پلوپز اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 13:50:30

برای خرید اقساطی پلوپز به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

پلوپز اقساطی

خرید قسطی پلو پز اقساطی

با توجه به تنوع زیاد  وسایل  و لوازم خانگی امکانات به روز دنیا مورد نیاز همه می باشد. لذا فروش اقساطی لوازم خانگی اهمیت زیادی دارد زیرا بیشتر افراد نمی توانند به سادگی و با وجود درآمد کم و هزینه هایی که دارند وسایل و تجهیزاتی تهیه کنند که بسیار عالی بوده و مورد نیاز آنها میباشد. پلوپز اقساطی نیز یکی از تجهیزات مورد نیاز افراد می باشد، که آن را بسیار دوست داشته و همچنین در  انجام روزمره کارها در هر چه سریعتر و  بهتر عمل کردن آنها کمک می‌کند. 

به همین دلیل برای افرادی که شاغل هستند خرید پلوپز اقساطی یکی از نیازهای ضروری میباشد. اما مشکلاتی که در سایر فروشگاه های با فروش اقساطی وجود دارد و با وجود ضامن های گوناگون و سود های بسیار بالا که به محصولات تعلق می‌گیرد و همچنین مواردی از جمله گارانتی نداشتن محصول، عدم رعایت نکته‌های ایمنی در محصول و .... باعث شده که افراد برای خرید محصولات و همچنین پلوپز اقساطی کمی حساس شده و به دنبال مکان ها و یا سایت های برای خرید اقساطی لوازم خانگی خود باشند که درصد کمتری دارند و هم شرایط اقساطی بسیار عالی داشته باشد و همچنین ایمنی و سایر موارد ممکنه در ارائه یک محصول را رعایت کنند.

شرایط خرید اقساطی

فروش اقساطی لوازم منزل یکی از پر طرفدار ترین فروش ها و پر جستجو ترین ها میباشد. در بین لوازم منزل خرید پلو پز اقساطی به دلیل اینکه خانم های شاغل زمان کمی در منزل دارند و باید کارهای خود را سر و سامان دهند، طرفداران زیادی پیدا کرده است و چنین افرادی خواهان و  خریدار پلوپز می باشند. اما خرید پلوپز به صورت اقساط یکسری  شرایط نیز دارد. در ابتدا شما باید وارد سایت ما شده و مشخصات خود را وارد کرده و ثبت نام کنید. پس از آن می توانید با انتخاب یک پلو پز اقساطی خود در قسمت حساب اقساط خود را بین  ۳ تا ۱۲ ماه تقسیم کرده  یعنی شما میتوانید اقساط  خود را تنظیم و انتخاب کنید یا تعداد اقساط خود را کمتر کرده و یا آنکه تعداد آن را زیاد کرده و مبلغ کمتری در ماه پرداخت کنید.

 پس از تعیین اقساط و کل بدهی شما باید مدارک لازم و مدارکی که به شما می گویند را تهیه کرده ارسال کنید تا اعتبار شما تنظیم می شود و یا اینکه  مدارک شما تایید می شود یا نمی شود سپس اقدام به خرید محصول  می نمایید. دریافت محصول  به دو صورت میباشد درب منزل یا درب شرکت  اگر شما ساکن تهران هستید که محصول درب منزل شما ارسال می شود.

پس از اینکه مدارک شما تایید شده و تایید شد که شما توانایی خرید پلوپز اقساطی را دارید، اگر ساکن شهرستان می باشد پس از تایید مدارک باید به درب شرکت مراجعه نموده و کالای خریداری شده خود را از شرکت تحویل بگیرید. در هنگام تحویل کالا شما باید قسط اول خود را پرداخت کنید و همچنین هزینه‌هایی که در طی انجام تایید مدارک  شرکت متقبل شده است. اگر خرید شما کمتر از ۷ میلیون تومان بود باید قسط اول را در هنگام تحویل کالا پرداخت کنید اگر خرید شما بیشتر از ۷ میلیون تومان بود شما باید ۲۰ الی ۳۰ درصد محصول را در هنگام تحویل کالا پرداخت نماید و مابقی را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

مدارک لازم برای خرید اقساطی

شما میتوانید در دو حالت می توانید  مدارک برای ما ارسال کرده و تاییدیه آن را بگیرید اول اینکه اگر شما کارمند  باشید لازم است که  اسکن کارت ملی، کپی یا اسکن  فیش حقوقی خود، تاییدیه مشغول به کار شما در سربرگ ارسالی خدمت شما و اگر شما در مشاغل ازاد مشغول میباشید برای خرید پلو پز اقساطی باید اسکن کارت ملی، پرینت شش ماهه حساب خود و به ازای هر دو الی سه قسط یک برگ چک صیادی ارسال کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا
برند اسنوا یکی از بهترین مارک‌های ایرانی است که محصولات متنوع و جذابی دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا به بخش...

خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب

خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب
یکی از بهترین برندهای ایرانی بی شک برند اسنوا می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی....