خرید اقساطی گوشی Mi 10T

تاریخ انتشار:
1403/2/26 11:35:39

گوشی‌های برند شیائومی با وجود قیمت مناسب دارای قیمتی مقرون به صرفه هستند. برای خرید اقساطی گوشی Mi 10T به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی Mi 10T


بررسی گوشی شیائومی Mi 10T 5G

شیائومی بار دیگر اثبات کرد که می‌توان گوشی باقیمت مناسب و امکاناتی در حد یک پرچم‌دار عرضه کرد. اصطلاحاً به این گوشی‌ها قاتل پرچم‌دار میگویند زیرا در تمام زمینه‌ها می‌توانند پا به‌پای گوشی‌های بالا رده یا پرچم‌دار حرکت کنند و قیمت عالی را ارائه دهند. در سال‌های اخیر شیائومی بیشتر از سایر شرکت‌ها گوشی‌های قاتل پرچم‌دار معرفی کرد.

گوشی شیائومی Mi 10T 5G یکی از این گوشی‌ها است. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی Mi 10T به صفحه این گوشی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

طراحی و کیفیت ساخت

این گوشی 216 گرمی ابعادی معادل 165.1 در 76.4 در 9.3 میلی‌متر دارد. پنل‌های پشت و جلوی گوشی با گوریلاگلس 5 محافظت می‌شوند و فریم پیرامون دستگاه از جنس آلومینیوم است. کیفیت ساخت این گوشی بسیار بالا است و حس یک کالای لوکس را به خریداران منتقل می‌کند. 

با خرید قسطی گوشی شیائومی Mi 10T 5G صاحب یک گوشی دو سیم‌کارت می‌شوید که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. دوربین سلفی درون یک حفره بسیار کوچک در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر قرار دارد و مجموعه دوربین‌های این گوشی در پشت بدنه دستگاه خودنمایی می‌کنند. این گوشی در دورنگ مشکی و نقره‌ای عرضه‌شده است. برای خرید اقساطی گوشی Mi 10T به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه‌نمایش

خرید اقساطی گوشی شیائومی Mi 10T 5G نوید یک نمایشگر باکیفیت را می‌دهد. نمایشگر 6.67 اینچی این گوشی از نوع IPS LCD است و نرخ نوسازی آن عدد فوق‌العاده 144 هرتز است که در کمتر گوشی وجود دارد! این صفحه‌نمایش از استاندارد HDR 10+ پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن در حالت عادی 500 نیت و در بهترین حالت 650 نیت است. 

نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 85.2 درصد است. نمایشگر گوشی رزولوشنی معادل 2400 در 1080 پیکسل دارد و نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی آن عدد 395 پیکسل در هر اینچ است. با خرید قسطی گوشی Mi 10T از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دوربین

این گوشی از سه دوربین باکیفیت استفاده می‌کند. دوربین اصلی (واید) سنسوری 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 دارد. دوربین فوق عریض (اولتراواید) سنسوری 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 دارد. دوربین ماکرو لنزی 5 مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند باکیفیت بسیار بالای 8K و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.

دوربین سلفی هم 20 مگاپیکسلی است و گشودگی دیافراگم آن f/2.2 است. دوربین سلفی حداکثر باکیفیت فول اچ‌دی فیلم‌برداری می‌کند. اسپیکرهای استریو گوشی هم لذت بازی کردن، تماشای ویدیو و گوش دادن به موسیقی را دوچندان می‌کنند. با خرید اقساطی گوشی Mi 10T یک دوربین باکیفیت خواهید داشت که باکیفیت 8K فیلم می‌گیرد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

این گوشی با پردازنده Snapdragon 865 5G تولیدشده و پردازنده گرافیکی آن Adreno 650 است. پردازنده 8 هسته‌ای این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد و به لطف عرضه آپدیت اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 همه‌چیز بسیار نرم و روان انجام می‌شود. این نکته را اضافه می‌کنیم که این گوشی در زمان عرضه با اندروید نسخه 10 همراه است. 

حافظه UFS 3.1 هم در دل گوشی قرارگرفته تا سرعت اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها بالاتر باشد. برای خرید قسطی گوشی Mi 10T دو نسخه با حافظه‌های 128/6 و 128/8 گیگابایتی پیش رو دارید که می‌توانید با توجه به نیاز خود حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی را انتخاب کنید؛ در ضمن این نکته را هم اضافه کنیم که این گوشی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند.

باتری و امنیت

گوشی شیائومی Mi 10T 5G با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی به بازار آمده و با یک شارژر 33 واتی همراهی می‌شود. حسگر اثرانگشت هم بر روی کلید پاور در کنار گوشی قرارگرفته و سرعت و دقت بسیار بالایی دارد. در استفاده متوسط از گوشی به‌راحتی می‌توانید یک روز از آن استفاده کنید.

جمع‌بندی

با خرید اقساطی گوشی Mi 10T یک گوشی خوش قیمت با انبوهی از امکانات خواهید داشت؛ امکاناتی که در گوشی‌های بالا رده و پرچم‌دار شرکت‌های دیگر مشاهده می‌کنیم. اگر نمی‌خواهید برای خرید یک گوشی هزینه زیادی کنید و از سوی دیگر به دنبال امکانات بیشتر هستید به‌طورقطع گوشی شیائومی Mi 10T 5G یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a53 با چک

خرید قسطی گوشی a53 با چک
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی a53 با چک هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو چکی

خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو چکی
اگر تمایل به خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو با شرایط ویژه دارید به بخش هدفون سامسونگ در دسته بندی کالای...