خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 04:51:17

تلویزیون‌های جی پلاس دارای تنوع بالایی هستند و قیمت مناسبی دارند. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ


معرفی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ

همه ما می‌خواهیم خانه‌ای جذاب و مدرن داشته باشیم و تلویزیون مورد استفاده ما از نظر شفافیت و زیبایی در درجه بالایی قرار بگیرد. اگر موافق باشید کمی به خرید قسطی تلویزیون جی پلاس و ویژگی‌های آن بپردازیم، شاید شما نیز تصمیم به خرید این نوع تلویزیون‌ها گرفتید.

تلویزیون جی پلاس نسبت به تمام فناوری‌ها و ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما و بخصوص زوج‌های جوانی باشد که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید تلویزیون کنار بگذارند. تولید کنندگان تلویزیون 32 اینج جی پلاس، این محصول به عنوان یک تلویزیون هوشمند معرفی کرده‌اند.

درست است که این تلویزیون نمی‌تواند به اینترنت، وای فای و بلوتوث وصل شود، اما در عوض می‌توانیم آن را به وسیله پورت‌های USB که در پشت محصول تعبیه شده به گوشی‌های هوشمند و فلش مموری نصب کنیم. 

شاید در مقایسه با تکنولوژی روز دنیا و همچنین تلویزیون‌هایی که هر روزه از طرف شرکت‌های بزرگ تولید و معرفی می‌شوند، این محصول دارای کارایی کمتری است اما به نسبت کیفیت و ویژگی‌هایی که داراست، قیمت مناسبی دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سیستم صوتی با کیفیت محصول

در مسیر خرید قسطی تلویزیون جی پلاس باید بصورت کامل با ویژگی‌های این محصول ایرانی آشنا شوید. یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی که می‌تواند محصولی مانند تلویزیون را با سایر برندها متمایز کند، کیفیت صدای آن است. سیستم صوتی تلویزیون جی پلاس نسبت به مساحت صفحه نمایشی که داراست، کارایی و کیفیت قابل توجه و بی‌نظیری دارد. 

در آزمایشاتی که بر روی این نوع تلویزیون‌ها صورت گرفته، سیستم صوتی تلویزیون جی پلاس تمامی انتظارات را برآورده کرده است. اگر سر رشته‌ای از تلویزیون داشته باشید متوجه خواهید شد که انتظار صدایی با قدرت 20 وات از هر تلویزیونی نمی‌رود. درباره فرمت‌های صوتی که این تلویزیون می‌تواند ساپورت کند می‌توان به MP3، COOK، PCM و MP2 اشاره کرد که می‌توان گفت گفت تعدادشان کم است. همین تعداد کم هم مسئله‌ای برای شروع انتقادهای بقیه شده است.

مشخصات تلویزیون جی پلاس

اما در این قسمت به بررسی مشخصات کلی تلویزیون جی پلاس خواهیم پرداخت. در رابطه با کیفیت این تلویزیون می‌توان گفت که از فرمت HD پشتیبانی می‌کند و یک درگاه USB نیز دارد. این محصول از تکنولوژی صفحه LED پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایشگر آن به صورت تخت می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همانطور که گفته شد این محصول فاقد بلوتوث، اتصال بی‌سیم و HDR می‌باشد. در کل می‌توان گفت که کیفیت و مشخصات این نوع محصولات، در مقایسه با قیمتی که دارند بسیار به صرفه و مناسب است. اما آیا می‌دانستید که علاوه بر خرید نقدی تلویزیون از فروشگاه قسطی کلاب، می‌توانید خرید کاملا اقساطی نیز داشته باشید؟ 

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس در فروشگاه قسطی کلاب

در این قسمت می‌خواهیم به فروشگاه قسطی کلاب و فروش قسطی تلویزیون جی پلاس که مرجع لوازم خانگی، کالای دیجیتال، آرایشی بهداشتی، لوازم اداری، وسایل نقلیه می‌باشد بپردازیم. این فروشگاه نیاز شما را برای خرید هرگونه محصولی برطرف ساخته و کافیست در قسمت جست و جوی وبسایت این فروشگاه، محصول مد نظر خود را سرچ کنید تا به راحتی مشخصات و قیمت محصول را مشاهده کنید. 

اما این فروشگاه تسهیلات بسیار ویژه‌ای برای شما کنار گذاشته است. شما می‌توانید با طرح‌های مختلفی که این فروشگاه برای شما تدارک دیده، محصول خود را خریداری کنید. در طرح چابک می‌توانید تا سقف 40 میلیون تومان تسهیلات کارمندان را دریافت کنید. 

در طرح بایچک نیز می‌توانید تا 150 میلیون تومان تسهیلات مشاغل آزاد، کارمندان و بازنشستگان را دریافت کنید و با ارائه سفته خرید خود را نهایی کنید، در طرح پویا با کمترین میزان مدرک می‌توانید تا 50 میلیون تومان تسهیلات کارمندی بگیرید و در طرح پارسیان نیز با کمترین میزان پیش پرداخت می‌توانید تا 30 میلیون تومان وام دریافت کنید. فروشگاه قسطی کلاب در فکر است تا شما بتوانید خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آبمیوه گیری آریته

خرید قسطی آبمیوه گیری آریته
کمپانی‌های زیادی به طراحی و تولید آبمیوه‌گیری با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع می‌پردازند که یکی از بهترین این برندها، برند آریته است. برای خرید ...

خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس از قسطی کلاب

خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس از قسطی کلاب
شما می‌توانید برای خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه ...