خرید اقساطی ps4 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/31 06:08:26

کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو یکی از بهترین کنسول‌های بازی شرکت سونی می‌باشد. برای خرید اقساطی ps4 پرو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی ps4 پروبا مشخصات مشخصات ps4 پرو آشنا شوید!

کنسول بازی سرگرمی ps4 جز یکی از بهترین و برترین کنسول های بازی در جهان است و با وجود گذشت چند سال از عرضه این کنسول هنوز هم جز یکی از بهترین‌ها می‌باشد که نسخه پرو آن با وجود تفاوت‌هایی که با نسخه معمولی آن دارد، اما دارای شباهت‌های بسیاری می‌باشد و در ادامه به بررسی مشخصات آن و خرید قسطی ps4 پرو خواهیم پرداخت.

این محصول در واقع در سال 2016 وارد بازار گشت که مدل پرو این محصول نسخه ارتقا یافته سونی 4 می‌باشد. نسخه پرو این محصول در مقایسه با نسخه اصلی معمولا سنگین‌تر و ضخامت بیشتری را دارا می‌باشد به‌گونه‌ای که احساس می کنید دو دستگاه پلی استیشن 4 روی هم قرار گرفته است. رنگ این محصول مشکی و مات است و دارای لبه‌های تیزی می‌باشد و وزن این دستگاه نیز 3.3 کیلوگرم است.

تغییر این محصول با نسخه اصلی آن قدرت گرافیکی آن است که در مقایسه با نوع معمولی آن 2.28 برابر قوی‌تر می‌باشد. پردازنده گرافیکی این محصول نیز فرکانسی برابر با 911 مگاهرتز دارد که 14 درصد نسبت به نوع معمولی آن قوی‌تر هست.

حافظه این دستگاه یک گیگابایت و دارای رم 8 گیگابایتی است که این ویژگی سبب شده است که سیستم دستگاه بتواند به راحتی سیستم عامل را اجرا نماید و در پخش تصاویر 4k با هیچ مشکلی مواجه نشود. همچنین این دستگاه دارای هارد دیسکی با ظرفیت یک ترابایتی است که سرعت آن برابر 5400 rpm است که متاسفانه سرعتی پایین دارد.

در قسمت جلویی دستگاه دکمه خاموش و روشن کردن محصول و همچنین دکمه خروج دیسک قرار گرفته و در قسمت پشتی دستگاه پورت اچ دی ام آی، آ اوکس، اترنت، اپتیکال و یک پورت مخصوص یو اس بی 3.1 قرار گرفته است. 

به طور کلی می‌توان گفت این دستگاه قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد به خصوص اگر به تلویزیونی که کیفیت 4k داشته باشد متصل شود تصویر آن با کیفیت‌تر خواهد بود و می‌توان در طول روز از بازی با این دستگاه لذت برد.

برای خرید و فروش این محصولات فروشگاه‌های معتبر بسیاری وجود دارند که هم به صورت حضوری و هم اینترنتی می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. علاوه بر این کسانی که به دنبال خرید و فروش قسطی پلی استیشن و یا خرید قسطی ps4 پرو هستند فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های بسیاری وجود دارد و افرادی که توانایی خرید نقدی آن را ندارند می‌توانند از این طریق محصول خود را خریداری نمایند.

آیا امکان خرید قسطی ps4 پرو برای همه وجود دارد؟

برای خرید قسطی ps4 پرو می‌توان به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کرد و محصول مورد نظر خود را از آنجا تهیه کرد. این سایت فروشگاهی معتبر برای خرید انواع وسایل دیجیتال و لوازم خانگی می‌باشد که تمامی این محصولات را می‌توان به صورت آنلاین تهیه کرد و هزینه آن را به صورت قسطی پرداخت کرد.

اقساط این سایت به صورت قسط‌های بلند مدت و کوتاه مدت هست و با توجه به هر بودجه‌ای می‌توان نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کرد. با توجه به این که هزینه‌ها به صورت اقساط پرداخت می‌شود ولی تمامی وسایل دارای قیمت‌های بسیار مناسبی هستند.

برای خرید اقساطی ps4 فقط کافی است که به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در قسمت جستجو نام کالا مورد نظر را وارد کنید و هر آنچه را که می‌خواهید انتخاب نمایید. تمامی کالاهای موجود در این سایت تضمین شده می‌باشد و می‌توانید با خیال راحت خرید نمایید. با توجه به موارد گفته شده افرادی که قصد خرید ps4 پرو را نیز دارند با مراجعه به این فروشگاه می‌توانند محصول خود را سفارش داده و آن در اسرع وقت تحویل بگیرند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps4 اسلیم

خرید قسطی ps4 اسلیم
کنسول‌های بازی فراوانی تاکنون طراحی و تولید شده‌اند که بهترین برند آن‌ها کمپانی سونی می‌باشد. برای خرید قسطی ps4 اسلیم به بخش بازی ...

خرید نقدی ایکس باکس وان

خرید نقدی ایکس باکس وان
کنسول های بازی مایکروسافت جز پر طرفدار ترین کنسول های بازی در دنیا می باشند. برای خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان به بخش بازی سرگرمی...