدمات فروش اقساطی این کالا را ارائه می‌کند به شما معرفی می‌کنیم. 

سایت خرید اقساطی اپل واچ اولترا 

سایت قسطی کلاب خدمات فروش نقدی و فروش قسطی اپل واچ اولترا را با قیمت مناسب ارائه می‌کند. امکان خرید قسطی اپل واچ اولترا در سایت قسطی کلاب وجود دارد. این مجموعه‌ با سابقه در عرضه‌ کالاهای دیجیتال فعال است که با مراجعه به بخش‌های مختلف این سایت، می‌توانید برای خرید اقساطی اپل واچ اولترا اقدام کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ چکی
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی گوشی Z10 جی پلاس

خرید اقساطی گوشی Z10 جی پلاس
برند جی پلاس برندی موفق و پیشرو در ایران است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی Z10 جی پلاس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...