خرید اینترنتی موبایل

تاریخ انتشار:
1403/2/25 23:52:00

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با شرایط ویژه‌ای فروش اقساطی موبایل را آغاز کرده است. برای خرید اینترنتی موبایل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اینترنتی موبایل


خرید اینترنتی گوشی جدید سامسونگ

این گوشی هوشمند در سال 2020 روانه بازار است. سایزی برابر با 0.67 × 8.8 × 12.3  میلی‌متر مکعب دارد. از نوع گوشی‌های هوشمند فبلت می‌باشد که دارای یک دوربین اصلی دوگانه است.

علاوه بر این در سه رنگ زیبای مشکی، آبی و قرمز تولید شده است. در ادامه قصد داریم تا با معرفی خصوصیات این گوشی بپردازیم. قابلیت خرید اینترنتی موبایل در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات نمایشگر

این گوشی هوشمند سایزی برابر 5.7 اینچ دارد و از نوع خازنی و چند لمسی می‌باشد. به علاوه، از تکنولوژی‌های LCD ،TFT و  PLS برخوردار است. نسبت ابعاد نمایشگر در این تلفن 19:9 می‌باشد. 

کیفیت ارائه تصویر به صورت HD+ است و با رزولوشنی برابر 720 * 1520 پیکسل عمل می‌کند و به این ترتیب تراکم پیکسلی نمایشگر 295 پیکسل در هر اینچ می‌باشد.

همچنین، قادر است تا به صورت همزمان چندین لمس را دریافت کند. با خرید اینترنتی موبایل فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید!

امکانات نرم‌افزاری

این دستگاه از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده می‌کند که قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد. همچنین، دارای یک منوی فارسی است و از قابلیت‌های نرم افزاری متعددی برای نمایش اسناد مایکروسافت و فایل‌های pdf استفاده می‌کند. 

علاوه بر این، ضمن برخورداری از مرورگر ایمیل، از سرویس‌های گوگل و شبکه‌های اجتماعی نیز، پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این که یک برنامه ویژه مخصوص ویرایش عکس و فیلم دارد. 

همچنین، از فرمت‌های مختلف پخش ویدیو و موسیقی نیز، پشتیبانی به عمل می‌آورد. با خرید اینترنتی موبایل کیفیت در عملکرد را مقایسه نمایید!

امکانات سخت افزاری

این دستگاه، از یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 450 برخوردار است. این پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای از نوع 64 بیتی است که با سرعت 1.8 گیگاهرتز به خوبی عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی هم از مدل آدرنو 506 می‌باشد.

این دستگاه دارای 2 گیگابایت رم است و از 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برخوردار می‌باشد. همچنین، از کارت حافظه جانبی microSD تا ظرفیت 512 گیگابایت نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. با خرید اینترنتی موبایل یک دستگاه قدرتمند و پرسرعت داشته باشید.

دوربین‌های دوگانه

در این دستگاه یک ماژول دوربین اصلی دوگانه با کیفیت‌های 13 و 2 مگاپیکسل دارید که با فناوری فوکوس خودکار عمل می‌کند. در کنار آن یک فلش LED قرار گرفته است. در این دستگاه امکان عکاسی پانوراما را نخواهید داشت.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسل دارد. این دوربین‌ها با دارا بودن حسگر سنجش عمق می‌توانند به تشخیص چهره بپردازند. دارای زوم دیجیتالی هستند و قابلیت عکاسی با فناوری HDR را فراهم می‌سازند.

سیستم‌های ارتباطی

این گجت هوشمند از طریق وای فای و بلوتوث ارتباط برقرار می‌کند. همچنین، یک رادیوی اف‌ام دارد. مجهز به فناوری مکان یابی می‌باشد و دارای یک درگاه ارتباطی Micro USB با استاندارد 2 است. با خرید اینترنتی موبایل همیشه متصل بمانید!

ویژگی‌های صوتی

این دستگاه دارای یک بلندگو و جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. خروجی صدا نیز از طریق جک 3.5 میلی‌متری امکان پذیر است.

باتری و اقلام همراه

در این تلفن هوشمند با یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت رو به رو هستید. همراه با این اسمارت فون، از یک دفترچه راهنما، یک آداپتور شارژ سامسونگ و سوزن مخصوص به خارج کردن سیم کارت بهره‌مند خواهید شد. 

خرید اینترنتی گوشی هوشمند سامسونگ مدل a02

برای برخورداری از یک گوشی ارزان قیمت و کارا می‌توانید گوشی سامسونگ A02 را خریداری نمایید. خرید اینترنتی این موبایل به صورت اقساطی در قسطی کلاب فراهم شده است. با دریافت وام از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب و با پرداخت قسط کالا به صورت ماهانه خریدی مطمئن و بی دغدغه خواهید داشت. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا نسبت به خرید اینترنتی موبایل a02 از قسطی کلاب اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a13 سامسونگ با چک

خرید اقساطی گوشی a13 سامسونگ با چک
برای خرید اقساطی گوشی a13 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

فروش قسطی تبلت های سامسونگ

فروش قسطی تبلت های سامسونگ
برند سامسونگ تبلت‌های جذاب و کاربردی بسیاری را طراحی و تولید کرده است. برای خرید قسطی تبلت های سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در...