خرید اقساطی با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/10 12:03:39

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید اقساطی یک کالا را دشاته باشید، ولی به دلیل نبود دسته چک قادر به ادامه خرید نشده‌اید. حال اگر قصد خرید اقساطی با سفته را دارید به بخش کالای دیجیتال یا دیگر دسته بندی‌های قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی با سفته


چرا خرید اقساطی پرطرفدار است؟

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت محصولات و تنوع بالا کالاها خرید یکی از نیازهای اساسی و مهم برای هر فردی شده است. البته باوجود گرانی‌ها و حقوق معمولی کارمندها و افراد عادی جامعه خرید کردن به صورت نقدی بسیار سخت و دشوار شده است.

به همین علت در سال‌های اخیر خرید اقساطی طرفداران بسیاری پیدا کرده و بیشتر فروشگاه‌های آنلاین و حضوری شرایط فروش اقساطی را امکان پذیر کرده‌اند. حال اگر شما قصد خرید اقساطی با سفته را دارید یا اینکه با خرید قسطی با دسته چک مشکلی ندارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خرید اقساطی با چک یا سفته از قسطی کلاب

همان طور که اطلاع دارید؛ اکثر فروشگاه‌هایی که شرایط فروش اقساطی دارند، فقط با دسته چک قادر به خرید از آن‌ها هستید، به همین منظور اکثر افراد جامعه که فاقد دسته چک هستند، نمی‌توانند خرید اقساطی انجام دهند. 

همچنین خرید اقساطی با دسته چک نیز شرایط سختی دارد؛ با این وجود یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که شرایط خرید اقساطی با دو روش چک یا سفته را امکان پذیر کرده است؛ فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می‌باشد. پس اگر قصد خرید قسطی با سفته را دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و علاوه بر خرید اقساطی با سفته؛ می‌توانید با دسته چک خود با شرایطی آسان خرید کنید.

قسطی کلاب چگونه وبسایتی است؟

باتوجه به افزایش فروشگاه‌های اینترنتی و رقابت بین آن‌ها؛ برای مشتریان سخت است که بخواهند یک فروشگاه معتبر و مناسب را انتخاب کنند. قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در ایران می‌باشد و مشتریان فراوانی دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور رفاه مشتریان خود شرایط فروش اقساطی را بسیار ساده کرده است. قسطی کلاب یکی از به روز‌ترین سایت‌های ایرانی است که جدیدترین محصولات روز دنیا را دارا می‌باشد و شما هیچ محدودیتی برای خرید نخواهید داشت.

بسیاری از فروشگاه‌هایی که فروش اقساطی دارند؛ محصولات محدودی برای فروش دارند، اما قسطی کلاب جدیدترین محصولات بازار را در سایت خود جای داده و شرایط بسیار عالی برای فروش اقساطی دارد. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی با سفته را دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش انواع محصولات روز دنیا می‌پردازد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای فروش نقدی خود؛ تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است؛ همچنین برای خرید اقساطی ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و با انتخاب یکی از طرح‌‌های موجود برای خرید اقساطی، نوع خرید اقساطی خود را مشخص نمایید. 

هر طرح در قسطی کلاب مدارک و شرایط خاص خود را دارد که شما با توجه به موقعیت و شرایط خود، می‌توانید طرح مناسب را انتخاب کنید. شما می‌توانید تنها با داشتن سفته خرید کنید و یا با دشته چک خود اعتبار بگیرید؛ فقط بدانید که برای همه طرح‌ها گزینه‌ای برای ضامن وجود ندارد و شما هیچ نیازی به داشتن ضامن نخواهید داشت. برای خرید قسطی با سفته به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قسطی کلاب برای همه ایران

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب محدود به زمان و مکان نمی‌باشد و شما در هر مکانی که هستید یا در هر زمان می‌توانید درخواست خود را در قسطی کلاب ثبت کنید و همکاران ما بعد از بررسی اطلاعات شما؛ با شما تماس می‌گیرند و خرید اقساطی شما ثبت خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی، کالای دیجیتال، موبایل، کنسول بازی و تمام محصولات موجود در بازار را دارا می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید قسطی با سفته و اطلاع از موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي a12

خرید اقساطی گوشي a12
یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه و زیبای برند سامسونگ مدل گلکسی a12 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a12 به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی گوشی wing ال جی

خرید اقساطی گوشی wing ال جی
کمپانی ال جی برای بار دیگر توجه همگان را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی wing ال جی به بخش کالای دیجیتال در...