خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/30 05:34:51

برند پاکشوما بهترین و برترین برند ایرانی در حوزه لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما با حکمت کارت


لباسشویی پاکشوما مدل 94402

لباسشویی‌ها رفته رفته به جزئی جدانشدنی از خانه‌ها تبدیل شدند و روز به روز بر قابلیت‌ها و تنوع مدل‌های آنها افزوده شد. تنوع لباس‌ها از جنس و رنگ گرفته تا حجم و کاربردشان، سبب می‌شوند تا شستشوهای متفاوتی برای هر یک نیاز باشد.

بنابراین ماشین‌های لباسشویی بهینه شدند تا با داشتن برنامه‌های مخصوص خدمت بیشتری در فرآیند شستشو ارائه دهند. کم‌کم این برنامه‌ها به شکل اتوماتیک عرضه شدند و هر برنامه می‌توانست زمان، دما، سرعت و میزان شستشو را مشخص کند. 

با پیشرفت فناوری صفحات لمسی جایگزین دکمه‌های دستی شدند. هر کس با توجه به نیاز شستشو گزینه اتوماتیک مناسب را انتخاب می‌کرد، لباس‌ها و مواد شوینده را در مخزن مخصوصشان می‌ریخت و تنها لمس گزینه مناسب کافی بود تا پروسه شستشو خود به خود کارش را آغاز کند و پس از مدتی لباس‌های تمیز و درخشانی را تحویل دهد تا آنها را در زیر نور آفتاب پهن کنید! با خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما با حکمت کارت کارها معجزه‌وار سرعت می‌یابند!

برند ایرانی پاکشوما با بیش از چهل سال سابقه در بخش تولید دست به تلاش زد تا از فناوری‌های نوین دنیا عقب نماند. به خود تکانی داد و با به کارگیری نیروهای متخصص ایرانی و بررسی نیاز بازار داخلی، قطعات خارجی را سرهم کرد و با جادوی مونتاژ خود محصولاتی افتخار آفرین را به نام خود رقم زد.

تلاش‌ها به همین جا ختم نشد و همکاری‌های داخلی سبب شدند تا حد امکان تامین قطعات به صورت خود کفا انجام شود. هرچند که موتور اصلی به کار رفته در این ماشین‌ها با کیفیت بالایی به کشور وارد می‌شد. با خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما با حکمت کارت از تولیدات خوب ایرانی حمایت کنید!

بررسی ظاهری ماشین لباسشویی پاکشوما

مدل 94402 یکی از جدیدترین تولیدات مونتاژی پاکشوما است که از نوع درب از جلو می‌باشد. در جلوی ماشین، نمایشگر LED و سایر گزینه‌های کنترلی قرار دارد و درست در سمت مقابل محفظه‌ای کشویی خواهید یافت که محل افزودن مواد شوینده و پودر ماشین است. انتهای هر ماشین، یک فیلتر آب خروجی و یک شلنگ کوتاه تعبیه شده که هر از چندگاهی باید تخلیه و نظافت شود.

این ماشین لباسشویی 9 نفره است. از سمت چپ باز می‌شود و در مصرف انرژی بهینه است. این را می‌توانید از رتبه برچسب A++ که بر روی بدنه چسبیده دریابید! با خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما با حکمت کارت کیفیت را مقایسه کنید!

ابعاد این ماشین معادل 500x600x850 میلی‌متر مکعب است، دهانه درب برابر با 300 میلی‌متر است و زاویه باز شدن درب 180 درجه می‌باشد. سرعت چرخش موتور برابر با 1400 دور در دقیقه است. 

وجود قفل کودک سبب ایمنی کار می‌شود به خصوص اگر در خانه کودکی کوچک و کنجکاو دارید. این ماشین دارای یک بخارشو می‌باشد تا لباس‌های شما را از آنچه فکر می‌کنید درخشان‌تر کند. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما با حکمت کارت یک خرید جذاب را تجربه کنید.

بی صدا!

ماشین پاکشوما مدل 94402 از نظر صوتی بی‌آزار است. صدای بوجود آمده توسط این ماشین در حالت شستشو تنها 54 دسیبل و در حالت آبکشی 78 دسیبل است. در این مدل با ورودی‌های جداگانه‌ای برای آب سرد و گرم مواجه هستید که منجر به مصرف بهینه انرژی می‌شود. تعداد برنامه‌های شستشوی خودکار در این مدل 22 برنامه است. 

برای مثال، برنامه شستشوی مخلوط یا میکس (Mix) تا با ترکیبی از لباس‌ها از نظر میزان کثیفی، رنگ و جنس، انواع البسه خود را در کنار هم شستشو دهیم بدون این که آنها آسیبی ببینند. و یا این که برنامه اقتصادی یا اکو (ECO) کمک می‌کند تا مصرف بهینه انرژی در نظر گرفته شود. دما در این پروسه تنها 20 درجه سانتی‌گراد است. با خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما با حکمت کارت در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید!

خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما با حکمت کارت

برای خرید یک ماشین ایرانی مجهز، مدل 94402 گزینه‌ای عالی است. پس زودتر به فروشگاه قسطی کلاب سر بزنید و این ماشین را سفارش دهید. در این فروشگاه حتی، امکان گرفتن اعتبار اقساطی از لیزینگ‌های معتبر را دارید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما با حکمت کارت از قسطی کلاب است!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی چای ساز تولیپس با چک

خرید اقساطی چای ساز تولیپس با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی چای ساز تولیپس با چک دارید به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی ماشین ظرف شویی کنوود

خرید قسطی ماشین ظرف شویی کنوود
از بهترین ماشین ظرفشویی‌‌های موجود در بازار می‌توان به مارک کنوود اشاره کرد. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی کنوود به بخش ماشین...