خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/17 13:09:04

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن با چک


انواع مدل های تلویزیون ایکس ویژن 

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن یک پیشنهاد جذاب و کاربردی برای شما است زیرا این برند از کیفیت و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. برند ایکس ویژن یک برند ایرانی با کیفیت است که بیش از 15 سال است که اقدام به تولید لوازم خانگی کرده است. این برند توانسته با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و قطعات با کیفیت رقیب برندهای به نام خارجی شود. تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و انواع مانیتور از جمله تولیدات لوازم خانگی برند ایکس ویژن می‌باشند. 

برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن انواع آن براساس ویژگی در مدل‌های 4K، Full HD، LED و Smart دسته بندی می‌شوند. بر اساس ابعاد این تلویزیون‌ها از 32 اینچ تا 65 اینچ نیز به بازار عرضه شده است. 

همانطور که از نام این تلویزیون‌ها مشخص است، این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن ترکیبی از فناوری رایانه‌ها، تلویزیون‌‌ها و پخش ‌کننده‌های رسانه دیجیتال هستند که همه در یک دستگاه جمع آوری شده است. در تلویزیون‌های هوشمند، سیستم عامل از قبل در سیستم عامل تلویزیون نصب شده است که دسترسی به برنامه‌ها و سایر محتوای دیجیتال را فراهم می‌کند. سیستم عامل تلویزیون‌های ایکس ویژن اندروید است و قابلیت جستجو در اینترنت، اپلیکیشن‌های بازی و پرداخت آنلاین را دارا می‌باشد.   

کیفیت تصویر تلویزیون ایکس ویژن 

برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن بهتر با این مدل نیز آشنا شوید. علت نام گذاری این مدل از تلویزیون‌ها وضوح بالا و با کیفیت تصویر در صفحه نمایش افقی تقریبا 4000 پیکسل است. تفاوت تلویزیون‌های 4K با FULL HD در تعداد پیکسل و  وضوح تصویر است. در تلویزیون 4K بیش از 8 میلیون پیکسل با قابلیت نمایش تصاویر با وضوح 4 برابر بیشتر وجود دارد. این موضوع بدین معنی است که با تلویزیون‌های 4K  ایکس ویژن می‌توانید رنگ‌ها و تصاویر را طبیعی تر و بسیار نزدیک به رنگ‌های واقعی آنها تماشا کنید و لذت ببرید. 

تلویزیون‌های FULL HD و LED

Full HD یا FHD رزولوشنی است که در حال حاضر در اکثر تلویزیون‌ها، پخش ‌کننده‌های Blu-ray و محتوای ویدیویی یافت می‌شود. تلویزیون‌های FULL HD ایکس ویژن بیش از 2 میلیون پیکسل دارند و کیفیت و وضوح تصویر قابل قبولی را ارائه می‌دهند و تصاویر با جزئیات بیشتری نمایش داده می‌شوند.

تلویزیون‌های LED به خاطر طراحی ظریف و باریک خود که با سبکی مدرن در تلویزیون‌ها به بازار عرضه شدند محبوب هستند. اگر به دنبال تلویزیونی با امکانات روز و زیبا برای محل کار یا منزل خود هستید تلویزیون‌های LED ایکس ویژن گزینه‌ای مناسب برایتان می‌تواند باشد. 

جدیدترین مدل‌های تلویزیون ایکس ویژن 

برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن امروزه تلویزیون‌های SMART ایکس ویژن از محبوبیت بیشتری برخوردارند. در زیر چند مدل از این دسته را به شما معرفی خواهیم کرد.

تلویزیون مدل 50XCU675 سایز 50 اینچ: این مدل تلویزیون SMART LED است که از سیستم عامل اندروید 9.0 پشتیبانی می‌کند و تصاویر را با کیفیت Ultra HD – 4K نمایش می‌دهد. این تلویزیون حافظه رم: 1.5 گیگابایت، حافظه داخلی: 8 گیگابایت و حافظه فلش: 8 گیگابایتی دارد.

تلویزیون مدل 50XYU715 سایز 50 و 55 اینچ: مدلی مشابه مدل قبلی است با تفاوت سیستم عامل اندروید 11.0 و حافظه رم GByteDDR2/ حافظه داخلی GB16 می‌باشد. این مدل کیفیت تصویر بی نظیری دارد و در 2 سایز 50 و 55 اینچ به بازار عرضه شده است. تلویزیون مدل 55XYU725 سایز 55 اینچ: به دلیل استقبال زیاد از تلویزیون‌های ال ای دی هوشمند ایکس ویژن، این مدل نیز با رزولوشن 2160 × 3840 به بازار عرضه شد. از قابلیت‌های دیگر آن می‌توان تشابه کامل با مدل 50XYU715 برشمارد با تفاوت وزنی کمی بالاتر. 

برای خرید کدام مدل تلویزیون ایکس ویژن بهتر است؟ 

تلویزیون در لوازم خانگی مانند دیگر وسایل برقی بزرگ بسیار حائز اهمیت است. اگر از تلویزیون خود راضی هستید، نیازی به ارتقا نیست، اما اگر در حال خرید یک تلویزیون جدید هستید، بهتر است به سراغ مدل های 4K بروید. تعداد بی شماری از تلویزیون های مقرون به صرفه K4 ایکس ویژن در بازار وجود دارد که قیمت آنها در مقایسه با مدل های خارجی بسیار مناسب تر است.

به طور کلی تمام مدل های تلویزیون ایکس ویژن بسیار با کیفیت هستند. یک تلویزیون با وضوح بهتر (به عنوان مثال UHD در مقابل FHD) تعداد پیکسل های بیشتری را نمایش می دهد و اجازه می دهد تا جزئیات بیشتری روی تصویری با همان اندازه نمایش داده شود. مواد، بافت ها، بافت پوست بازیگران، پس زمینه، همه چیز غنی تر و واقعی تر است. بدین ترتیب برای انتخاب تلویزیون خود علاوه بر ابعاد و هزینه، اهمیت کیفیت تصاویر را نیز می توانید در نظر بگیرید. 

فروش قسطی تلویزیون یا نقدی؟! 

فروش قسطی تلویزیون شاید با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن نرخ ارز در بازار منطقی نباشد، اما با وجود همه این مشکلات باز هم مراکزی هستند که  تامین رفاه مشتریان و خدمت رسانی برای آنها در اولویت باشد و شما بتوانید از شرایط خرید اقساطی بهره مند شوید. لوازم خانگی به خصوص اگر برای جهیزیه تهیه شوند بسیار هزینه بر و گسترده هستند پس چه بهتر که بتوان به صورت خرید اقساطی این تعداد از وسایل را تهیه نمود. 

آیا خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن امکان پذیر است؟ 

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن در قسطی کلاب امکان پذیر است، برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سایت قسطی کلاب همواره با ارائه طرح‌های اقتصادی در خدمت شما مشتریان است. با ثبت نام و انتخاب از شرایط اقساط سایت قسطی کلاب می‌توانید هر مدلی از تلویزیون ایکس ویژن را که پسندیده‌اید قسطی بخرید و این تجربه خرید لذت بخش را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کولر گازی جی پلاس قسطی

خرید کولر گازی جی پلاس قسطی
کولر گازی نقش مهمی را در محل کار و خانه شما در هنگام تابستان ایفا می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی ماشین لباسشویی snowa

خرید اقساطی ماشین لباسشویی snowa
برند اسنوا برندی موفق،پیشرو و مدرن است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی snowa به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی....